Обява

Свий
Няма добавени обяви.

помощ за главата на УАЗ 469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: помощ за главата на УАЗ 469

    Добре де а колко правите луфта на клапаните? Волгова ли е главата? С поздрав Борето Питай Google като напишеш следното (зазора между коромыслом и клапаном Волга) Има много отговори.
    Последно редактирано от boreto2; 06-03-13, 17:36.

    Коментар


    • #17
      От: помощ за главата на УАЗ 469

      Според руските сайтове които ми показа да прочета изпускателните клапани на първи и четвърти цилиндър ( крайните клапани) за газ 3110 трябва да са от0,35-0,40, а за всички останали 0,40-0,45 ако е за газ 24 крайните изпускателни 0,30-035 а за останалите 0,35-0,40
      Това ли са реалните допуски на луфтовете и ако да, какъв е моя двигател на главата пише ЗМЗ 24-1003015

      Коментар


      • #18
        От: помощ за главата на УАЗ 469

        Това са нормалните луфтове.Ако има закачен сервоапарат(маркуч) по спомени беше срещу първи цилиндър и не ти работи първи цилиндър проблема е там а не в главата.С поздрав Борето 0888788178 Главата трябва да е волгова-какви са колекторните тръби-заоблени или правоъгълни,карбуратора с 4 шпилки ли е?
        Последно редактирано от boreto2; 06-03-13, 18:38.

        Коментар


        • #19
          От: помощ за главата на УАЗ 469

          Нямам серво, но има маркуч който е затапен с болт. Да го отпуша ли или или да го запуша по стабилно.

          Коментар


          • #20
            От: помощ за главата на УАЗ 469

            Според мен от там взима въздух и затова не работи първи цилиндър.Затапване.Борето Или гарнитурата под тръбите да е скъсана срещу първи цилиндър

            Коментар


            • #21
              От: помощ за главата на УАЗ 469

              Благодаря ти колега. Утре ще ги проверя как стоят нещата и ще пиша какво съм видял и направил

              Коментар


              • #22
                От: помощ за главата на УАЗ 469

                Смучети въздух от гарнитурата на колекторните тръби. Въздуха гаси горивната смес на ниски обороти ,и двигателя тропа като косачка.Клапаните на стар двигател ги направи 25,на 20 ,щото по цялата система има един милион луфтове.При мен най добре тегли на такива хлабини

                Коментар


                • #23
                  От: помощ за главата на УАЗ 469

                  Като свалях главата смених всички гарнитури, ама нищо чудно да съм я скъсал като съм я слагал. До сега ги правех всичките на 25 по препоръка на приятел от Самоков. Но сега като прочетох тия стойности не знам дали с тия хлабини не съм изгорил некой клапан. Карал съм го около 100 километра с луфт 25. Може ли да съм издухал клапан за тия километри. През юли компресията беше 9-10. след като сложих главата отиде на 5 даже на един е 2.
                  Ако ги правя 25 на 20 кои требва да са на 20 и кои на 25?
                  като се броят от радиатора навътре кое трябва да е 25 и кое 20?
                  Главата беше изцяло шлайфана обслужена с нови клапани напасвани и само водачите не са подменяни.
                  На тихи работи дето викаш точно като косачка а на високите си работи гладко.
                  Ако смуче от гарнитурата нема ли да се чува едно свирене като от хлабав ремък, както се чува на некои уазки?
                  Последно редактирано от Бончев; 06-03-13, 20:07. Причина: допълнение

                  Коментар


                  • #24
                    От: помощ за главата на УАЗ 469

                    Това не е Жигула !!!! За средните 0,35-0,40мм ,за крайните /изпускателните на първи и четвърти цилиндър/ -0,30-0,35мм ,това пише за ЗМЗ 402. И още , изпускателните винаги са с по голяма хлабина от смукателните,понеже се разширяват повече от преминаващите изгорели газове. Направи така и тогава мери крайното налягане/компесия / дето му викат.

                    Коментар


                    • #25
                      От: помощ за главата на УАЗ 469

                      няма,да се чуе свирене като от ремък.С тази хлабина ,не може да си изгорил клапан защото така съм карал не един и два двигателя и не по 100км.На книга наистина дават други стойности,но на нов автомобил,а на нашите старци,има луфтове,от газоразпределителния вал,през повдигачите,до неравномерно стъпващи кобилици

                      Коментар


                      • #26
                        От: помощ за главата на УАЗ 469

                        Бате виж счупена пружина на клапан или нещо друго по клапаните да е отворил постояно или затворен и неможе да засмуче .

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X