Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уазика се разболя ,помагайте !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
    Ами голяма част от живота ми мина с руска техника, та я познавам. В момента последния (надявам се) остатък от нея е УАЗ Патриот.
    Ако 469 с всичките си кусури, все пак става за нещо, то Патриотът е лайно на абсолютно всички нива. Харесвам ли го или не, към 469 изпитвам уважение и сантимент дори. Той е конструиран добре, но зле изпълнен. Това не мога да кажа за Нива и Патриот.
    На твое място бих посетил някоя автоморга и бих си събрал една кофа крепежни елементи. Махайки руските крепежи, ще игнорираш наистина голяма част от болежките на УАЗката. Също така, бих минал всички пасващи повърхности на шлайф, докато станат наистина пасващи. Ако си с еднокамерния карбуратор, смени колектора и сложи двукамерен. Освен във вървежа, ще гори по-малко, независимо дали газ или бензин.
    Ако случайно някой специауист е строшил леглото на третия лагер на пиньона в диференциала, просто смени кожуха или целия мост.
    Също така обърни внимание на клапата за вентилацията на картерните газове отстрани на двигателя.
    Не ми се занимава с крепеж ,зная че е препоръчително,но....ще се въздържа ,че то стана една та края й не се вижда,нали трябва и да се кара,няма само да го бърникам. Лагера в дифа си е на местото-лично го поставих там и другите неща са нови . Имам колектор за двукамерен карбуратор + К126Б- чисто нов, не монтиран с мазната амбалажна хартия от СССР ,за сега си оставам с еднокамерния карб ,до преработката на Газковия по ръководството на Коко Келеша. 469 си е екстра ,макар че по някога ми идва да го полея с нафта и да му драсна клечката ,но пък и това е част от емоцията.
    Последно редактирано от Antol; 18-02-14, 16:45.

    Коментар


    • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bl133.JPG
Прегледи:1
Размер:138.6 КБ
ID:5564969Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bl2 12.JPG
Прегледи:1
Размер:153.6 КБ
ID:5564970тука блока кисне с препарат.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 23.JPG
Прегледи:1
Размер:133.7 КБ
ID:5564971Натиснете снимката за да я уголемите

Име:photo 34.JPG
Прегледи:1
Размер:132.5 КБ
ID:5564972 а тук вече е изпарен ,бе направо си е чист,като се сетя какво беше...

      Коментар


      • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

        В двигателя няма с какво да те изненадат крепежите.

        Коментар


        • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          В двигателя няма с какво да те изненадат крепежите.
          Изненадаха ме тия ,дето пасваха втулките на разпределителния вал.Те ме изненадаха с 3 шпилки ,които са развивани от блока с клещи и нали се сещаш какво им се е случило на резбите?Правих нови шпилки, щото няма от къде да купя готови.Определено имах проблем с крепежа по двигателя този следобед

          Коментар


          • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            В двигателя няма с какво да те изненадат крепежите.
            Въй! Нидей! Шпилките на главата завличаха при 50Nm.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

              Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
              Изненадаха ме тия ,дето пасваха втулките на разпределителния вал.Те ме изненадаха с 3 шпилки ,които са развивани от блока с клещи и нали се сещаш какво им се е случило на резбите?Правих нови шпилки, щото няма от къде да купя готови.Определено имах проблем с крепежа по двигателя този следобед
              Имаш проблем с майсторчетата, не с крепежа.

              Коментар


              • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                Да кажа какво се случи днес.Както видяхте по горе блока е измит,магистралите са продухани с водоструйка, а после и с пароструйка,за по-сигурно и маркуч им пуснах ,да видя избива ли чиста вода на всякъде. Всичко май си е наред.Коляновия вал е продухан по маслените отвори с отворени тапи и от там бая гнусотии излязоха.
                Купих нови повдигачи ,нови тампони за маторя и трансмисията,ново лагерче/японско с двойна капсуловка/за маховика ,където му влиза амбриажната ос, че от старото колко ръжда падна не е истина,нов амбриажен лагер с пружинка и маркуче за гресиране на муфата и самата муфа.Пристигна и набивката със силикона, утре ще се почва сглобяването. С майстора се разбрахме да нося компа с ръководството за ремонт на УАЗ на български и ще се прави по книга.Каквото му кажа така го прави,пък какво ще излезе ,ще чуем като запее дебеланата
                Надявам се утре да взема скоростите и раздатката ,ревизирани и оправени към по-добро.

                Коментар


                • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                  Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                  ...
                  Надявам се утре да взема скоростите и раздатката ,ревизирани и оправени към по-добро.
                  При толкова внимание към двигателя, силно си неглижирал трансмисията, която е по-трудната част. Ама дай първо двигателя да стане.

                  Коментар


                  • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                    Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                    Не ми се занимава с крепеж ,зная че е препоръчително,но....ще се въздържа ,че то стана една та края й не се вижда,нали трябва и да се кара,няма само да го бърникам. Лагера в дифа си е на местото-лично го поставих там и другите неща са нови . Имам колектор за двукамерен карбуратор + К126Б- чисто нов, не монтиран с мазната амбалажна хартия от СССР ,за сега си оставам с еднокамерния карб ,до преработката на Газковия по ръководството на Коко Келеша. 469 си е екстра ,макар че по някога ми идва да го полея с нафта и да му драсна клечката ,но пък и това е част от емоцията.
                    Надявам се,че знаете какво "прави" малкото лагерче на пиньона(по скоро черупката на лагера)? Вторият път, когато се беше смлял диференциала (2002) и подготвях монтажа на следващия,един приятел с дългогодишен опит с УАЗ счупи с чука черупката и проблемите ми отпаднаха.

                    Коментар


                    • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                      Аз ги правя тези лагерчета задължително дори да са счупени,заварявам ново и за по -сигурно ги хващам и със нитове.И вече много години,така.За карба и двойната генерация съм напълно съгласен,те са направо задължителни.

                      Коментар


                      • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                        Некой ще драсне ли една стрелка на чертежа, за да посочи за кое лагерче става дума? Благодаря предварително!

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p0090.jpg
Прегледи:1
Размер:138.4 КБ
ID:5564999 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p0101.jpg
Прегледи:1
Размер:157.5 КБ
ID:5565000
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                          Позиция 4 от фигура 169.

                          Това лагерче отличава уазкаджията който може да настройва диференциал, от уазкаджията който, ами, не може. Премахването на това лагерче удължава живота на лошо настроената хипоидна предавка, но намалява доста здравината на цялата конструкция.

                          Някои по-радикални врагове на лагерчето чупят леглото му с чук, докато се опитват да го извадят. Или нарочно.

                          Коментар


                          • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            При толкова внимание към двигателя, силно си неглижирал трансмисията, която е по-трудната част. Ама дай първо двигателя да стане.
                            Изобщо не съм ,прави се от човек на който имам пълно доверие, спасил ме е от не една простотия за хиляди левове в работата ми и квото е направил е работещо и до днес.

                            Коментар


                            • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Позиция 4 от фигура 169.

                              Това лагерче отличава уазкаджията който може да настройва диференциал, от уазкаджията който, ами, не може. Премахването на това лагерче удължава живота на лошо настроената хипоидна предавка, но намалява доста здравината на цялата конструкция.

                              Някои по-радикални врагове на лагерчето чупят леглото му с чук, докато се опитват да го извадят. Или нарочно.
                              На няколко пъти подчертах ,че това лагерче при моя диф си е на мястото, аз го поставих там ,нямам проблеми с него,дори старото си беше здраво, но въпреки това го смених с ново.Аз съм на принципа, че щом конструктора е сметнал някъде да има нещото,то инженер Ганев няма думата !!Мисля че тоя момент отдавна е изяснен, за кво го дъвчем пак?

                              Коментар


                              • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                                Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                                Некой ще драсне ли една стрелка на чертежа, за да посочи за кое лагерче става дума? Благодаря предварително!

                                [ATTACH=CONFIG]684535[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]684536[/ATTACH]
                                Позиция 4 от схемата на заден мост е въпросното лагерче.Рисунка 169.
                                Последно редактирано от Antol; 18-02-14, 21:59.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X