Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Молба за съвет за уаз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Молба за съвет за уаз

    Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
    Точно този пръстен уплътнява да не меша маслото и водата. Като извадиш ризата почисти добре отдолу и отгоре на блока където ляга и намажи със силикон ризата там където лежи пръстена за по сигурно
    Това е задължително особено при стар и прояден блок. На твое място бих извадил всички ризи и сменил всички уплътнители. Със сигурност ще откриеш и още неща....
    Аз така смених всички ризи и бутала Поводът беше намаляване на горивната камера и уплътняване на течовете. - резултатът е напълно обновен двигател.
    Освен това обърни сериозно внимание на шпилките на главата.
    А ризите може да избиеш на място
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #17
      До: Молба за съвет за уаз

      Шпилките засега не забелязвам да са проблематични и дано да е така и занапред.На мотора е правен ремонт защото буталата и ризите са номерирани.Няма луфт в цилиндрите и ръбове на самите тях.Най вероятно ще опитам с сваляне на място и консултация online.

      Коментар


      • #18
        До: Молба за съвет за уаз

        Не бутай нищо,ами изрежи от стара гарнитура металния пръстен и го подложи под гарнитурата.Временно ще спасиш положението.А иначе-смяна на блока.

        Коментар


        • #19
          До: Молба за съвет за уаз

          Колега Исаев смяташ ли проблема е в блока?

          Коментар


          • #20
            До: Молба за съвет за уаз

            Казаха ми че в Орландовци има човек който прави гарнитури а също и така може на даден цилиндър да направи подложка(демек по дебела).Смятате ли ще има някакъв положителен резултат?

            Коментар


            • #21
              До: Молба за съвет за уаз

              Първоначално публикуван от nasko919 Преглед на мнение
              Колега Исаев смяташ ли проблема е в блока?
              Не само смятам,но съм твърдо убеден.

              Коментар


              • #22
                До: Молба за съвет за уаз

                И според мен това е по лесният варянт( с гарнитурата), защото още не е за основен ремонт мотора(върви и маслото си държи нормално налягане)
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #23
                  До: Молба за съвет за уаз

                  Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                  И според мен това е по лесният варянт( с гарнитурата), защото още не е за основен ремонт мотора(върви и маслото си държи нормално налягане)
                  Абсолютно подкрепям.
                  С минимални усилия ще си оправиш двигателя и ще изкара така години наред. Е някои колеги няма да са съгласни с това решение и ги разбирам, но за мен варианта с гарнитура/подложка е по-практичния, в същото време и достатъчно надежден.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Молба за съвет за уаз

                    Трупнато(по комарджийски)свалих картера и разкопчах биелата на въпросния цилиндър.Още не съм избил ризата но това ще стане или довечера или утре вечер.Сега обаче се появи друг проблем като свалих биелата с буталото забелязах на една от черупките деруги най общо казано.Веднага залегнах и същото нещо и на шийката на вала.Те ти булка Спасов ден.Дайте предложения какво да правя да свалям ли целия колянов вал и да го давам да се престъргва и после нови лагери или какво.Вече ми става смешно от къде се почна до къде се стигна а и не се знае това ли ще е само.Апропо вчера си нямах работа та си намерих и още един мотор от Волга с двата ремъка и масления филтър елемент от скрап да ме посъветвате заслужава ли си да го взема и до какви пари max да дам.Последното извън темата.SORRY.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Молба за съвет за уаз

                      Първоначално публикуван от nasko919 Преглед на мнение
                      Апропо вчера си нямах работа та си намерих и още един мотор от Волга с двата ремъка и масления филтър елемент от скрап да ме посъветвате заслужава ли си да го взема и до какви пари max да дам.Последното извън темата.SORRY.
                      Аз лично за гарантирано запазен двигател повече от 300лв преко сили 400, не бих дал - говоря за 24двг. Те всъщност за толкова се и намират. От вторични със твой човек може и още по-ефтино да се намери.
                      Насе, разпитай ако е удобно в тези вторични дали имат само глава за продан от двг 24, без значение дефорсирана или не.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Молба за съвет за уаз

                        Срава въпрос за мой братовчед който работи в Елин Пелин в най големия скрап и ми каза че има два мотора затрупани от волга единия го изрови вчера.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Молба за съвет за уаз

                          Първоначално публикуван от nasko919 Преглед на мнение
                          Трупнато(по комарджийски)свалих картера и разкопчах биелата на въпросния цилиндър.Още не съм избил ризата но това ще стане или довечера или утре вечер.Сега обаче се появи друг проблем като свалих биелата с буталото забелязах на една от черупките деруги най общо казано.Веднага залегнах и същото нещо и на шийката на вала.Те ти булка Спасов ден.Дайте предложения какво да правя да свалям ли целия колянов вал и да го давам да се престъргва и после нови лагери или какво.Вече ми става смешно от къде се почна до къде се стигна а и не се знае това ли ще е само.Апропо вчера си нямах работа та си намерих и още един мотор от Волга с двата ремъка и масления филтър елемент от скрап да ме посъветвате заслужава ли си да го взема и до какви пари max да дам.Последното извън темата.SORRY.
                          Аз го разглобих уж за рендосване на главата и смяна на съединител, пък стигнах до тотален ремонт. Нямах си надрани лагери, но за сметка на това открих парчета бутала и зегерки от бутален болт в картера. По този случай сложих нови бутала и ризи, както и втулките на буталните болтове.
                          Шпилките за главата бяха трагични и станах акционер в Евроболт и Вюрт
                          Всички "пасващи" повърхности бяха шлайфани и сега имам Ужаска, която не тече и върви добре.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #28
                            До: Молба за съвет за уаз

                            Първоначално публикуван от nasko919 Преглед на мнение
                            Трупнато(по комарджийски)свалих картера и разкопчах биелата на въпросния цилиндър.Още не съм избил ризата но това ще стане или довечера или утре вечер.Сега обаче се появи друг проблем като свалих биелата с буталото забелязах на една от черупките деруги най общо казано.Веднага залегнах и същото нещо и на шийката на вала.Те ти булка Спасов ден.Дайте предложения какво да правя да свалям ли целия колянов вал и да го давам да се престъргва и после нови лагери или какво.Вече ми става смешно от къде се почна до къде се стигна а и не се знае това ли ще е само.Апропо вчера си нямах работа та си намерих и още един мотор от Волга с двата ремъка и масления филтър елемент от скрап да ме посъветвате заслужава ли си да го взема и до какви пари max да дам.Последното извън темата.SORRY.
                            Казах ти че ще си отвориш работа, имам познат дето продава 24мотор от основен ремонт за 300лв, значи вървят там някъде
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • #29
                              До: Молба за съвет за уаз

                              Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                              Казах ти че ще си отвориш работа, имам познат дето продава 24мотор от основен ремонт за 300лв, значи вървят там някъде

                              Ако от основен ремонт разбирате смяна на сегменти значи цената става иначе за 300 лв само частите не може да си набавите
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Молба за съвет за уаз

                                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                                Ако от основен ремонт разбирате смяна на сегменти значи цената става иначе за 300 лв само частите не може да си набавите
                                Вече да....
                                Но преди известно време не беше така, знаеш какви бяха цените, а какви са сега

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X