Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уазика се разболя ,помагайте !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
    Надявам се,че знаете какво "прави" малкото лагерче на пиньона(по скоро черупката на лагера)? Вторият път, когато се беше смлял диференциала (2002) и подготвях монтажа на следващия,един приятел с дългогодишен опит с УАЗ счупи с чука черупката и проблемите ми отпаднаха.
    Може колега ,но от мненията ти до сега останах с впечатление, че си технически грамотен човек ,незнам как си се съгласил някой да ти приложи такава дивотия.Ако ще караш по асфалт ,може и да е ОК, но за офф и товар по безпътие- няма начин ,дифа ти става консуматив!!Лагера цял и на място или бронзова втулка по размер ,ако леглото е разбито.

    Коментар


    • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
      Аз ги правя тези лагерчета задължително дори да са счупени,заварявам ново и за по -сигурно ги хващам и със нитове.И вече много години,така.За карба и двойната генерация съм напълно съгласен,те са направо задължителни.
      Абсолютно правилно!!

      Коментар


      • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Gaz2.JPG
Прегледи:1
Размер:35.2 КБ
ID:5565152Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Gaz1.JPG
Прегледи:1
Размер:38.7 КБ
ID:5565153
        За феновете.Днес снимах тоя красавец, да си оплакнем очите.

        Коментар


        • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rizi1.JPG
Прегледи:1
Размер:42.1 КБ
ID:5565154
          Новите ризи са готови за монтаж.

          Коментар


          • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bl3.JPG
Прегледи:1
Размер:45.7 КБ
ID:5565155

            Вече са на място.

            Коментар


            • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

              Коляновия вал е на място,зацепен с разпределителния, на всички втулки и лагери има доволно количество масло.Графитната набивка стана добре и е монтирана в правилната посока .Всички бутала,сегменти и тн. също са си на мястото вече .Мисля че става добре ,утре продължаваме ,че ми бяха дали грешен семеринг за капака на ангренажа.

              Коментар


              • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                Пожелавам ти за всичкия труд и финанси, УАЗ-ката да ти се отблагодари един вид както трябва, стискам палци всичко да е наред при сглобяването

                Коментар


                • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                  Първоначално публикуван от Павел Василев Преглед на мнение
                  Пожелавам ти за всичкия труд и финанси, УАЗ-ката да ти се отблагодари един вид както трябва, стискам палци всичко да е наред при сглобяването
                  Благодарности!!!

                  Коментар


                  • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                    Гледам,колега,много си мераклия,и за това ще ти споделя една дребна хитрост.Преди да сложиш главата ,свали пружините на клапаните и под тях сложи по една по-голяма шайба(голяма като размер не като дебелина)така правиш пружината по-стегната и по-бързо затваря и отваря клапаните,същото нещо се постига при 402 -с двойни пружини.Високите които са проблем на всички УМЗ мотори се оправят горе-долу по този начин и с кавал от 24-ка,на ЗМЗ.Че ти с тия тежки бутала и с тоя 5кг,по-тежък маховик си имаш доволно ниски но високите куцат.

                    Коментар


                    • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                      Гледам,колега,много си мераклия,и за това ще ти споделя една дребна хитрост.Преди да сложиш главата ,свали пружините на клапаните и под тях сложи по една по-голяма шайба(голяма като размер не като дебелина)така правиш пружината по-стегната и по-бързо затваря и отваря клапаните,същото нещо се постига при 402 -с двойни пружини.Високите които са проблем на всички УМЗ мотори се оправят горе-долу по този начин и с кавал от 24-ка,на ЗМЗ.Че ти с тия тежки бутала и с тоя 5кг,по-тежък маховик си имаш доволно ниски но високите куцат.
                      Интересно .При мен главата е от 417 мотор ,свалена 3,5 мм., а блока е 414 .Кавал купих чисто нов комплект с кобилиците, пружините и тн. Казаха че е уазов .По какво се познава от какъв мотор точно е?Може пък да е правилния.Дай някакви размери на шайбите ,ако не ти е проблем?

                      Коментар


                      • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                        Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                        Може колега ,но от мненията ти до сега останах с впечатление, че си технически грамотен човек ,незнам как си се съгласил някой да ти приложи такава дивотия.Ако ще караш по асфалт ,може и да е ОК, но за офф и товар по безпътие- няма начин ,дифа ти става консуматив!!Лагера цял и на място или бронзова втулка по размер ,ако леглото е разбито.
                        След интервенцията от приятеля,повече проблем не съм имал (а експлоатацията беше жестока).
                        Стабилното поведение на пиньона в различните диференциали се постига с различни технически приоми. На КАМАЗа с двата моста (рали версията) са монтирани усилени бронзови плъзгачи ,предпазващи короната от аксиално отклонение. Иначе все едно гледате УАЗков диференциал.
                        -Това "отстраняване" на черупката е взаимствано от български "армейски" механици от преди 10ти...

                        Коментар


                        • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                          Това им действие не е продиктувано от мислене, а от по-лесното сглобяване на този възел.
                          Творчеството на армейските майстори, едва ли е еталон за техничска грамотност. Наистина бяха постигнали върха на познанията при източване на всеки ГСМ и резервоар. Защо ли москвичът на старшината, винаги е с цвета на цокъла на стената.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                            Кавала на 417 е еднакъв с този на 402 ,значи не го сменяй.Това е правилния.Познават се по градуса на гърбиците на газоразпределителния вал,така не можеш да ги познаеш освен по-допълнителните крепежни болтове.Размера на шайбите не помня,взимаш един стар клапан ,с една пружина и тичаш в магазина и по тях купуваш шайбите може и малко да са по-малки.

                            Коментар


                            • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                              Проблемът с високите режими се решава в по-голяма степен с двукамерен карбуратор.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                                Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                                Кавала на 417 е еднакъв с този на 402 ,значи не го сменяй.Това е правилния.Познават се по градуса на гърбиците на газоразпределителния вал,така не можеш да ги познаеш освен по-допълнителните крепежни болтове.Размера на шайбите не помня,взимаш един стар клапан ,с една пружина и тичаш в магазина и по тях купуваш шайбите може и малко да са по-малки.
                                417 ковия е много износен и за нищо не става.Казвам ти че купих нов кавал с кобилиците, него има ли начин да разбера какъв е?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X