Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хидравлика на волана за УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: хидравлика на волана за уаз

    Колеги, голямо смятане налегна!!! А мен не това ме интересуваше, а как се държи колата с тази нестандартна конструкция.
    Поздрави!!
    Когато нямаме това, което ни трябва,
    ни трябва това, което имаме!

    Коментар


    • #32
      До: хидравлика на волана за уаз

      Първоначално публикуван от misho5kov Преглед на мнение
      Колеги, голямо смятане налегна!!! А мен не това ме интересуваше, а как се държи колата с тази нестандартна конструкция.
      Поздрави!!
      Ти как мислиш, че ще се държи с разни допълнителни хебели или зъбни колела на кормилния прът?
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #33
        До: хидравлика на волана за уаз

        неможе да се сравнява натиска от бутилка и от сектор. Тазликата е огромна. Виш на виетнамките какви гуми са и как ги лашка като се едно са от фибран. Ако въпросната система е с някой си хидравличн сектор системата ще наподобява градската филхармония.
        Да неговорим, че един сектор хидравличен не е 100 лева, а много повече. Неговора за такива въшливи дето са направени за гуми с ширина до 215 и товар под капака 100-200 кила, а нагоре. Няма да ви казвам аз колко време съм обикалял за сектор от тойота или пажеро... 6 месеца сигурно са малко. Стигал съм до цена над 1200 лева... Толкова пари немога да дам за такава част. Който невярва да пусне търсачката и да види имах тема и тук за търсенето. Та нека нестава въпрос за 100 лева... и за смятания.
        Става въпрос, че системата със бутилката е най надежното нещо и неможе да се сравнява със сектори и глупости, защото при сектора хидравликата помага при пръта на оправлението, а не при пръта на хебела, демек зъбните колела в сектора им се .... майката дори хидравликата да се спрява.
        За повечето джипове поставянето на бутилка е малко повече от 10 пъти по-лесно от колкото хидравличен сектор. Просто на мястото на демпферния амортисьор нахакваме бутилката и и подаваме двата маркуча от помпата. Само един оригинален демпфер му сметни цената и направи сметка колко си икономисал.
        Лек ден и късмет
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #34
          До: хидравлика на волана за уаз

          Май нещо не сме се разбрали. Аз нямам нищо против ботуша от Виетнамката. Дразни ме схемата с хебелите и зъбните колела. А че свестен сектор се намира за 100, 200, или 300лв е факт. Не си търсил където трябва. Аз ще те уредя веднага ако кажеш. Мойте гуми как се въртят според теб с тази лекота като имаш предвид, че колата е точно 2 тона та може би и малко отгоре вече.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #35
            До: хидравлика на волана за уаз

            Твоя джип съм имал щастието да го и карам и знам, че волана се върти добре. Но един ден когато си с джипа мога да ти покажа, че сектора ти ще се предаде при определени ситуации (това важи и за моя). Докато ми дай един джип, или камион с бутилка и ще видиш как със волана може да се премести целия джип/камион от стена.
            Друго нещо, което трябва да се отрази, е че ти си си правил сам проекта на коша и си имал място за сектор вътре, но аз нямам и сигуро и мого фабрични джипове са така и единствения който ми ставаше беше от пажеро или от тойота, защото той седи отвън. Зацепването и дължината на хебела, както и маневреността на джипа са от важно значение. Това е адски трудно да се напасва, за да работи системата както трябва. Сектор от пажеро гол за под 400 лева ако намериш си си цял касметлия и пускай тото веднага.
            Ако неми вярваш попитай Kaishin. С него сме тарсили сектора и го намерихме в Асеновград от някакъв захвърлен патрул обаче фирмен. Колко мъки и тревоги докато го взема. Накрая Kaishin ореди всичко и ми го прати, за което му благодаря с най най-искрени чувства. Тук темата която бях пуснал за търсенето можеш да я намериш... никой неми даде оферта, камо ли за по 500 лева. Затова няма какво да заблуждаваме хората. Лесния,най-добър и евтин вадиянт е със бутилка.
            Отвори един хидравличен сектор и виж само за какъв пикоч става дума и тогава ще го обсъдим пак
            А иначе с паразитния хебел и зъбните колелта, това си е сиромашки тунинг, но да незабравяме, че живеем в България и хората се опитват да превърнат поне малко съществуването си в живот.
            Лек ден и късмет!
            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

            Коментар


            • #36
              До: хидравлика на волана за уаз

              Информативно каквъв сектор може да се намери за 100 лв. за УАЗ

              Иначе от БМВ са някъде около 150 лв.
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #37
                До: хидравлика на волана за уаз

                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                Информативно каквъв сектор може да се намери за 100 лв. за УАЗ

                Иначе от БМВ са някъде около 150 лв.
                Миналата година снабдих няколко човека от форума с комплект кутия и помпа от БМВ 5-ица на цена 150лв. Имаше и едиа по скъпа от БМВ 750. Имаше и един комплек на цена 100лв.
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #38
                  До: хидравлика на волана за уаз

                  Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                  Миналата година снабдих няколко човека от форума с комплект кутия и помпа от БМВ 5-ица на цена 150лв. Имаше и едиа по скъпа от БМВ 750. Имаше и един комплек на цена 100лв.
                  Еее ти знам, че може и да ги подариш щото си пич ама цените по моргите са ужас...
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #39
                    До: хидравлика на волана за уаз

                    Първоначално публикуван от митьо Преглед на мнение
                    Благодаря на всички за компетентните ви отговори,помогнаха ми много.Най много варианта на ДИНИ с паразитния хебел за обръщане на движението на кутията от Мерцедеса заради обратната връска .И варианта с бутилката.Като го направя ще покажа снимки.
                    Online iPhone Screensaver - be the first to win! myscreensavers.info/media/iphone.scr
                    Какво е "бутилка" ? за хидравличен цилиндър ли става въпрос ? Понеже съм на тема встрояване на хидравлика в управлението на ГАЗ 69 ,та ме интригува темата.

                    Коментар


                    • #40
                      До: хидравлика на волана за уаз

                      Първоначално публикуван от DINI Преглед на мнение
                      неможе да се сравнява натиска от бутилка и от сектор. Тазликата е огромна. Виш на виетнамките какви гуми са и как ги лашка като се едно са от фибран. Ако въпросната система е с някой си хидравличн сектор системата ще наподобява градската филхармония.
                      Да неговорим, че един сектор хидравличен не е 100 лева, а много повече. Неговора за такива въшливи дето са направени за гуми с ширина до 215 и товар под капака 100-200 кила, а нагоре. Няма да ви казвам аз колко време съм обикалял за сектор от тойота или пажеро... 6 месеца сигурно са малко. Стигал съм до цена над 1200 лева... Толкова пари немога да дам за такава част. Който невярва да пусне търсачката и да види имах тема и тук за търсенето. Та нека нестава въпрос за 100 лева... и за смятания.
                      Става въпрос, че системата със бутилката е най надежното нещо и неможе да се сравнява със сектори и глупости, защото при сектора хидравликата помага при пръта на оправлението, а не при пръта на хебела, демек зъбните колела в сектора им се .... майката дори хидравликата да се спрява.
                      За повечето джипове поставянето на бутилка е малко повече от 10 пъти по-лесно от колкото хидравличен сектор. Просто на мястото на демпферния амортисьор нахакваме бутилката и и подаваме двата маркуча от помпата. Само един оригинален демпфер му сметни цената и направи сметка колко си икономисал.
                      Лек ден и късмет
                      Ако може само да ми бъдат пояснени термините "бутилка" и "сектор" иначе чета с внимание.
                      Хидравличната рейка не е ли по добрият избор ми е въпроса ?

                      Коментар


                      • #41
                        До: хидравлика на волана за уаз

                        Колега ти с при толкова тема щом не си разбрал за какво иде реч по добре не се захващай с никакви хидравлики.

                        А ако успеещ да сложиш рейка би ми било много интересно да разгледам творението ти.Еееееее все пак не казвам,че е невъзможно,но е безсмислено.
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #42
                          До: хидравлика на волана за уаз

                          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                          Колега ти с при толкова тема щом не си разбрал за какво иде реч по добре не се захващай с никакви хидравлики.

                          А ако успеещ да сложиш рейка би ми било много интересно да разгледам творението ти.Еееееее все пак не казвам,че е невъзможно,но е безсмислено.

                          Питам понеже съм начинаещ.Интересуват ме предимствата и недостатъците на хидравличната рейка ,а така също и тези на хидравличната секторна кутия.Разглобявал съм и двата вида.Всъщност това са механични куплирани с хидроусилватели,тоест механичната връзка си остава.
                          Обаче "бутилка" така и не разбрах какво е.Едва ли е пневморесивър ,вероятно е хидравличен цилиндър.
                          Реално не казваш нищо по темата.Иначе аз уплах от хидравлика нямам,нито от пневматика.
                          Долу тази високоефективна преса с регулатори по дебит,тоест скорост,и регулатори по налягане,тоест сила на натиска,съм я направил болтче по болтче,и тръбичка след тръбичка.Така че харесай си някой друг който да плашиш

                          http://i.dir.bg/cards2/cards/85382.JPG


                          http://i.dir.bg/cards2/cards/85381.JPG

                          Коментар


                          • #43
                            До: хидравлика на волана за уаз

                            Въобще нямам намерение да те плаша

                            Бутилка викат на цилиндъра,за мен също е неправилно това название ама ...........

                            А щом толкова те бива по хидравликата дали случайно не ти се намира разпределител от български мотокар?
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • #44
                              До: хидравлика на волана за уаз

                              Аз смятам че УАЗ-а няма никаква нужда от хидравлика.Това е мъжка кола и едва ли представлява трудност за някой липсата на хидравлика

                              Коментар


                              • #45
                                До: хидравлика на волана за уаз

                                Е,те тоя отговор го очаквах с нетърпение


                                С мойта "измислена" хидравлика осъзнах,че това е една просто неотменна част към оборудването на автомобила особено за тежка експоатация.

                                Колкото и да си як и силен при по продължително въртене пак ще се умориш особено в някое дере където половината маневри са намясто.
                                Отделно вече лиспва боренето с волана и удрането на случайно попаднала част от ръката със някоя спица на волана.

                                И незнам защо конструкторите от УАЗ изобщо работят и получават запалта да седят и да мислят тези така ненужни за мъжете неща като хидравлики.

                                И не забравяите да сложите някое друго каре защото повечето Уаз-ове нямата тая екстра която може да бъде живото-спасяваща при някой с повече късмет

                                Е хайде лека и пожелавам успех на всички захванали се с този проблем и не се отказвайте защото усетите ли тръпката няма връщане назад.
                                Луд умора нема,само се поти!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X