До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/
Стефан е прав-със съвременните масла,този радиатор се обезмисля...И все пак...
Налягането на маслото спада,но не много-допустимия спад е 0,3-0,4 кг/см2.
Кранчето,което е поставено на входната тръба на радиатора,е напрактика жигльор.
Така че ако го сменяш не слагай какво да е.Отвора му е така калиброван,
че малка част от маслото да се движи през него,като е изчислено налягането да не спада чувствително.
Идеята на този радиатор е че при продължително нагряване на маслото,
то губи безвъзвратно своите качества.Важи за минералните масла и то по-старите.
И на моята кола има такова чудо,аз не го хвърлих почти от сантимантални чувства.
Ако ще слагаш-зимата преди запалване задължително спри притока към него
иначе вместо радиатор получаваш бонус-лейка.След загряване можеш да го пуснеш.
Намерих схема на мазнитената уредба,обаче е за газ 69.Но принципът е същия.
Стефан е прав-със съвременните масла,този радиатор се обезмисля...И все пак...
Налягането на маслото спада,но не много-допустимия спад е 0,3-0,4 кг/см2.
Кранчето,което е поставено на входната тръба на радиатора,е напрактика жигльор.
Така че ако го сменяш не слагай какво да е.Отвора му е така калиброван,
че малка част от маслото да се движи през него,като е изчислено налягането да не спада чувствително.
Идеята на този радиатор е че при продължително нагряване на маслото,
то губи безвъзвратно своите качества.Важи за минералните масла и то по-старите.
И на моята кола има такова чудо,аз не го хвърлих почти от сантимантални чувства.
Ако ще слагаш-зимата преди запалване задължително спри притока към него
иначе вместо радиатор получаваш бонус-лейка.След загряване можеш да го пуснеш.
Намерих схема на мазнитената уредба,обаче е за газ 69.Но принципът е същия.
Коментар