Искам да ви помоля ако някой се е сблъсквал с такъв проблем да сподели как може най безболезнено да се разреши.Преди една седмица свалих главата на уазката с цел да я отремонтирам и пригодя за бензин защото ми изхвърляше водата на 80 градуса като стигне.За целта свалих и радиатора да се промие и продуха(това между другото).Проблема е такъв че на втори цилиндър имам пропадане на ризата.Пропадането е минимално не съм го мерил с точност(и това ще стане).Тази сутрин извиках за консултация един шлайфист и опасенията ми се сбъднаха.Сваляне на блок.Варианти много но искам и съвет от вас хората които карате и сте карали уазки по какъв начин да отстраня проблема.С гарнитура която на втори цилиндър е правена по дебела или сваляне на блока или отдефектиране или има вариянт без да свалям блока да извадя ризата с буталото.Направи ми и впечатление че като въртя вала би трябвало самите бутала да завличат и надигат ризите а такова нещо не става.Най вероятно защото блока е алуминиев и от корозията ще е трудно самото избиване на място.Ще съм ви благодарен за съветите.Предварително благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Молба за съвет за уаз
Свий
X
-
До: Молба за съвет за уаз
Можеш да извадиш ризата и без да сваляш блокаАз на Буханките като им сменям ризи бутала и сегменти не им свалям блока а само картера и главата
Ризата ще трябва да я чукнеш с по голям чук и ще излезе но можеш ида пробваш с гарнитура която е по дебела на втория цилиндър
Имал съм такъв случай с една Буханка и понеже беше служебна направо й сложихме 2 гарнитури и така си кара 3 години
ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
-
До: Молба за съвет за уаз
Пробвай както ти казах да свалиш картера и маслената помпа ако ти пречи и с чука и тръба да извадиш пропадналата ризаДано самия блок да не е изяден от водата щото има и такъв варянт и тогава трябва да се смени блока или целия двигател
Ако намериш скоба за вадене на ризи ще стане още по лесно
ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: Молба за съвет за уаз
Скоба почти съм сигурен че няма да намеря затова трябва да измисля някакъв дорник по външния диаметър на ризата.Като извадя ризата какво трябва да сменя или подложа под нея.Какво трябва да търся от магазините за уаз?
Коментар
-
До: Молба за съвет за уаз
Като извадиш ризата под нея има гумен пръстен за 21 и меден пръстен за 24 двигател виж твоя какъв еи това ще търсиш в магазина. Продават ги комплект 4 броя и не са скъпи
ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: Молба за съвет за уаз
В едно ръководство(военно издание) което имам пише че всяка риза трябва да има надскок.Надскока се мери при свален гумен о-пръстен и трябва да бъде 0.005-0.055.Дори и да сваля ризата и да сменя гумения о-пръстен трябва ли да подлагам и някъде другаде и ако да къде.Предполагам и не знам но самото пропадане само от гумения о-пръстен ли се получава или и от нещо друго?
Коментар
-
До: Молба за съвет за уаз
Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеАко е с гумен пръстен не може да се подлагат повече
Като свалиш ризата, обаче трябва много добре да почистиш леглото и."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Молба за съвет за уаз
Драго щом казваш че ако е гумен о-пръстен няма допълнително подлагане само с смяната натоя о-пръстен смяташ ли че ще се оправи положението и тоя гуменяк не пази ли да не омеша водата с маслото или и определя надскока също така.
Коментар
-
До: Молба за съвет за уаз
Точно този пръстен уплътнява да не меша маслото и водата. Като извадиш ризата почисти добре отдолу и отгоре на блока където ляга и намажи със силикон ризата там където лежи пръстена за по сигурноГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар