От: Информация за двигател Газ 24
Да прав си Румка,нашия ГАЗ 69 с омегов мотор 2.0 115к.с. чупи вече 4-ти мост за една година(2 задни-заварки и 2 предни),И аз мисля,че оригиналното е най-добре,все пак инженери го мислят и тестват.Заради това търся 417 или 421 мотор,24д е много хубав мотор но за по асвалт или хубави горски пътища,в деретата и каране на ниски обороти го няма както е казано от много колеги тук,все нещо не му достига и не ме кефи.Трябва да се играе доста със съединителя а това не е много полезно за трансмисията(ударни натоварвания).Но нали темата офроуд ни е завладяла напълно и все тунинговаме,а може би оригинален руски джип с хубави гуми и леки смислени подобрения не влошаващи заводските му параметри и замисли с опитен водач може да надвие доста уродливи и в повечето случаи безмислени тунинги.
Да прав си Румка,нашия ГАЗ 69 с омегов мотор 2.0 115к.с. чупи вече 4-ти мост за една година(2 задни-заварки и 2 предни),И аз мисля,че оригиналното е най-добре,все пак инженери го мислят и тестват.Заради това търся 417 или 421 мотор,24д е много хубав мотор но за по асвалт или хубави горски пътища,в деретата и каране на ниски обороти го няма както е казано от много колеги тук,все нещо не му достига и не ме кефи.Трябва да се играе доста със съединителя а това не е много полезно за трансмисията(ударни натоварвания).Но нали темата офроуд ни е завладяла напълно и все тунинговаме,а може би оригинален руски джип с хубави гуми и леки смислени подобрения не влошаващи заводските му параметри и замисли с опитен водач може да надвие доста уродливи и в повечето случаи безмислени тунинги.
Коментар