Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

    Отзиви за блокажи в редукторния мост:

    Отзывы о блокировках в редукторные мосты


    Поскольку до последнего момента никаких отзывов в сети о реальном использовании самоблокирущихся дифференциалов для редукторных мостов мною найдено не было, кроме статьи в журнале 4х4, я решил потратить некоторое время и описать свои собственные ощущения от их эксплуатации. Итак, в отличие от описываемых в журнале 4х4 самоблоков московского производства, за которые явно бывший не в себе производитель запросил по 600$ за штуку (после чего желание связываться с его изделиями пропало - пускай лечит голову), я приобрел нижегородские изделия, которые имеют абсолютно такой же принцип действия как и московские, но стоят более приемлемо (например в офродшопе их можно купить за 370$). Я поставил самоблоки на оба моста и поехал их испытывать на 3ий этап Партизан трофи. Сложность трасс была очень высока, и выводы от использования получились примерно такие:
      1. Самоблоки вообще не работают при тяжелом диагональном вывешивании. То есть реально не было ни одного раза, когда визуально было видно вращение одного колеса на мосту при неподвижном автомобиле. Причем применение 100%-блокировки скорее всего помогли бы автомобилю тронуться с места. "Прибавить газку", как описывается в примере журналом 4х4, для решения данной ситуации не представлялось возможным: я ездил на боггерах и данных совет меня бы закопал глубоко и надолго ;-)) Не понятно, учитывать ли данный факт, но 100%-блокировки никто и не обещал, производитель обещает только 70%, хотя я бы усомнился бы и в этой цифре (на 70% они сработают только при очень сильной разнице в скоростях вращения. Если не допускать сильной пробуксовке колес, то они почти не работают или работают совсем немного - т. е. без видимого эффекта [Kuvalda.spb.ru]).
      2. Заметно ухудшилась поворачиваемость на максимально вывернутом руле. Радиус поворота увеличился раза в два. Проверялось на мягком грунте в гутом лесу ;-)) Для прохождения поврота с минимальным радиусов пришлось снизить скорость. Как оказалось - это панацея от данного глюка: на маленькой скорости радиус прежний.
      3. Существенно улучшилась проходимость в глубокой колее (этот плюс отмечает и журнал 4х4). Разница огромна, те места в колее, в которых мы садились на мосты месяц назад, теперь легко проезжались, и если мы и садились на мосты (1-2 раза за все время) то в том месте колея была очень раздолблена и в прошлый бы раз я бы даже не сунулся бы в это место, а стал бы объезжать по лесу.
      4. Звука работы нет никакого (возможно я не слышал, через 2 часа после старта у меня оторвало глушак ;-)))). Так что вообще не ясно, обычный это был дифф или самоблокирующийся =)))

    Короче, выводы отсюда таковы: ездим далее на самоблоках, но только если вдруг не выяснится что они быстро рассыпаются. Пока что двухдневная эксплуатация в сверхтяжелом режиме не выявило недостатка прочности. Какого-то ощутимого превосходства самоблоков на обычными диффами нет и скорее всего не будет. Поэтому рассчитывать на серьезное увеличение проходимости по большому счету наивно ;-))) Как будет дальнейший опыт - обязательно поделюсь. =)) Самоблоки, за которые производитель запросил $600 - это во первых, с установкой, а во-вторых, отличаются тем, что они доработаны именно для УАЗа. Что касается используемых Вами, то это фактическм Квайфы от Москвича,имеющие при так же высоком качестве несколько меньший коэффициент блокируемости (другой угол винта). Производитель - не завод, а достаточно небольшое предприятие, и мог бы снизить цены при условии достаточно большого количества продаж (с их слов).
    "Прибавить газку" можно, а можно и не прибавлять - включить просто более высокую передачу - увеличится разница угловых скоростей вращения полуосей, соответственно больший момент перебросится на замершее колесо. А можно просто чуть-чуть "потрогать" педаль тормоза - при правильно отрегулированных тормозах эффект будет тот же, хотя для УАЗа с барабанными это вряд ли реально достижимо ))
    Так что "самоблоки" - "самоблокам" рознь, и не стоит сразу обобщать. Я лично испытывал их, и у меня в джипе стоят именно такие. Меня пока устраивают. Другое дело, что я лично предпочел бы Детройт Локер, который просто на голову лучше работает, и чем самоблоки ЛСД, и чем всякого рода "принудилки". [Иван Евдокимов (MONSTR4X4), автор статьи "Военные блокированы"].

    Коментар


    • #17
      До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Има мнение че руснаците са кретени и руските са буклук.
      Та аз не знам.
      Какво значение има? Той вече е с руски мостове, така че е ограничен в избора си.
      Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

      Коментар


      • #18
        До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

        Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
        Какво значение има? Той вече е с руски мостове, така че е ограничен в избора си.
        А ако не му харесваха щеше да си сложи други
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #19
          До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

          Мостовете - мостове. Говоря за блокажите.
          Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

          Коментар


          • #20
            До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

            Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
            Много е вероятно, като знам какво могат редукторните мостове.
            Редукторните могат това което и другите мостове могатС разликата от няколко сантиметра клиренс.

            Коментар


            • #21
              До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

              Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
              Интересува ме дават ли инструкция за монтаж към принудителните блокировки. Знам, че трябва да се реже или пробива ръкава на моста. Казват ли точно къде става това и какъв е шанса за неуспешен монтаж. Да не се окаже на финала, че сме съсипали кожуха на моста.

              Също така на снимките не виждам принудителен блокаж за преден мост. Той трябва да е в комплект с полуоски с карета. Заден няма да стане. Има ли инфо по този въпрос?

              Съжалявам, но не разбирам Руски и сам няма да се справя.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #22
                До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                Интересува ме дават ли инструкция за монтаж към принудителните блокировки. Знам, че трябва да се реже или пробива ръкава на моста. Казват ли точно къде става това и какъв е шанса за неуспешен монтаж. Да не се окаже на финала, че сме съсипали кожуха на моста.

                Също така на снимките не виждам принудителен блокаж за преден мост. Той трябва да е в комплект с полуоски с карета. Заден няма да стане. Има ли инфо по този въпрос?

                Съжалявам, но не разбирам Руски и сам няма да се справя.
                В комплекта има инструкций и всичко което е необходимо за монтажа.Пробива се ръкава на моста ако се слага принудителен 100%блокаж за да може да мине привода през дупката в моста.

                Коментар


                • #23
                  До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                  Гледам П.Петров чете темата.Интересно ми е да видя неговото мнение.
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #24
                    До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                    Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                    В комплекта има инструкций и всичко което е необходимо за монтажа.Пробива се ръкава на моста ако се слага принудителен 100%блокаж за да може да мине привода през дупката в моста.
                    А нещо по въпроса за предния блокаж споменава ли се?
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #25
                      До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                      Ами силно разтоварените полуоски?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                        Това е комплекта:

                        Към горната картинка малко инфо:
                        1. Изготавливаем новые усиленные полуоси (3) d 35 мм на шлицевой (из хорошей стали с применением ковки и закалки), вместо d 30 у штатной.
                        2. Изготавливаем половину корпуса дифференциала (4) (ковка, закалка).
                        3. Устанавливаем усиленную импортную крестовину (5) (для дифференциала с сателлитами)
                        4. Изготавливаем 3-х заходную муфту включения блокировки (7) (ковка, закалка).
                        5. Изготавливаем механизм включения (6,13) - вилку, ползуны, коробку, всё это монтируется на чулке моста (фото 2).
                        6. Устанавливаем тросовый привод включения с рычагом в салоне (фото 3).


                        Място на монтаж:


                        И резултата като се кара с гуми с Тракторна шарка:

                        Но есть опыт изготовления усиленного бортового вала. (На фото 4 показан обломок штатного вала и новый вал). Пока получается из тракторном резине 37"

                        Коментар


                        • #27
                          До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                          Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                          Гледам П.Петров чете темата.Интересно ми е да видя неговото мнение.
                          Мое лично мнение - самоблокиращи касети и в двата моста. Доста по разпространени и изпробвани особено за разходки в спортен стил. За бързо каране според мен това е вярното решение. 100% блокажи си имат свойте предимства но не съм убеден доколко са добри предлаганите на пазара (в Русия) комплекти.Също така леко ме притеснява и необходимото рязане на моста. Комбинацията им с мощен двигател и големи агресивни гуми също не спомага за продължителния живот на карета и полуоски. Както казва Долфи "надърпам ли блокажите знам, че нещо ще се случи ".
                          Все пак ако машината ще се подготвя за тежко трофи с траялни елементи трябва да се обмислят сериозно и 100% блокажи. Всъщност най-важно е да се определи какъв тип ще е експлоатацията на колата и какъв е маниера на каране.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                            Какъвто и да е типът на експлоатацията - не е ли малко терсене, някой друг да управлява машината /самоблокове=автоматика/?!
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                              Plamen-100%!
                              не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                                Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                                Не съм сигурен.Като ме познаваш-представи си:с два включени блокажа и цЕлата газ...
                                КИА-та беше с LSD.И почти не закъсваше.Според мен процентния блокаж си има и своите предимства.
                                ТРАПЕР,разглеждал съм го,но нещо там не ми е много ясно.Гое-долу дават една и съща касетъчна кутия и пишат: за всички или за спейсър.Тия,наще редукторни,как се водят по каталог?
                                Прав си, и принудителните и процентните имат своите предимства и недостатъци. Точно за "състезателно" каране по подходящи са процентните. Принудителните искат по-бавно преминаване и внимателно съобразяване... но пък имат свои предимства...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X