Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уазика се разболя ,помагайте !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

    Гарация,ако ги премериш сбиелите ще имат фрапиращи разлики,само не знам от къде ще свалиш метал да ги изравниш.Тоя филм съм го играл,не се коси и ги събирай как са дошли.

    Коментар


    • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

      Днес всичко що е двигател е долу .Вчера взех коляновия вал от шлайф ,направиха го втори ремонт .
      Занесох блока и разпределителния вал за монтиране на нови втулки,старите не бяха толкова зле ,но като се е почнало ,поне да добиваме кучето.Има наранени чела на повдигачи, заминала им е циментацията ,а има и един направо надран ,другите са с променен цвят в местата на контакт с леглата в блока

      В скоростите и раздатка няма кой знае какви поражения ,то те и бяха отваряни, че всичко е мацано с червено силиконче.
      След обяд ще ида да видя какво е положението има един лагер за смяна ,синхронизатор и още някакъв лагер,това е за скоростите .В раздатката ,ще сменим колелото, което включва бавните и съответно ги изключва в движение под товар.Инфото е от майстора ,но като отида да видя със сигурност още нещо няма да ми хареса.

      Мисля че е време за събиране и почнахме с главата, ще наредим пружините и клапаните. Утре като ходя за части за скоростите ,ще купя направо целия кавал барабар с кобилиците ,моя си е заминал .Така е износен,че от триенето се бяха отбелязали спираловидните канали за маслото на втулките ,а масло качваше мамка му !! Вместо втулката се износва вала, който е уж по- здравото нещо - руска му работа.Първо мислех да го ремонтирам ,но ремонта излиза по-скъп.

      За сега толкова и ако някой ви каже,че Уаза е евтин за поддръжка и ремонт ,не го слушайте.

      Коментар


      • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

        Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
        За сега толкова и ако някой ви каже,че Уаза е евтин за поддръжка и ремонт ,не го слушайте.
        Откога го разправям и аз това...

        И да те предупредя - тези двигатели ИЗОБЩО не се сърдят на синтетични масла. Нито пък трансмисията нещо възразява. Всички предавки ли са синхронизирани на твоя?

        Коментар


        • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Откога го разправям и аз това...

          И да те предупредя - тези двигатели ИЗОБЩО не се сърдят на синтетични масла. Нито пък трансмисията нещо възразява. Всички предавки ли са синхронизирани на твоя?
          Не зная, но мисля че 1и2ра не са синхронизирани.Сега като отида да видя разглобените кутии, ще зная със сигурност.

          Коментар


          • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

            Всичката трансмисия на УАЗ (включително диференциалите!) е предвидена за GL-4 масла. В диференциалите може и GL-5, но в скоростите - по-добре не, че бързо ще престанат да са синхронизирани. Което автоматично важи и за РК, защото скорости и РК на УАЗ си смесват маслото. (ей това ако някой ми го обясни, ...)

            Също УАЗ не е против и да му налееш и антифриз G12+. Смисъл определено има, особено след като си прекарарал каналите на двигателя и радиатора с градинския маркуч.

            Коментар


            • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

              Даже битува мнението, че маслото в скорости и раздатка са едно, демек се мажат с общ картер и нямало смисъл да се сменят по отделно. Можеш да обясняваш колкото си щеш, че не е баш така.

              След като посетих майстора в скоростите открихме проблем в синхронизатора и лагера на абриажната ос.В раздатката са се скапали лагерите на междинния вал и колелцето за включване на бавните, другото изглежда добре .Интересното е че има само развила се гайка на междинния вал!! Аз се чудех що вие и изключва бавните, ми то лагери заминали, вала си ходи където си ще ,знам ли колко пъти е карана по асфалт с включен фултайм 4х4
              Последно редактирано от Antol; 13-02-14, 17:07.

              Коментар


              • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                Даже битува мнението, че маслото в скорости и раздатка са едно, демек се мажат с общ картер и нямало смисъл да се сменят по отделно. Можеш да обясняваш колкото си щеш, че не е баш така.
                Абе необяснимо инженерно решение, но факт е че при екстремни наклони маслото се прелива между двете, а нормално си седи отделно.

                И не толкова карана на асфалт, колкото без масло.

                По някаква причина пробките в трансмисията на УАЗ нямат магнити. Косвено следствие от това е че семерингите не живеят дълго, особено когато маслото не се сменя никога. То и да го сменяш, на тия места стружките трудно изтичат.

                Коментар


                • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                  Хънтърските са с магнит на пробките. Има иновация след 30години и в това
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                    Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                    Хънтърските са с магнит на пробките. Има иновация след 30години и в това
                    А пасват ли на старите места? Ако да, да се обзавеждам с няколко - и без това долните пробки на диференциалите ги сменям на всяка смяна на масло (защото са замазани и се развиват с електрожена).

                    Коментар


                    • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      А пасват ли на старите места? Ако да, да се обзавеждам с няколко - и без това долните пробки на диференциалите ги сменям на всяка смяна на масло (защото са замазани и се развиват с електрожена).
                      Един дребен неодимов магнит е стотинки. Просто го ковни на пробката и забрави за стружки. Купувал съм, по друг повод, от .... Магси или нещо подобно, мързи ме да ровя, продават и единични бройки.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        А пасват ли на старите места? Ако да, да се обзавеждам с няколко - и без това долните пробки на диференциалите ги сменям на всяка смяна на масло (защото са замазани и се развиват с електрожена).
                        Верно ли е толко тЪпо!
                        Че на ЗАЗа всичкото пробки си бяха с магнити.

                        Коментар


                        • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                          Аз мисля всички пробки да ги сменя ,защото са някава вътрешна звезда с 8 лъча и никав инструмент не ги лови.Пасват ли от нещо друго?Имах един самоделен четвърт ,който вършеше няква работа, ама изчезна някъде или го откраднаха с инструмента ,дето беше комплектован за Уаза.
                          Една сутрин тръгвахме за вилата и накарх сина ми донесе инструмента от гаража,той го оставил на едно дърво за да заключи .Вечерта му викам ,да го извади, че джипа не се заключва и нашия се сети ,че сме си бръмчали без инструменти.А вие нали се сещате ,че някой по рано през деня се е сдобил с не малко гаечни ключове,една - две отверки,клещи, ключ за свещи и разни други

                          Коментар


                          • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                            Този "самоделен четвърт" си е оригиналния ключ. Работи си идеално, като развива четвъртити и звездообразни пробки. Потърси при Савов или в Метропол.
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                              Един дребен неодимов магнит е стотинки. Просто го ковни на пробката и забрави за стружки. Купувал съм, по друг повод, от .... Магси или нещо подобно, мързи ме да ровя, продават и единични бройки.
                              Да бе, че нямам хард-дискове за разчопляне. Работата е че е трудно да го закрепя на пробката.

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              Верно ли е толко тЪпо!
                              Че на ЗАЗа всичкото пробки си бяха с магнити.
                              И на Лада, и на Москвич са магнитни. Но тук не са.

                              Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                              Аз мисля всички пробки да ги сменя ,защото са някава вътрешна звезда с 8 лъча и никав инструмент не ги лови.Пасват ли от нещо друго?Имах един самоделен четвърт ,който вършеше няква работа, ама изчезна някъде или го откраднаха с инструмента ,дето беше комплектован за Уаза.
                              Наскоро си купувах пробки - обикновен шестогран 10 или 12, не помня, ама го има в комплектите.

                              8-лъчевата звезда се врътка с квадрат 10мм, същата я има и на "хъбовете" на УАЗ до някоя година. Те пък още имат вариант с изпъкнал квадрат 10мм, който се върти с гаечен 10. По-натам май стават шестограни.

                              Коментар


                              • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Този "самоделен четвърт" си е оригиналния ключ. Работи си идеално, като развива четвъртити и звездообразни пробки. Потърси при Савов или в Метропол.
                                Хич не беше оригинален,а едно криво ,дебело ,арматурнно желязо ,изпилено на квадрат и ставаше само на таралежките .Пробките ги отвинтваше с пиниз и не всичките.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X