Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уазика се разболя ,помагайте !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

    Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
    Позволявам си да се самоцитирам!
    Относно частите силно ти препоръчвам да си купиш разградски комплект ризи-бутала-сегменти. Виж тази тема: http://www.offroad-bulgaria.com/show...E0%E4%F1%EA%E8
    За изчистване на "гняста" след ремонта аз използвах полусинтетично масло(Q8). Смяна на 100, 500 и 1000км При смяната след 500-те километра двигателят светна отвътре. Маслените филтри бяха ужасно задръстени( на Газ24 се вижда филтърния елемент), тъй че филтрите можеш да сменяш и по-често между смените на маслото, докато изчисти. Между впрочем и досега си карам с масло Q8 ,като при загрял двигател държи 2бара на празен ход и 4бара в движение.
    Нямах време да пиша кой позна какво го боли моя барутник.

    Коментар


    • #92
      От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

      Да търся ли омега за донор ?
      Газ 69 2.4i
      Густо майна, пътят свърши !!!
      GSM: О895 7О6О59

      Коментар


      • #93
        От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

        Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
        Купих от тия на http://www.motordetal.ru/catalog/31527/ кастрома май се казват още .Българските много са ги надули идват на 110 лв. по-скъпи от руските ,може и да са по хубави, но все пак и за тия не съм чул лошо.А и щом ти ги препоръчваш значи вършат работа.

        Имам питане лично към теб Ник. От коя страна остават дупчиците за масло на биелите?От към разпределителния вал или от другата страна ? Някъде го беше писал.
        Кострома също съм ги мерил с микрометъра нови- не стават!
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #94
          От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

          [QUOTE=r_vardarov;2417761]Колега,според мен ,задрани бутала не чукат.Почнал е да качва по-малко масло и е чукал клапана щото е направило стъблото елипса.Не че е нормално да е с обърнати бутала,но пък един мой двигател изкара поне 10г с две различни бутала от Газ-53 и две волгови.

          Те не са ли с еднакви бутала Газката и Волгата ?

          Коментар


          • #95
            От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
            Кострома също съм ги мерил с микрометъра нови- не стават!
            Купих ги вече, те ще са ,пък каквото ще е, да е .

            Коментар


            • #96
              От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

              Първоначално публикуван от Агоп Серопян (аниматора) Преглед на мнение
              Да търся ли омега за донор ?
              Агопе, и ти ли се включи?На мен ми е дебела кратуната и ще е руско и нищо друго.

              Коментар


              • #97
                От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                Колега,според мен ,задрани бутала не чукат.Почнал е да качва по-малко масло и е чукал клапана щото е направило стъблото елипса.Не че е нормално да е с обърнати бутала,но пък един мой двигател изкара поне 10г с две различни бутала от Газ-53 и две волгови.
                Става дума за две различни неща- много пъти сме ползвали Газкови комплекти при ремонта (е има малко стругарска работа по ризите и са малко по къси, но стават),но в случая умниците не са позиционирали правилно буталата.
                -Може да не знаете ,че повечето бутални болтове са с изместен център( другото изпълнение е с изместване на оста на коляновия вал) и при обръщане- буталата чукат,а могат и да се счупят полите.

                Коментар


                • #98
                  От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                  Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                  Става дума за две различни неща- много пъти сме ползвали Газкови комплекти при ремонта (е има малко стругарска работа по ризите и са малко по къси, но стават),но в случая умниците не са позиционирали правилно буталата.
                  -Може да не знаете ,че повечето бутални болтове са с изместен център( другото изпълнение е с изместване на оста на коляновия вал) и при обръщане- буталата чукат,а могат и да се счупят полите.
                  Ето за това иде реч,още като ги свалихме един пич ми го каза същото и дори с просто око се вижда ,че буталния болт не е на средата.Честно казано през ум не ми бе минавало, че може да е така и все се чудех за къв К...р им е да правят буталата с посока на монтаж.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                    Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                    Ето за това иде реч,още като ги свалихме един пич ми го каза същото и дори с просто око се вижда ,че буталния болт не е на средата.Честно казано през ум не ми бе минавало, че може да е така и все се чудех за къв К...р им е да правят буталата с посока на монтаж.
                    Ами,за да знае маторя на къде да се развърти!

                    Коментар


                    • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                      Това "несъосие"(от изместен бутален болт или колянов вал спрямо оста на цилиндъра) осигурява редица "благинки" спрямо съосния коляно-мотовилков механизъм. Дезаксиалния(несъосния) при равни други параметри има по малко странично натоварване върху буталото при отдалечаване от ГМТ,по голям ход на буталото,по малка скорост около ГМТ(повече време за изгаряне на горивната смес),преминаването на буталото през ГМТ и ДМТ е по "плавно" с по малък удар на "полите" в цилиндъра и т. н.
                      -Няма случайни конструктивни решения.

                      Коментар


                      • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                        Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                        От коя страна остават дупчиците за масло на биелите?От към разпределителния вал или от другата страна ?
                        И мен ме интересува по принцип! В прикачения файл е показано за ЗМЗ. За УМЗ няма такива дупки според каталога. Това е от систематизираната информация

                        http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=19196

                        Според мен идеята е от тези дупчици да пръска на буталния болт а не на разпр. вал. Затова са противоположно на вала.
                        Иначе моите са обърнати към вала и засега проблем няма. С УМЗ съм
                        Да кажат знаещите!New Документ на Microsoft Word (2).pdf
                        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                        Коментар


                        • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                          През тия дупчици пръска по цилиндъра. Указанието да са от едната страна е не толкова къде да пръскат, колкото да е ясно накъде се монтират.

                          Прочее, откъм РВ е по-малко натоварената страна на цилиндъра (буталото се притиска към нея при сгъстяване, а не при работния ход). Ако ще се пръска нанякъде, е по-добре на обратната. Ама не съм сигурен дали точно тези дупчици имат реален принос към мазането на цилиндъра (повечето двигатели ги нямат и се оправят някак). Сигурно затова и като ги обърнеш не става голям проблем.

                          Коментар


                          • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                            Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                            И мен ме интересува по принцип! В прикачения файл е показано за ЗМЗ. За УМЗ няма такива дупки според каталога. Това е от систематизираната информация

                            http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=19196

                            Според мен идеята е от тези дупчици да пръска на буталния болт а не на разпр. вал. Затова са противоположно на вала.
                            Иначе моите са обърнати към вала и засега проблем няма. С УМЗ съм
                            Да кажат знаещите![ATTACH]679570[/ATTACH]
                            Колега ми отговорът е в уърдовския файл ,който си прикачил.Там си пише ,че тези дупки са противоположно на разпределтелния вал.А предназначението им е да мажат цилиндъра, поне така пише руснака в ръководството.УМЗ- ЗМЗ при мен се оказа някакъв Франкенщайн.
                            Много благодаря!!

                            Коментар


                            • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                              И така ,днес занесох главата за фрезоване и последващ шлайф, щото си беше със стандартна височина 98мм.Ще я намалим с 3.5 мм.имаме си разбити водачи на всички изпускателни клапани. По закона на мизерията са заминали и самите клапани,така че и те ще бъдат заменени с нови.
                              Всмукателните са си наред,те само ще се припаснат и ще им сложим нови гумички.
                              Другата благинка е ,че нямаше бутален болт ,дето да не хлопа в горното ухо на мотовилката,купих нови втулки и ги зaнeсох заeдно с новите бутални болтове за монтаж и припасване към биелите.После се заех с почистване на капаци ,картери,кобилици ,кавал и пружини и тн от мизерии,а какво свалих в кофата за буклук -нема да споменавам.Много се омацотих ,а телефона още не съм го прежалил и се отказах да снимам.
                              Надявам се утре главата и биелите да са готови ,като измия всичко ще пристъпим към сглабяне.
                              Последно редактирано от Antol; 05-02-14, 21:44.

                              Коментар


                              • От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                                Antol, понеже ми се иска да те предпазя от следващо питане от типа "защо пак тропа?", ще те попитам дали ти и хората, които ще правят "монтаж и припасване към биелите", прочетохте ВНИМАТЕЛНО тази страница:

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p0049.jpg
Прегледи:1
Размер:178.0 КБ
ID:5561151
                                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                                Из "Златния телец"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X