Обява

Свий
Няма добавени обяви.

помощ за главата на УАЗ 469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • помощ за главата на УАЗ 469

    Здравейте колеги !
    Закъсах го здраво със главата на моя Уаз.
    Не мога да я сваля. Една от шпилките е залепила толкова здраво, че опитвах какво ли не . Повдигах с крик на генерацията. Дърпах с лебедка при което се повдига всичко, само тази шпилка не отлепва. Не мога и да я отвия от блока защото тя не превърта в главата. Всички други шпилки са освободени. Главата отляво се повдига на около сантиметър и повече, но там-не. Не знам какво да правя . Стигнах до мисълта да режа главата. Пръсках какви ли не химии. Нищо не помага. Имал ли е някой подобен проблем и мога ли да спася главата или да " паля" флекса


    Благодаря Ви за съветите

  • #2
    От: помощ за главата на УАЗ 469

    Със спринцовка и игла и вкарваш ВОДА - чиста, след което с едно по - твърдо дърво и чука и почукваш по шпилката във всички посоки в които е възможно. Така упорито и системно през около 2-3 часа и ще отлепи след 2-3 дни . Успех
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

    Коментар


    • #3
      От: помощ за главата на УАЗ 469

      Така се случва често пъти с главите на УАЗките. Преди година имах същия проблем с главата на 417 двигател която не беше сваляна никога за 20 години. Държеше само на шпилката при карбуратора и не мърдаше. Вдигах с малко маслено крикче на генерацията докато спуках тръбите и пак не помръдна. Сипвах на шпилката спирачна течност, пръсках я с различни спреьове вързах главата с лебедката и вдигнах цялата предница на джипа гумите се отлепиха и така вися два дни и пак пръскане. Накрая главата се извади един сантиметър бръкнах с флекса и отрязах шпилката. След това заварих една гайка на парчето шпилка което остана в блока и го отвих. Дано и при теб да се получи.
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • #4
        От: помощ за главата на УАЗ 469

        Това с почукването вече се случва трети ден на тая шпилка. И то не почукване ми бая си люскане и стоварих. Опитвах с гайка и контра да я накарам да превърти. Йок.
        Днес свалих генерацията. Главата е отлепила отвсякъде около сантиметър. Мислех си за рязане, но ако няма място за заварка!? Дали ще може с обратен метчик да нарежа резба в парчето и да го извадя с болт?
        Колега, как извади парчето от главата?

        Коментар


        • #5
          От: помощ за главата на УАЗ 469

          Колега шпилката е третата-познах ли.Ръждясала е! Прави се елементарна скоба от П-профил с дупки 3 броя .Две дупки за шпилките които държат кавала за кобилиците,а на третата която е точно над шпилката се заварява гайка ситна резба.Като навиваш болт със ситна резба в/у шпилката.По нататък ти вече знаещ.С поздрав Борето 0888788178 Много много отдавна се занимавах с УАЗ

          Коментар


          • #6
            От: помощ за главата на УАЗ 469

            Не я режи!!!! По добре глава, от колкото блок. Аз се справих с обратниа чук,но извадих две от шпилките на ''кавала''.Разковничето е в движението нагоре- надолу ,да се разкърти ръждата. Блъсках я на горе ,после на долу докато се раздвижи.Пробвай със скобата от предниа пост на колегата .

            Коментар


            • #7
              От: помощ за главата на УАЗ 469

              цяла седмица свалях главата,слагах на шпилката, газ, спичана течност вода и със един гумен чук почуквах малко по малко отсрани така на шпилката,то почва на излиза течностата която бях сложил около шпилката и си излезе де
              основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

              Коментар


              • #8
                От: помощ за главата на УАЗ 469

                Проблема ни е толко в ръждата а в сплескването на на главата от гайката. Опитай се растържеш около шпилката , да се разшири малко отвора. Предполагам ще ме разбереш , успех.
                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                Коментар


                • #9
                  От: помощ за главата на УАЗ 469

                  Момци, извадих я!!!
                  Голем зор, голем бой ама излезе. Тъй като се повдигна около сантиметър я набих обратно и сипах оцет, защото се сетих, че цветен метал се мие най-добре с оцет. Започнах да я грея с газовата горелка помалко
                  после надигна с крика от леката кола и едно дърво на шпилките на генерацията. Завих една гайка в предната част на главата за да не се вдига . После пак набиване и греене и оцет. След 5-6 такива цикъла излезе.
                  Добре е да ви кажа, че нищо от това което бех сипвал не беше стигнало до ръждата. Само греенето и движението са помогнали. Интересно защо всички други шпилки бяха черни и омаслени само тази суха и ръждива.
                  Изпратих главата за шлайфане и да видят дали не съм я повредил нещо. Казали са че ще я и надуват за спукване. Заформи се цифричка около стотак, ама съм доволен че успях да я извадя.
                  Благодаря на всички които взеха отношение по проблема и даваха съвети и споделяха опит.
                  За в бъдеще също бих разчитал на мнението и опита Ви

                  Коментар


                  • #10
                    От: помощ за главата на УАЗ 469

                    Момци, имам един въпрос, който може да ви се види елементарен, ама за мене не е, защото не съм го правил до сега.
                    Сложихме главата със сменени клапани гумички шлайф и т.н.
                    Приятел е регулирал клапаните ( правил го е и друг път) но се получи фал.
                    Не работи първи цилиндър и един клапан чука. Той предположи че на първи много ги е стегнал, а другия е хлабав.
                    Смених свеща, пак не бачка.
                    Бихте ли ми обяснили с прости думи как да си го регулирам сам.
                    Знам, че требва да се намери ГМТ на първи цилиндър.
                    С общи думи гледал съм ама не съм го правил сам.
                    Ще съм ви благодарен ако ми обясните подробно процеса.

                    Коментар


                    • #11
                      От: помощ за главата на УАЗ 469

                      — снимите трубку вакуумного регулятора;
                      — осторожно снимите крышку коромысел, избегая поврежде*ния ее прокладки;
                      — установите поршень первого цилиндра по метке на шкиве коленчатого вала (рис. 21) в В. М. Т. при такте сжатия и щупом проверьте зазор между коромыслами и клапанами 1-го цилинд*ра. При неправильном зазоре отверните контргайку регулиро*вочного винта и, поворачивая отверткой регулировочный винт, установите зазор по щупу (рис. 22), после чего, поддерживая отверткой регулировочный винт, затяните контргайку и проверь*те правильность зазоров;
                      проворачивая каждый раз коленчатый вал на пол-оборота, после регулировки зазоров очередного цилиндра отрегулируйте зазоры остальных цилиндров согласно порядку их работы 1—2—4—3.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:уаз.jpg
Прегледи:1
Размер:62.1 КБ
ID:5433076Натиснете снимката за да я уголемите

Име:уаз2.jpg
Прегледи:1
Размер:88.3 КБ
ID:5433077
                      Рис. 21. Определение верхней мертвой точки УАЗ-469:
                      1 — штифт на крышке распределительных ше*стерен; 3 — метка на шкиве коленчатого вала.
                      Рис. 22. Регулировка клапанов УАЗ-469 (зазора между коромыслом и клапаном):
                      1 — тарелка пружины; 2 — клапан; 3 — ко*ромысло; 4 — регулировочный винт; 5 — гайк
                      Мисля че и сам можеше да намериш

                      Коментар


                      • #12
                        От: помощ за главата на УАЗ 469

                        Общо-взето,сваляш капака,и дистрибуторната капачка,въртиш коляновият вал докато палеца посочи първи цилиндър на капачката(гаранция,че цилиндърът е във такт сгъстяване) и шайбата на вала съвпадне със белега за гмт,регулираш по горе описаният ред.По белег на шайбата на кол.вал,буталото е два пъти във гмт,за да регулираш,трябва да е във такт сгъстяване,познава се по палеца,ако делкото не е зацепено(във което се съмнявам),се прави плътно топче от хартия и се слага във отвора на свеща на 1-ви цилиндър,завърташ с манивелата докато налягането изхвъли топчето,и докарваш белезите да съвпаднат.Ако си по-опитен,само по положението на кобилиците ще се ориентираш,успех.
                        Последно редактирано от petroffbg; 07-12-12, 12:03.
                        Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                        Коментар


                        • #13
                          От: помощ за главата на УАЗ 469

                          [QUOTE=petroffbg;2019128]Общо-взето,сваляш капака,и дистрибуторната капачка,въртиш коляновият вал докато палеца посочи първи цилиндър на капачката(гаранция,че цилиндърът е във такт сгъстяване) и шайбата на вала съвпадне със белега за гмт,регулираш по горе описаният ред.

                          Сложих подвижна лампа на далкото и когато палеца ми показа първи цилиндър лампата светна. Това ясно. Порядъка на работа е 1-2-4-3 нали?
                          Белезите на шайбата обаче сана около 2 пръста вдясно от белега. Какво правим при тава положение. Трябва да се презацепи далкото ли?

                          Коментар


                          • #14
                            От: помощ за главата на УАЗ 469

                            Първоначално публикуван от Бончев Преглед на мнение

                            Сложих подвижна лампа на далкото и когато палеца ми показа първи цилиндър лампата светна. Това ясно. Порядъка на работа е 1-2-4-3 нали?
                            Белезите на шайбата обаче сана около 2 пръста вдясно от белега. Какво правим при тава положение. Трябва да се презацепи далкото ли?
                            Момента на запалване на горивната смес в цилиндъра/подаването на искрата/ става, когато пробната лампа ИЗГАСНЕ. Този момент трябва да съвпадне с първия белег на шайбата на коляновия вал.

                            Коментар


                            • #15
                              От: помощ за главата на УАЗ 469

                              Хора, пак проблем.
                              Струва ми се, че не работи първи цилиндър.
                              В ниските обороти свалям лулата от свеща на първи и.... нищо
                              Тия истории със свещи, далко, клапани, кабели ги минах.
                              Другото което е ..много малка компресия след шлайфането на главата и напасване на нови клапани. Тове бе направено от специалисти, както бех писал по-горе.

                              Във високите обороти обаче ми се струва, че цилиндъра работи. Той между другото е с най- голяма компресия.

                              Дали си внушавам нещо или е възможно наистина да не работи на ниски обороти, а на високи да си бачка.

                              Къде ли може да е причината.. Дали е възможно да има запушване нещо по всмукателния колектор.
                              Между другото свеща не е зацапана и е чиста, но той пък и работи само на газ.
                              Ако някой се сеща за някаква причина, моля да сподели, защото другото е отново да свалям глава.

                              .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X