Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

    На УАЗ-ика съм без маслен радиатор в момента-никога не съм карал с такъв откакто го купих.Кажете плюсовете и минусите на масленият радиатор.Ако монтирам такъв-дочул съм че пада налягането на маслото-вярно ли е и защоКое е по добре-с или без маслен радиатор?
    П.П. Извинявам се ако е дискутирана темата но не можах да намеря нищо с търсачката
    Последно редактирано от TRAPERA; 22-08-07, 21:02.

  • #2
    До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

    Спомням си че имаше писано но и аз неможах да го намера.
    В ръководството за експлатация пише да се пуска над 20градуса температура на околната среда, следователно по добре се охлажда мотора и се намалява нагара, а мазилната система е проектирана за маслен радятор така че няма какво да се чудиш стига да не тече
    П.С Моя го лепих и пак тече там май е слабо място на Уаза
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #3
      До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

      Как стои въпроса с налягането на маслото защото съм чул че при монтиран и работещ маслен радиатор пада налягането

      Коментар


      • #4
        До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

        Пада.
        Понякога не ги слагат още в завода, другите народа сам ги сваля. Със съвременните масла и не трябва всъщност. Особено ако сипваш полусинтетика. По свойства тя вече е като синтетиката, по цена е по-близо до нормалните.

        Коментар


        • #5
          До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

          Ако радиатора е читав и няма омасляване, няма логика да пада масленото налягане! А и по принцип всички мотори било на волга или уаз, след като стигнат нормална температура 85-90 градуса, маслото пада около 1 атм. и лампата примигва или свети постоянно.
          Правил съм навремето експерименти с руско масло МК-16 и МК-20 тоест по гъсто и налягането се държи нормално през лятото!
          [SIGPIC][/SIGPIC]
          SJ 413

          Коментар


          • #6
            До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Пада.
            Понякога не ги слагат още в завода, другите народа сам ги сваля. Със съвременните масла и не трябва всъщност. Особено ако сипваш полусинтетика. По свойства тя вече е като синтетиката, по цена е по-близо до нормалните.
            А какво масло е добре да се сипва на УАЗ-а?В смисъл какво препоръчват производителите.Аз карам УАЗ-а с М16 и малко добавка в маслото-но сменям масло на 3000-3500км.На същите километри смянам масло и в кутий,и дифове-на тях наливам ЕР 90Правилно ли е или не?

            Коментар


            • #7
              До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

              Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
              Спомням си че имаше писано но и аз неможах да го намера.
              В ръководството за експлатация пише да се пуска над 20градуса температура на околната среда, следователно по добре се охлажда мотора и се намалява нагара, а мазилната система е проектирана за маслен радятор така че няма какво да се чудиш стига да не тече
              П.С Моя го лепих и пак тече там май е слабо място на Уаза
              Масления радиатор обикновено се пукя през зимата ако не си го изключил и високото налягане при студено масло! Затова има кранче за изолиране но се забравя за се изключи.
              Не визирам теб колега, просто изразявам мнение!
              ИЗВИНЯВАЙ ако има нещо
              [SIGPIC][/SIGPIC]
              SJ 413

              Коментар


              • #8
                До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

                Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                А какво масло е добре да се сипва на УАЗ-а?В смисъл какво препоръчват производителите.Аз карам УАЗ-а с М16 и малко добавка в маслото-но сменям масло на 3000-3500км.На същите километри смянам масло и в кутий,и дифове-на тях наливам ЕР 90Правилно ли е или не?

                Много на малко го сменяш това масло.

                В двигателя поне не 5-6хил. щом се притесняваш толкова,ама пък на мостовете и скоростите вече е само набутвация.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

                  Не се занимавай да монтираш радиатор, а ако го имаш изхвърли го за да ти е мирна главата!

                  А за маслата, карам Уазката с UNIL поне съм сигурен, че наистина е оригинално и го сменям на 7-8 хил!
                  sigpic УАЗ-452

                  Коментар


                  • #10
                    До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

                    Налягането при включен радиатор съвсем закономерно пада, защото една част минава директно през радиатора и се връща в картера. На моя дзвер радиаторът си стои. Само преместих кранчето да е преди радиатора а не след него, така че в случай на пробив или скъсан маркуч да няма проблем да се кара със затворен кран и маслото да не "надува" радиатора.
                    Производителят препоръчва да се затваря при температура под 5 градуса.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

                      Първоначално публикуван от Sam40 Преглед на мнение
                      Масления радиатор обикновено се пукя през зимата ако не си го изключил и високото налягане при студено масло! Затова има кранче за изолиране но се забравя за се изключи.
                      Не визирам теб колега, просто изразявам мнение!
                      ИЗВИНЯВАЙ ако има нещо
                      Да за това съм сигурен че се пука в студ, даже като го лепих моя първо го покарах малко докато загрее и тогава го пусках, след като се върна и го оставя в гаража и затварях крана ама пак прокапа.... Се си мисля че при много зор на бавни в бир, този радятор е от полза
                      П.С като го зех джипа беше с изолиран маслен радятор, сигурно някой новобранец не е знаел какво да прави уазката
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #12
                        До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

                        И аз мисля, че радиаторът е необходим при по-екстремни натоварвания.
                        Ако кранчето е на изхода на радиатора вероятността да го спукаш нараства още повече. Маслото надува радиатора, на който изходът е затворен. Затова мястото на кранчето е на входа (под алтернатора)... Дори при авария като затвориш крана няма проблем.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

                          Кой ще сложи крана на излизащия край, навсякаде крана е на блока откъм датчика за маслото(изходното налягане от помпата) поне аз не съм виждал така направено. Сигорен ли си че е така, щото няма смисъл
                          А за пада на налягането някъде пишеше че трябвало да спада при пуснат с 0.3 атмосфери (или бара незнам) на високи обороти
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #14
                            До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

                            Гледах нови маслени радиатори по 100 лв.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Маслен Радиатор УАЗ /плюсове-минуси/

                              Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                              Кой ще сложи крана на излизащия край, навсякаде крана е на блока откъм датчика за маслото(изходното налягане от помпата) поне аз не съм виждал така направено. Сигорен ли си че е така, щото няма смисъл
                              А за пада на налягането някъде пишеше че трябвало да спада при пуснат с 0.3 атмосфери (или бара незнам) на високи обороти
                              В моя случай кранът беше на изхода на радиатора. Аз го преместих до датчика за налягане на маслото. Не зная кой го е сложил там, но ...аз го преместих
                              Налягането е в кг/см2
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X