Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

    Днес включвам на задна и нещо запъна и не иска да тръгнеВключих на 1-ва и мръдна напред.Включвам пак на задна и все едно нещо задържа джипа и е готов да угасне.После същият проблем става и на 1-ва и на другите скорости.Вдигнах на крик задницата и при изключено положение на скоростната кутия въртя на ръка задната гума и пак засича на моменти и не мога да завъртя.Същият номер става и при неутрално положение на раздатката.Въртя на ръка колелото отзад и по някой път пак засича и не може да завърти.Извадих задните полуоски и се прибрах на предното като само на предно няма проблем и върви добре.Мислим че най вероятно е счупен задният диф и утре се каня да разглобявам и да слагам направо друг диф от Буханка.Ще съм благодарен да кажете мнения от какво може да е проблема и ако сложа дифа от Буханката-как да разбера дали са еднакъв брой зъбите с моят преден диф за да няма проблем когато карам на двойното
    Благодарско за помоща

  • #2
    До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

    Трябвало е като извадиш полуоските да свалиш и задния кардан за да спре да се върти диференциала Дано моста от Буханката който искаш да слагаш е с еднакъв брой зъби с твоя иначе няма да може да включиш двойното Най добре ги отвори и двата и преброй зъбите
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

      Проблема май не е в дифа както предполагах първоналчално.Днес свалих задният кардан и при извадени полуоски въртя пиньона от вала на който се хваща кардана и няма никакви луфтове и шумове или засечки.Сложих полуоските,вдигнах задният мост от двете страни и въртя и няма проблем.Закачих кардана и при вдигнат заден мост паля,включван на задна давам газ и няма проблем.После и на другите скорости и всичко е ОК.Закачих всичко както му е редът и направих една обиколка като пробвах и задна в един малък наклон и пак е наред всичко.Не мога да си обясня откъде се появи вчера проблемаМоже ли да има някакъв проблем в скоростната или раздатката?Къде да гледам и какво
      П.П.Луфта в дифа е съвсем малък-т.е.-смятам че няма разбито нищо.Когато превключа на скорост и дам повече газ по някой път се чува едно изщракване което според мен е от скоростната или раздаткатаВъзможно ли е нещо да има хлабаво-да се е разхлабило и къде

      Коментар


      • #4
        До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

        На мен ми се случи подобна случка с Хюндай Галопер 2-ка. Оказа се, че проблемът е в каретата на кардана и разбит висящ лагер, но го откриха след като разглобиха скоротсите, раздатката и диференцияла. Незнам устройството на 469-ката и дали е възможно да е от това.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

          При мен няма висящ лагер,каретата са по здрави от кардана(редовно се гресират)единственно има малко луфт в шлиците на кардана-но не е от това.Предполагам че проблемът е в скоростната или раздатката.Понеже имам няколко скоростни и раздатки-мисля да разглобя една скоростна и една раздатка и да сменя ако има нещо износено или за смяна-за да имам отремонтирани на които да знам че мога да разчитам.Нека който е разглобявал скоростна и раздатка на УАЗ 469 да каже има ли нещо особенно при разглобяването и сглобяването за да не сгреша нещо понеже не съм разглобявал до сега такива кутий

          Коментар


          • #6
            До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

            Въпреки всичко те съветвам да видиш диференциала
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • #7
              До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

              Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
              Въпреки всичко те съветвам да видиш диференциала
              Ще отворя дифивете от Буханката и ще им сложа и касети за блокаж и ще ги прегледам-ако се счупи някой от тези дифове с които съм сега-слагам другите и готовоОсвен това така ще съм сигурен че е еднакъв броят на зъбите и няма да има проблеми.Интересува ме за скоростната кутия и за раздатката-има ли някакви пинизи при разглобяването и сглобяването и какво трябва да спазя?Ще подменя по скорости и раздатка всичко което ми изглежда износено и ще сменя всички лагери с нови
              Последно редактирано от TRAPERA; 24-06-07, 20:18.

              Коментар


              • #8
                До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

                Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                Въпреки всичко те съветвам да видиш диференциала
                +1

                Коментар


                • #9
                  До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

                  И при мен имаше подобен проблем. След като разглобихме дифа видяхме че проблема не е от там и разглобихме СК. Бяха паднали кучетата в маслото и от там м/у зъбните колела. Да не би от там да идва и твоя проблем?
                  http://ftp.domainbg.com/bizkit_boy/

                  Коментар


                  • #10
                    До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

                    Първоначално публикуван от Крум(bizkit_boy) Преглед на мнение
                    И при мен имаше подобен проблем. След като разглобихме дифа видяхме че проблема не е от там и разглобихме СК. Бяха паднали кучетата в маслото и от там м/у зъбните колела. Да не би от там да идва и твоя проблем?
                    И аз имам предположения че е от скоростната кутия-но засега ще го оставя така докато не ремонтирам другата скоростна.После свалям тази и слагам отремонтирана скоростна и раздатка

                    Коментар


                    • #11
                      До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

                      Установих че проблемът е от раздатката.Установяването стана по следният начин:Включвам на неутрални раздатката,паля и включвам на скорост и давам газ след което се чува някакво тракане от раздатката макар и леко.При това потракване лоста който включва преден-заден мост-неутрал(най късият лост)леко мърда напред назад.Всичко това става когато съм на неутралниОт всичко видяно и пробвано стигам до почти 100% сигурност че проблемът е в раздаткатаКажете какво може да е счупено или износено за да трака и мърда малкият лост и какво трябва да сменя

                      Коментар


                      • #12
                        До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

                        Млкият лост е за Бързи/ Неутрално/ Бавни
                        Случайни хора УАЗ не карат

                        Коментар


                        • #13
                          До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

                          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                          Млкият лост е за Бързи/ Неутрално/ Бавни
                          ПравилноСгрешил съм при писането.Но не това е проблемакажете какво трябва да се смени и какво може да е станало защото не съм правил раздаткаНужно ли е да я разглобявам цялата и къде може да е счупено или разбито нещо,и какво е добре да се направи?На някой случвал ли му се е такъв проблем и как го е решил?

                          Коментар


                          • #14
                            До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

                            Аз лично бих я сложил цяла на операционната.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              До: Заден диф на 469-проблем(най вероятно счупен)

                              Вчера окончателно сдаде багажа задният дифКажете какво да спазя при реглажа защото се налага да сменя пиньона и короната както и лагерите.В магазина имат и двата вида 37 и 39 зъба така че не е проблем-свалям счупеният и купувам същият.Въпросът и молбата ми е към тези които са регулирали диф да помогнат с съвет какво да спазя при реглажа и какви трябва да са луфтовете?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X