Мой приятел прави ремонт на мотор Газ 24. Има някой въпроси, и ме помоли да ги задам тук. Какви лагери да постави(основни и биелни) като марки и производители - има ли разновидности на пазара. Вторият въпрос е свързан с разпределителния вал. Съществува ли спортен вал за този мотор, с какви характеристики е. Моля всеки който има информация ,или се е сблъсквал с подобни неща да пише.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Информация за двигател Газ 24
Свий
X
-
От: Информация за двигател Газ 24
Така наречените "руски" части са с еднакво "качество".Ако искате малко по-голяма мощност просто слагате глава от 24-10.Тя е с по-голями клапани .Доколкото съм запознат с Волгите не се опитвайте да вдигате мощноста.Първото нещо-шпилките на главата са М11х1 и обикновено се измъкват.Едните са горе на блока,а другите долу.Долните са пробпем.Този двигател не е "оборотен" като Жигулито. Волгата е машина за други цели.Имал съм Волга 10 год-максимално тегло на кантара 4.250 кг.Волга , ремарке и 45 торби цимент.С поздрав Борето
-
От: Информация за двигател Газ 24
Има комплекти клапани за сглобяване с фрезована кола. Преди много години беше оригинален комплект от производителя, със сигурност сега има повече варианти. С цел икономия при работа на газ и високооктанов бензин е това нещо.
Клапаните са по-къси, предполагам.
Коментар
-
От: Информация за двигател Газ 24
Ле ле колеги какви глупости пишете какви глави какви по-къси клапани!Към колегата,който прави волговия двигател,мой съвет е да се обърнете към Карбон Плевен за всички части.спортен разпределителен вал за ЗМЗ-24 няма,поне аз не зная да има,то все пак на този двигател разп.вал е с гърбици за по-добро пълнене във високите обороти.Ако искате да пивишите мощността на мотора фрезовайте главата има тема за преработка на уазова глава за 92 бензин,потрудете се малко да прочетете тук пък тогава наготово задавайте въпроси.Ако искате още мощност търсете глава 402 от ЗМЗ-402 или ЗМЗ-410,първите се срещат често на Латвия вторите са по-нови и са по редки,тази глава е с по-големи клапани и дават по-голяма мощност.Успех,дано съм бил полезен.Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832
Коментар
-
От: Информация за двигател Газ 24
Шпилките 11х1 не са ли на двигателите м21,умз...До колкото аз знам на ГАЗ 24 са 12х...
Разликата в главите не е кой знае колко голяма,на тази глава също могат да се монтират големите клапани.Има обаче различни видове изпускателни колектори,които също допринасят за по-голямата мощност.
За разпредваловете вече съм ти казвал на друго място.
Коментар
-
От: Информация за двигател Газ 24
Колеги,на 24 мотор не можеш да сложиш глава от 402,защото на този мотор водната помпа е на блока а на 24-ката на главата.Къде ще сложите водната помпа ,като сложите глава от 402.Единствено,бутала 3-ти ремонт ,стърже се главата още 1мм.и това е.Може и да престържеш малко маховика,аз съм го смъкнал с 2кг.Тъй като силата на този мотор е във високите по-бързо скачаш от място,но ако искаш да влачиш ремарке не е това твоя мотор.
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it
Коментар
-
От: Информация за двигател Газ 24
Не са, на Умз421 са 12мм и на по новите осмаци Газки/ змз 511/, имах змз402 -94г, не беше с 12ки.
За лагерите напоследък слагам от тези с червените кутии на змз двойний ресурс, ама мисля че има едни стари с канали по двата основни и биелните май са по добри/ не съм сигурен/.
За тунинга, задължително не контактно запалване, ако има бюджет да се изхвърли делкото още по добре, глава с големи клапани и 2те пружини, шлайфана до резбата на свеща, зацепване на вала 1зъб разлика но не помня в коя посока, карбуратор с паралелно отваряне на клапите/ дросел и инжекцион ако го позволява бюджета/ и 100мм бутала, Лек маховик и диафрагмен съединител. Ресурса на мотора във всички случеи зависи от експлоатацията и е незнаен
Успех!
П.С- Писали сме заедно с Румен...Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: Информация за двигател Газ 24
Ник,дай инфо,на къде се зацепва вала с един зъб.Нали знаеш че съм със 100мм.бутала олекотен,маховик,карб от Газ-53 и глава от 402 с големите клапани.Освен това са шлайфал блока за да мога да сваля челата на буталата малко тъй като 100мм имат вдлъбнатина в средата а аз,изках да са поне прави.Главата не може да я шлайфам повече че буталото се вижда през отвора на свеща,но пък и тъка има компресия около 11,5.
Коментар
-
От: Информация за двигател Газ 24
Не са различни, стават, в енергото е масова практика на всичко да слагат глави 421, даже без ламарини ама нали там си е предприятие та...
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение...Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
От: Информация за двигател Газ 24
До колегата Румен,каква е съдбата на 417 мотора след като го свалихте от черната газка и сложихте омеговия мотор,че на състезанието в Самоков забравих да те питам,че нещо моя 24д не ми харесва в гората,има ряз и върви във високите ама сега ми трябва точно обратното а именно УМЗСлучайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832
Коментар
-
От: Информация за двигател Газ 24
Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнениеНе са различни, стават, в енергото е масова практика на всичко да слагат глави 421, даже без ламарини ама нали там си е предприятие та...
За ангренажа трябва да се разровя из архивите. Моя без челен шлайф на блока и буталата изкара такава компресия
Коментар
-
От: Информация за двигател Газ 24
Без "канията" (ламаринката) не е правилно да се кара.Канията регулира водния поток така че всички цилиндри да са с еднаква температура.Максимална компресия (не степен на сгъстяване) която съм виждал на Волга след ремонт 13.5 атм.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар