Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

    Стефан е прав-със съвременните масла,този радиатор се обезмисля...И все пак...
    Налягането на маслото спада,но не много-допустимия спад е 0,3-0,4 кг/см2.
    Кранчето,което е поставено на входната тръба на радиатора,е напрактика жигльор.
    Така че ако го сменяш не слагай какво да е.Отвора му е така калиброван,
    че малка част от маслото да се движи през него,като е изчислено налягането да не спада чувствително.
    Идеята на този радиатор е че при продължително нагряване на маслото,
    то губи безвъзвратно своите качества.Важи за минералните масла и то по-старите.
    И на моята кола има такова чудо,аз не го хвърлих почти от сантимантални чувства.
    Ако ще слагаш-зимата преди запалване задължително спри притока към него
    иначе вместо радиатор получаваш бонус-лейка.След загряване можеш да го пуснеш.
    Намерих схема на мазнитената уредба,обаче е за газ 69.Но принципът е същия.

    Последно редактирано от Жоро Донечки; 13-02-09, 09:19.
    С "Фармахим" - непобедим
    Дизел - само дънки!

    Коментар


    • #17
      Нещо, което ме интересува. Топлообменник свързан към охладителната система по-добра работа ли върши?

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X