Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уазика се разболя ,помагайте !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

    Здрасти,Коко,казвам се Анатоли,приятно ми е,с респект към менията и за това че винаги се опитваш да помогнеш с каквото можеш .За превода на оная статия за карбураторите- благодарности.Конкретно за биелите аз съм го прочел ,говорих с тези които ще го правят казаха, че ще го ставят една идея по стегнато, понеже ще се кара на газ.Дали знаят какво правят мога да гадая, но няма избор ,защото аз няма как да си го направя сам. Имам намерение като отида да взема биелите, да пробвам как влизат болтовете и ако не ми хареса ,ще ги накарам да ги оправят.
    Иначе са майстори, само с това се занимават питай за "ВАСАНО" в Пловдив,по-скъпо излиза при тях ,но првят всякакъв шайф и имат доста машини.
    Дори тоя който пое главата на Уаза се оказа доста светнат за водачи клапни пасване и тн.конкретно за уаз.Надявам се всичко да е наред.

    Коментар


    • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

      Здравей, Анатоли! Дано наистина свършат работа като бели хора. Успех!
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

        Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
        Здрасти,Коко,казвам се Анатоли,приятно ми е,с респект към менията и за това че винаги се опитваш да помогнеш с каквото можеш .За превода на оная статия за карбураторите- благодарности.Конкретно за биелите аз съм го прочел ,говорих с тези които ще го правят казаха, че ще го ставят една идея по стегнато, понеже ще се кара на газ.Дали знаят какво правят мога да гадая, но няма избор ,защото аз няма как да си го направя сам. Имам намерение като отида да взема биелите, да пробвам как влизат болтовете и ако не ми хареса ,ще ги накарам да ги оправят.
        Иначе са майстори, само с това се занимават питай за "ВАСАНО" в Пловдив,по-скъпо излиза при тях ,но првят всякакъв шайф и имат доста машини.
        Дори тоя който пое главата на Уаза се оказа доста светнат за водачи клапни пасване и тн.конкретно за уаз.Надявам се всичко да е наред.
        Няма да можеш да провериш "как влизат болтовете",но можеш да отидеш с "майстора" който ще Я събира .Той да си носи измервателните "инструменти" и да прегледа "райберованите" отвори.-Ако са спазени "допуските" при загряване от 70-90 градуса на буталата,болтовете трябва да влизат-"мазно",без затягане!

        Коментар


        • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
          Няма да можеш да провериш "как влизат болтовете",но можеш да отидеш с "майстора" който ще Я събира .Той да си носи измервателните "инструменти" и да прегледа "райберованите" отвори.-Ако са спазени "допуските" при загряване от 70-90 градуса на буталата,болтовете трябва да влизат-"мазно",без затягане!
          Той не райбери отворите на буталата а втулките на биелите.Така че ще може да провери.А буталата си идват от завода с бутални болтове по групи със съответните цветове.

          Коментар


          • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

            Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
            Здравей, Анатоли! Дано наистина свършат работа като бели хора. Успех!
            Да и аз така викам искренно се надявам всичко да е наред.

            Коментар


            • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

              Колеги до колкото знам положението на биелите се определя от каналчетата за "ключовете" на биелните лагери който каналчета трябва да са от към разпределителния вал.

              Коментар


              • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                Няма да можеш да провериш "как влизат болтовете",но можеш да отидеш с "майстора" който ще Я събира .Той да си носи измервателните "инструменти" и да прегледа "райберованите" отвори.-Ако са спазени "допуските" при загряване от 70-90 градуса на буталата,болтовете трябва да влизат-"мазно",без затягане!
                Мисля да мога ,ръководаството кава че при температура от порядъка на 20 гр.добре смазан бутален болт трябва да влезе мазно само с натиск от палеца на ръката.Това е за втулката на биелата,а буталата се загряват до 70 гр инак болта не минава.
                Последно редактирано от Antol; 07-02-14, 00:07.

                Коментар


                • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                  Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
                  Колеги до колкото знам положението на биелите се определя от каналчетата за "ключовете" на биелните лагери който каналчета трябва да са от към разпределителния вал.
                  Не до колкото ,а си знаеш
                  Последно редактирано от Antol; 07-02-14, 00:08.

                  Коментар


                  • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                    Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                    Той не райбери отворите на буталата а втулките на биелите.Така че ще може да провери.А буталата си идват от завода с бутални болтове по групи със съответните цветове.
                    Костромата чиито комплект купих ,болтовете са с еднакав цвят,респективно са една група,колкото до райбероването си абсолютно прав.

                    Коментар


                    • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                      Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                      Той не райбери отворите на буталата а втулките на биелите.Така че ще може да провери.А буталата си идват от завода с бутални болтове по групи със съответните цветове.
                      Това което казвате е абсолютно вярно.
                      Колегата е занесъл за смяна втулките на биелите и са му казали,че ще ги направят "една идея по стегнати".Хлабината между буталния болт и втулката се "движи"в порядъка на 0,015 -0,020 и втулката се обработва на специален борверк за мотовилки,защото грапавостта трябва да е поне 10 ти клас.
                      Ако приемем ,че спазят обещанието,(заради термичното натоварване сглобката да е още по стегната) как ще проверят хлабината? При 50 градуса буталния болт е подвижен в" ушите" и в биелната глава(затова има зегерки от двете страни) иначе болта ще "оправи" ризата.

                      Коментар


                      • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                        Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                        Това което казвате е абсолютно вярно.
                        Колегата е занесъл за смяна втулките на биелите и са му казали,че ще ги направят "една идея по стегнати".Хлабината между буталния болт и втулката се "движи"в порядъка на 0,015 -0,020 и втулката се обработва на специален борверк за мотовилки,защото грапавостта трябва да е поне 10 ти клас.
                        Ако приемем ,че спазят обещанието,(заради термичното натоварване сглобката да е още по стегната) как ще проверят хлабината? При 50 градуса буталния болт е подвижен в" ушите" и в биелната глава(затова има зегерки от двете страни) иначе болта ще "оправи" ризата.
                        Разбира се че няма да го спазят.Сигорно знаят за допуски и сглопки.

                        Коментар


                        • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                          Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                          Разбира се че няма да го спазят.Сигорно знаят за допуски и сглопки.
                          Колеги ,днес си взех биелите и буталните болтове ,паснати.Преди час приключих с монтажа на бутала,биели и сегменти.Според ръководството за ремонт на Уаз болтовете си влизат мазно в ухото на мотовилката, смазани с финно машино масло.Мисля че всичко е наред.Хлабината трябва да е 0.0045-0.0095 за уаз.
                          Последно редактирано от Antol; 07-02-14, 23:07.

                          Коментар


                          • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                            И така нещата с УАЗИКА загрубяха.Вчера загледах по внимателно коляновия вал и картинката не ми хареса ,има наранени шиики, а основните лагери хич ги няма.А мислех да почвам сглобяването.Мнението на майсторите беше, че ще кара и така ,но аз мисля че като ще правиш нещо, направи го поне като хората.И без това имаше някави шумове в скороститите ,амбриажния лагер стърже,а бавните изключват, така че реших да сваля всичко долу, заедно с остатъка от мотора. Скоростите и раздатката са долу, утре надявам се да извадим и мотора.Филама направо си стана на ужасите.Блока на мотора ,отвътре където би трябвало да циркулира водата е пълен с някава ръждива на цвят гадост ,все едно не антифриз ми канални води са ползвани за охлаждане, особено на 4ти цилиндър.Най гадното е че трудоно пада и ако оствим блока и вала на място в коша ,едва ли ще успеем да го пчистим.

                            Сега да питам ,нов колянов вал или да шлайфаме стария?Веднъж е шлайфан, щото биелните лагери са 0.25.

                            Коментар


                            • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                              Занеси вала при майстора-шлайфист да го замери и да каже става ли за шлайфане на втори ремонт 0.50 или на трети 0.75. Ако не става обади се в Карбон да ти пратят нов вал.
                              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                              Коментар


                              • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                                Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                                Занеси вала при майстора-шлайфист да го замери и да каже става ли за шлайфане на втори ремонт 0.50 или на трети 0.75. Ако не става обади се в Карбон да ти пратят нов вал.
                                Така и ще направя,но гледам че нов вал в Горски извор ,при Савови е 200 лв ,а за шлайване май ще ми вземат почти същото, та се замислям за нов.
                                Ще говоря с шлайфистите утре и ще реша.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X