Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Уазика се разболя ,помагайте !!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

    Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
    Другото което се чудя е как може на единия от капаците , отстрани ,които пазят повдигачите на клапаните, да се натрупа толкова кал?Да ,кал и масло отвътре на капака,който е зад привода на делкото.Има около 5мм кална гняс полепнала. От къде се е взела тази мизерия от вътрешната страна на капака?Значи представяте си омаслен двигател покрит с прахоляк това е от вътре на тоя капак ,дето уж трябва да пази тижите и повдигачите.И после що се трошат уазките, ми то тоя моят сякаш не е виждал смяна на филтри и масло от както е произведен!!
    А и още нещо се сетих освен ,че буталата са със сбъркана посока ,някъде прочетох че дупчиците на биелите трябва да са от към разпределителния вал .Ако е така, значи и биелите са обърнати и после се гадаем всички, що чука .
    Вероятно от "хубави" масла и филтри.

    Коментар


    • #77
      От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

      Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
      От къде читави части? Защото зная че има доста ментета?
      Пиши на uazik. Ментета от него не съм получавал.

      Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
      що се трошат уазките, ми то тоя моят сякаш не е виждал смяна на филтри и масло от както е произведен!!
      За съжаление, това е съдбата на всички "евтини" коли и всички стари коли. Ужаските имат двойна лоша карма - хем се водят евтини (щото са руски, не че нещо евтино има у тях), хем са на години. Все в някой момент са попаднали в ръцете на някой радикален мърляч-екстремист. После докато не пипнеш навсякъде където е пипнал той, не виждаш бял ден.

      И пак - ако само му е доливал горено масло и още не се е счупил - ще смениш два-три пъти масло и филтър и ще се оправят нещата (вкл. налягане и компресия). Но ако вече "са е счупИл и са му правИЛЕ ремонт" - да знаеш, че и ти ще правиш.

      Коментар


      • #78
        От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

        Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
        Другото което се чудя е как може на единия от капаците , отстрани ,които пазят повдигачите на клапаните, да се натрупа толкова кал?Да ,кал и масло отвътре на капака,който е зад привода на делкото.Има около 5мм кална гняс полепнала. От къде се е взела тази мизерия от вътрешната страна на капака?Значи представяте си омаслен двигател покрит с прахоляк това е от вътре на тоя капак ,дето уж трябва да пази тижите и повдигачите.И после що се трошат уазките, ми то тоя моят сякаш не е виждал смяна на филтри и масло от както е произведен!!
        А и още нещо се сетих освен ,че буталата са със сбъркана посока ,някъде прочетох че дупчиците на биелите трябва да са от към разпределителния вал .Ако е така, значи и биелите са обърнати и после се гадаем всички, що чука .
        Случили сте машина с "история". Явно "гайкаджии" са събирали този двигател.
        Поне като направите ремонта ,ще си го карате с удоволствие.

        Коментар


        • #79
          От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

          Читави части има във `Селстопанският` на Карловско шосе , моите са от там и вече 3 години нямам дертове.Успех с ремонта колега.
          Газ 69
          Ford Bronko 2
          0888 98 40 81

          Коментар


          • #80
            От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

            Ей хора не знам що за човек и що за разбирания трябва да имаш, че да се ебаваш така машина с която си вадиш хляба,било то и руска.Ми колко години минаха от както се отказахме от руското?Викат че руско убаво нема ,ама там къде друго не може, само руско деяни!!
            Ето го примерът моят Уаз ,ами ако бе някоя хонда или тойота или квото там друго с тая гняс в двигателя колко щеше да изкара? Ако не беше почнал да чука на студено нямаше да го пипна така хубаво си работеше ,като часовник ,нямаше да прекъсва да притриса,абе за Уаз си беше екстра,даже и с объркани карантии.
            Последно редактирано от Antol; 03-02-14, 23:07.

            Коментар


            • #81
              От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

              То се оказа че е сериозно болен.Предполагам никой не е изненадан от видяното.Е то и аз като взех уаза също беше задрал, но смело напред и успех в ремонта.

              Коментар


              • #82
                От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                Колега, и като го сглобяваш сега, повече вЕрвай на писаното в РУСКИТЕ книги и съответно се старай да спазваш предписанията. Не вземай предвид твърденията на "печени" БЪЛГАРСКИ майстори, че "книгите са за леваците". ВЕрвай ми има защо да се пишат ръководства за ремонт даже и за руските автомобили. Успех с ремонта!
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • #83
                  От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                  Ако ще ги сменяш с нови или български или от тези http://www.motordetal.ru/catalog/31527/
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #84
                    От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                    Колега,според мен ,задрани бутала не чукат.Почнал е да качва по-малко масло и е чукал клапана щото е направило стъблото елипса.Не че е нормално да е с обърнати бутала,но пък един мой двигател изкара поне 10г с две различни бутала от Газ-53 и две волгови.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                      Колега, нЕма се плашиш, не е само при Уазките това. Лично съм вадил от "леко потропваща" Хонда биелен лагер, направен от ... 0.8мм неръждавйка
                      За невярващите - пазя си го, мога да демонстрирам.

                      От там нататък - вслушай се в препоръката на Коко келеша няколко мнения по-напред, много е прав.
                      Съвет от мен - разглобете абсолютно всичко, което може да се разглобява по мотора. След това внимателно почистване на всичко, до полследната резбичка на последната гайка. След това - преценяш (с микромера в ръка) кое е за ново, кое е за ремонт и кое да се ползува. Особено внимание обърни на маслената помпа - в ръководството има допуските, не са написани случайно. Много внимателно огледай всички болтове и гайки, особено по-яките (мотовилки, КВ, РВ, маховик), че има разми пишман майстори, на които всички гайки са им еднакви ....
                      Ако имаш нужното количество нерви, отначало сглоби коляно-мотовилковата група, докато блока е свален и провери всички луфтове, да няма изненади, особено ако вала е минавал шлайф.
                      Абе в общи линии - направи го старателно и няма да съжаляваш. Дори и руската техника се отплаща, когато я пипаш с любов и уважение
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #86
                        От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                        Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                        Ей хора не знам що за човек и що за разбирания трябва да имаш, че да се ебаваш така машина с която си вадиш хляба,било то и руска.Ми колко години минаха от както се отказахме от руското?Викат че руско убаво нема ,ама там къде друго не може, само руско деяни!!
                        Ето го примерът моят Уаз ,ами ако бе някоя хонда или тойота или квото там друго с тая гняс в двигателя колко щеше да изкара?
                        Пак толкова. Общо взето и конструкцията на ДВГ, и материалите са еднакви за еднакви поколения машини. Това че руското "деяни" е легенда, която допринася за нагласата за мърляне. Руското "деяни" точно колкото немското, френското или японското. Търпи, търпи, па ти обърне дебелия край.

                        А какъв човек трябвало да си - за съжаление са много такива.

                        Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
                        Не вземай предвид твърденията на "печени" БЪЛГАРСКИ майстори, че "книгите са за леваците".
                        Подкрепям.

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Колега, нЕма се плашиш, не е само при Уазките това.
                        Че не е само при тях не е, ама пък как не видях поне една уазка БЕЗ някоя дивотия вътре?

                        Коментар


                        • #87
                          От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение

                          Че не е само при тях не е, ама пък как не видях поне една уазка БЕЗ някоя дивотия вътре?
                          Не можеш да си представиш какви дивотии съм виждал по не-уазки.
                          До човек си е.
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #88
                            От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                            Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                            Аз залагам на задрало бутало.
                            Позволявам си да се самоцитирам!
                            Относно частите силно ти препоръчвам да си купиш разградски комплект ризи-бутала-сегменти. Виж тази тема: http://www.offroad-bulgaria.com/show...E0%E4%F1%EA%E8
                            За изчистване на "гняста" след ремонта аз използвах полусинтетично масло(Q8). Смяна на 100, 500 и 1000км При смяната след 500-те километра двигателят светна отвътре. Маслените филтри бяха ужасно задръстени( на Газ24 се вижда филтърния елемент), тъй че филтрите можеш да сменяш и по-често между смените на маслото, докато изчисти. Между впрочем и досега си карам с масло Q8 ,като при загрял двигател държи 2бара на празен ход и 4бара в движение.
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                              Още един глас за разградското производство!
                              1995г. правих основен ремонт на МВ-123/200Д, като използвах сегментите им и танка още движи безпроблемно
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Уазика се разболя ,помагайте !!!

                                Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                                Ако ще ги сменяш с нови или български или от тези http://www.motordetal.ru/catalog/31527/

                                Купих от тия на http://www.motordetal.ru/catalog/31527/ кастрома май се казват още .Българските много са ги надули идват на 110 лв. по-скъпи от руските ,може и да са по хубави, но все пак и за тия не съм чул лошо.А и щом ти ги препоръчваш значи вършат работа.

                                Имам питане лично към теб Ник. От коя страна остават дупчиците за масло на биелите?От към разпределителния вал или от другата страна ? Някъде го беше писал.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X