Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с главината на редукторен мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с главината на редукторен мост

    Колеги здравейте,имам един много интересен проблем.От около 2 месеца съм с редукторни мостове,но предна дясна главина имаше големи луфтове,разглобих я и какво да видя,нямаше я шайбата която се слага след лагера преди да се затегне 1-та гайка а вместо нея отвътре на вътрешния лагер м/у него и леглото на цапфата бяха сложили пластини за реглаж на касетата на диференцияла около 5-6мм.Вътрешния лагер беше превъртял в леглото си,замених го с друг и направих накадка с център,сглобих главината с лагерите поставих шайбата с жлеба преди външния лагер стегнах двете гайки законтрих ги с перчатата шайба между тях,сложих таралежа и капачката и газ.След около 100км. пак луфт,разглабям гайките законтрени всичко както си трябва,правя цялата процедура наново никакви луфтове на лагери и т.н. сглабям,затягам,законтрям всичко е направено както трябва.Е да ама днеска след пробите в снега се прибирам и викам я да видя какво става и хоп пак луфтове в главината,вече ми писна да мръзна и да правя тая главина,моля ако някой има опит с подобен парадокс да помага,предварително благодаря.
    Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

  • #2
    От: Проблем с главината на редукторен мост

    Привет Ради, ти караш с мостовете и проблеми ти създават, а аз едни цилиндърчета не мога да монтирам още.
    От вътрешната страна на лагерите стоят ли зегерките?

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:п.р.м..jpg
Прегледи:1
Размер:141.0 КБ
ID:5433890

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с главината на редукторен мост

      Здравей Тони,да карам ги,хайде викай да ти помагам да монтираме и твойте,че дълбоки снегове идват Зегерки сложих здрави,че едната беше на сол и за застопоряване на черупката на лагера бяха набили между двата лагера черупка от друг лагер абе бая ме учуди предишния собственик ама какво да се прави там тия мостове работа са вършили не са били за парлама,не знам вече какво да правя в чудо се видях.
      Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с главината на редукторен мост

        Колеги здравейте,снощи след като писах тук,пак излязох на студа и повторих цялата операция по затягане на главината.Днес след около 50км. каране по планината пак се е разхлабила,в началото подсвирваше дясното колело после спря а като се прибрах и пипнах главината се беше нагряла много,нямам опит с редукторни мостове и съм в мътни води,вече не знам какво да правя.Предишния собственик ми спомена,че е изпаднала съчма от лагера на гъбката и била попаднала между зъбните предавки на гъбката и дългата полуоска а той давал газ до дупка напред назад да види какво щяло да се счупи та да установи проблема,спрял след като откъртил цапфата от картера на редуктора и видял,че е изпаднала съчма от лагера.Там не съм отварял и не знам в какво състояние са зъбните предавки,но възможно ли е там да е покривено нещо и да се създават някакви вибраций които да рефлектират върху главината?
        Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с главината на редукторен мост

          Пробвай дали ще се разхлаби ако покараш с изключен хъб. Ако се появът пак луфтове проблема е в: цапфа-лагери-главина, ако не тогава търси причина в редуктора и гъбката.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с главината на редукторен мост

            Да Тони прав си за този начин на елиминация не се бях сетил,че все във възможно най-сложните варианти на повреди се замислям.Да те питам ти като разглабя твоите главини да ги разпробиваш,забеляза ли дали на вътрешния лагер на главината между него и семеринга има някаква шайба,че тук имам някакво ръководство за ремонт на редукторни мостове и на чертежите я има тази шайба,която мисля,че ляга на края на цапфата.При мен и на двете предни главини я няма,но лявата няма луфтове,но все пак да изключа и тази шайба като вариант.
            Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с главината на редукторен мост

              Главините са като на газ69.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с главината на редукторен мост

                Първоначално публикуван от off_roader Преглед на мнение
                Да Тони прав си за този начин на елиминация не се бях сетил,че все във възможно най-сложните варианти на повреди се замислям.Да те питам ти като разглабя твоите главини да ги разпробиваш,забеляза ли дали на вътрешния лагер на главината между него и семеринга има някаква шайба,че тук имам някакво ръководство за ремонт на редукторни мостове и на чертежите я има тази шайба,която мисля,че ляга на края на цапфата.При мен и на двете предни главини я няма,но лявата няма луфтове,но все пак да изключа и тази шайба като вариант.
                В каталога има шайба м/у лагера и семерингата, но предполагам предназначението и е да предпазва семерингата.
                Тези дни в КН ли си? Може да се видим и да коментираме проблема.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с главината на редукторен мост

                  Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                  Главините са като на газ69.
                  Сигурен ли си? И аз така мислех, но имало незначителни разлики.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с главината на редукторен мост

                    Да Тони в Кн съм,звънни като си свободен.Не главините не са като на Газ69 този въпрос го бяхме разисквали и преди,имам оригинални главини от Газ69 и те са като на УАЗ с граждански(обикновенни) мостове.А и Тони беше дал чертежи и на двата моста и там се видяха разликите най-добре.Но Газ69 е с по тесни и плюсови джанти от УАЗ и визуално създава илюзията,че главините са като на редукторен УАЗ по изпъкнали от джантата,от там може да битува мнението за еднаквите главини на Газката и редукторния УАЗ.
                    Последно редактирано от off_roader; 11-12-12, 21:17. Причина: Допълнения
                    Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с главината на редукторен мост

                      Това е много странен проблем.
                      Малко вероятно, но щом скърца и има феродо, да неби барабана да е от жук/волга? има едни които опират в накладките /ет-то както и при джантите ако мога така да напиша е различно/ и от там да се бъркаш и за лагерите, ако ги стягаш с монтирана джанта/барабан. Нямам други идеи, освен разглобявай, мий и снимай Успех!
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с главината на редукторен мост

                        Здравейте на всички,проблема с главината се изясни.Започнах щателен оглед на цялата дясна страна:1-зегерката държаща вътрешния лагера си е разбила жлеба(леглото) и излиза а с нея и лагера докато не опре в другия външен лагер.2-лагера на гъбката(късата полуоска) беше някакъв съчмен с дористрашни луфтове,гъбката играеше кючек,беше се разхлабила и петата(леглото) на лагера на вътрешната по-дълга полуоска от вибрацийте.3-от луфтовете спирачния барабан беше изпилил с около 2мм. спирачните цилиндърчета,а семерингата на главината я нямаше почти цялата.Как е издържала тази гъбка,като се има предвид,че тия дни си беше бая яко напъване не знам.От видяното си вадя следния извот:на гъбката е сложен неподходящ за целта лагер(съчмен) а и му личеше че е 50ти набор,като за банциг а трябва да е ролков,от последвалите вибаций единственото нещо държащо гъбката мирно е таралежката(хъба),който от своя страна е захванат с 6 болта за главината,която дефакто е понасяла всичките ударни натоварвания и чудовищни вибраций довеждайки до излизане от строя на зегерката държаща вътрешния лагер.Причината може да е и друга,но тази ми се стори най-логична.
                        Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с главината на редукторен мост

                          Колеги здравейте,проблема с главината все още не е решен.Продължава да се разхлабва на около-50км.Заради разбитото легло на зегерката на вътрешния лагер,се наложи да набия дистанционна втулка(черупка от такъв ролков лагер),каквато беше набил и предишния собственик.След като затегнах главината пак се разхлаби няколко пъти,пак я стегнах покарах около 30км. и искуба двата предни болта на хебела в шенкелното тялоДали имат връзката двете явления.Нарязах нови резби на 14мм. и направих степенчати(преходни)шпилки 12/14мм,поправих всичко без луфтове абе както си трябва.Вчера покарахме малко в дълбокия сняг не съм вдигал никъде повече от 50км/ч. на асвалта а в снега само на яко буксуване и хоп главината пак разхлабена.Отворих я днес за не знам кой път гайките законтрени а луфт има,от къде се появявя идея си нямам вече?
                          Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с главината на редукторен мост

                            Как са шенкелите ? Крива джанта,много дебалансирана гума,сходимост,това се сещам за да изкърти хебела,или силен удар в препятствие.При мен има вибрациа от разбити шенкели.Смени я тая главина,освен че сигурно и превъртат лагерите,може и да ''бие''.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с главината на редукторен мост

                              Здравейте колеги след една безсънна нощ мисля,че реших проблема.Вчера свалих главината и я измих с бензин да я огледам пак хубаво.Установих,че има луфт между вътрешния лагер и дистанционната втулка(черупка от пак такъв лагер за главина),която бях набил.След тази втулка поставих зегерката,която по принцип контрира вътрешния лагер и си мислех,че всичко ще е наред,е да ама не.Видях,че при карането втулката се е разместила към външния лагер заедно с контриращата зегерка и така жлеба в главината за зегерката стоеше свободен и се е появил луфт точно колкото още една зегерка.Май преди не съм набил достатъчно добре втулката и за това и си патих.Взех още една зегерка и я поставих в жлеба след това с голям поялник понакапах леглото на лагера с калай,че беше превъртял и набих черупката.Пак монтирах главината пристегнах и в гората на тест,ама мноого здраво и яко пробиване не замръзнали локви кални коловози и дебели преспи.Та да вида ако не издържи на зверска експлоатациа да поръчвам нова,ама тя взе,че издържа.Никакви луфтове нищо нередно не се появи след цял ден яко блъскане.Дано съм бил полезен с моя проблем колеги,че то принципа на главините и произтичащите им проблеми от неправилна експлоатация важат и за обикновенните(граждански)мостове.Успех и весело посрещане на новата година.
                              Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X