Колеги здравейте,имам един много интересен проблем.От около 2 месеца съм с редукторни мостове,но предна дясна главина имаше големи луфтове,разглобих я и какво да видя,нямаше я шайбата която се слага след лагера преди да се затегне 1-та гайка а вместо нея отвътре на вътрешния лагер м/у него и леглото на цапфата бяха сложили пластини за реглаж на касетата на диференцияла около 5-6мм
.Вътрешния лагер беше превъртял в леглото си,замених го с друг и направих накадка с център,сглобих главината с лагерите поставих шайбата с жлеба преди външния лагер стегнах двете гайки законтрих ги с перчатата шайба между тях,сложих таралежа и капачката и газ.След около 100км. пак луфт
,разглабям гайките законтрени всичко както си трябва,правя цялата процедура наново никакви луфтове на лагери и т.н. сглабям,затягам,законтрям всичко е направено както трябва.Е да ама днеска след пробите в снега се прибирам и викам я да видя какво става и хоп пак луфтове в главината,вече ми писна да мръзна и да правя тая главина,моля ако някой има опит с подобен парадокс да помага,предварително благодаря.


Коментар