От: Уазика се разболя ,помагайте !!!
Ти пак,няма да си доволен от резултата,освен ако нямаш база за сравнение.Правих един мотор 402 със Зилови ризи и Газелови бутала,престъргах главата ,изравних челата,на буталата намалих даже и блока малко,свалих повдигачите,и вървеше много ,много за руски мотор,но пък ресурса ми е малък.С карба от Газ-53 и с компресия от 11атм.мисля че му извадих около 120кс.Правил съмго 4-5 пъти,само за гарнитури съм похарчил над 150лв.Целия масраф през годините ремонти и доработки сигурно доближава 600-700лв.А цяла 124-ка на Мерцедес с мотор 2.3-136кс мой приятел я взе за 550лв. И ме прави пиян с тоя мотор а за разлика в разхода да не говори ме.Освен това от купето взе към 150-170лв.С две думи,както никой не кара вече руски коли,така и руските двигатели са отживелица.
Ти пак,няма да си доволен от резултата,освен ако нямаш база за сравнение.Правих един мотор 402 със Зилови ризи и Газелови бутала,престъргах главата ,изравних челата,на буталата намалих даже и блока малко,свалих повдигачите,и вървеше много ,много за руски мотор,но пък ресурса ми е малък.С карба от Газ-53 и с компресия от 11атм.мисля че му извадих около 120кс.Правил съмго 4-5 пъти,само за гарнитури съм похарчил над 150лв.Целия масраф през годините ремонти и доработки сигурно доближава 600-700лв.А цяла 124-ка на Мерцедес с мотор 2.3-136кс мой приятел я взе за 550лв. И ме прави пиян с тоя мотор а за разлика в разхода да не говори ме.Освен това от купето взе към 150-170лв.С две думи,както никой не кара вече руски коли,така и руските двигатели са отживелица.

Коментар