Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за двигател газ 24

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за двигател газ 24

    Ако е така съм съгласен с майстора.Освен това на нови сегменти им трябват поне едни 500км,за да слегнат,дотогава малко харчи масло

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос за двигател газ 24

      Аз също карам без радиатор на маслото но не ми прави конденз. Това с пяната не го разбирам.Все пак ще следя развитието че ми стана интересно.

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос за двигател газ 24

        Първоначално публикуван от FORI33 Преглед на мнение
        Вчера говорих с майстор и се разбрахме за другата сездмица да го вкараме в бокса. Извадихме маркуча на отдушника и както се беше прегънал от него излезе чиста вода. Белия пушек се оказва водна пара. Според него става конденз вмотора и маслото не го поема и се изпарява защото не губя антифриз. Каза , че мотора работи много добре и това духане не е чак толкова силно, като на издухал мотар. Аз му казах за компресията , че е малка , но той каза че ще си я имери той , аз едвали съм я измерил както трябва.
        Неговата логика е, че двигателят няма радиатор за охлаждане на масллото ( премахнат е) и маслото работи при по-висока температура някъде 100-115 градуса а може и 120 градуса а температурата на антифриза не превишава 65-70 градуса и то при по-дълъг пробег, от там се получава конденз и маслото го изпарява а при по къс водата остава в маслото и става на " майонеза". При старт на студен мотор няма пушек само духане и малко като затопли започва да пуши. Второ без масленият радиятор налягането в системата е по голямо , както при мен 4-5 атм. че при форсиране достига до 6 атм. и буквално прави маслото на пяна ако имаше радиатор налягането щяло да падне поне с 2 атмосвери..
        Неговият съвет е да изчистим капака на клапаните от натрупаната " гняз" " майонеза" да провери рагулирането на клапаните , да сложи истински термостат дето да държи постоянна температура на охладителната течност поне на 80 градуса , ще смени маслото с по истинско и така ще покарам известно време и ако нещата не се променят тогава ще се отваря мотора. Ще пиша задължително какво става.
        Като цяло не схващам логиката в тези съждения. Първо термостата на Газ-24 е за 80 градуса и моторът ги достига за няколко минути( ако е с оригиналната водна помпа). Второ, ако маслото е толкова горещо в картера няма да остане никаква влага. А ако все-пак изпарява нещо значи отнякъде постъпва вода! Или духа през сегментите(в газовете има водна пара) или влиза вода. Трето моят двигател на студено също вдига 6 атмосвери, но не "разпенва" маслото.
        Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос за двигател газ 24

          Първоначално публикуван от FORI33 Преглед на мнение
          не те разбирам
          Еми как не ме разбираш налял си масло в цилиндрите и компресията е същата. Следователно няма проблем в цилиндрите,буталата и сегментите.Ако имаше промяна в компресията проблема щеше да е там.Отделна и аз съм карал без радиатор особено зимата го спирам.И трето разликата с радиатор без радиатор е 0.5 бара но не винаги със знак минус...........
          Където не мога пеш продължавам с Уаза.
          Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
          Съдействие на закъсали автомобили

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос за двигател газ 24

            Да бе чатнах ама после. Е ми другата седмица ще седмицата на истината.

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос за двигател газ 24

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 029.jpg
Прегледи:1
Размер:187.9 КБ
ID:5470034Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 030.jpg
Прегледи:2
Размер:180.0 КБ
ID:5470033Обяснението на твоя човек е много куцо. Да се оттървеш от конденза трябва да направиш няколко прости неща ,подобряване на вентилацията -на капака на клапаните заварявате щуцер/тръба 16мм -такава като на капака на блока,така блока,капака на кл. свързани към карбуратора се вентилират по добре. В комбинация с нормална работна температура,конденза изчезна,това постигнах като премахнах вентилатора и го замених с електрически. Термостата си е щатниа 70град. Наблюдения; от есента до началото на лятото ел.вентилатора не се включва въобще три скорост над 40-50км /ч.,през лятото се включва редовно в софииските задръствания.Работна темп.достига 3-6 минути след старт,стига да не е -20,които тази зима не сме имали. Това за ориентирhttp://www.autosoft.ru/online/acat/?...mark=4&atype=0 http://www.autosoft.ru/online/acat/?...mark=4&atype=0 и не съм го измислял аз.
              Последно редактирано от ivan_; 12-04-13, 22:39.

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос за двигател газ 24

                Или се взима капак от Волга на който го има и даже стойка за жилото на газта. Също с такъв капак може да се запуши страничния, остава безсмислен.
                А ако се сложи термостат от Хонда или МBenz още по чудесно става.
                С конденз съм имал проблем само при нередовна употреба на джипа с масло м10д, ако влиза вода/антифриз маслото се пресича и си личи.
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос за двигател газ 24

                  Да .Не посмях да сложа топъл термостат,защото изпилих главата за 95 бензин,а можеше и още,1,5мм,но отивах на 98. Сини пушеци- разбити водачи на клапани и тотална липса на гумички,за крайното налягане 6,#-ми толкова показваше моя ,но когато беше с глва за А-76 бензин,незнам от кои змз е неговия но има и волги 24-01 под тоя бензин. Обезглавяване и проверка ,това е решението.
                  Последно редактирано от ivan_; 12-04-13, 23:32.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос за двигател газ 24

                    Като се рових в уазбуката,попаднах на следното нещо: Очистка картерных газов.Човека е прекарал газовете през разширителен съд (iили туба) с цел да събира конденза в него.Явно и други са имали проблем с конденза,както казва колегата Nik,при нередовна употреба
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:rash_gaz.jpg
Прегледи:1
Размер:5.5 КБ
ID:5474631

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X