Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за двигател газ 24

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за двигател газ 24

    Здравейте колеги! Нов съм във форумът и ако допускам грешки моля да бъда извинен. Имам следната ситуация; УАЗ 469 с двигател ГАЗ 24 ( на главата пише 417 ....) , от както го закупих джипа все ми се струва, че е спънат кон, давам му газ а той не дърпа. По баирите на бавните с 6 човека на 2-ра в ниските обороти има мошност и въврви с малко газ, но по асвалт с изключен преден мост и равити муфи на четвърта макс 55-60 км. и това е.По наклон с форсиране на мотора съм стигал до 70 км. Въпреки , че съм с бавните диференцияли си мисля, че поне по равен път 60-70 км. трябва да си ги потдържа с лекота тоя мотор. Относно двигателят, държи налягане на маслото 2-3 атм. на празен ход и 4-5 при подаване на газ. Но при измерване на компресията на студен двигател при (-11) градуса околна температура с мудно въртящ акумулатор показа следните данни 1-ви ц. 7 атм., 2-ри ц. 6 атм., 3-ти ц. 7 атм., 4-ти ц. 5,5 атм. Имам сериозни подозрения, че проблема е в бутало-цилиндровия възел, уж на мотора предишният собственик е правил основен ремонт, и аз го купувам на 2-3000 км. от ремонта. Възможно е наистина да е правен ремонт и съдя по стегнатат работа на мотора , няма да клопа на тихи обороти работи много добре , форсира се на място добре и за да държи налягане на маслото няма хлабини по лагерите на коляновият вала и разпределният вал. Друга подробност която буди моите подозрения е , че от отдушника на картерните газове пуши интензивно когато работи. Въпросите са ми; 1. Какво да сменя ако се налага - само сегменти или всичко комплект ( ризи, бутала, сегменти) 2. Правилно ли съм измерил компресията ( имам сериозни съмнения) За оправдание на горе описаното си признавам, че с двигателите съм на Вие , но ми харесва УАЗа и ми върши супер работа.

  • #2
    От: Въпрос за двигател газ 24

    Компресията трябва да я измериш при добре загрят двигател и със зареден акумулатор.
    Провери дали се отваря докрай дроселната/ите клапа/и на карбуратора. Газифициран ли е двигателя?
    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за двигател газ 24

      Да газифициран е. Карбуратора беше к126г , но беше много крив и амортизиран смених го с чисто нов от фиат 125 р. Знам, че новият карбуратор не е много подходящ но поне не е амортизиран и на газ работи даже и по добре от стария ( на подарък не се връзва кусур). Но симтомите са и със старият карбуратор и с новият. Желанието ми беше да заработи и на бензин, че ми омръзна за 1-2 километра да закъсвам за газ. Сваляне на бутилка зареждане на газ слагане на бутилка и т.н.т.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за двигател газ 24

        На пътя трябва да вдигаш 120км/ч.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за двигател газ 24

          Трябва ама неможе няма сила(мощ) все едно дърпам друг автомобил . Есента карах ГАЗ 69 с оригиналният мотор беше много запазена върви като лека кола с 60-70 км/ч. без да им давам много зор, а е 55 к.с. Значи волговият двигател трябва да е по добре от този на ГАЗката.
          Последно редактирано от FORI33; 30-01-12, 18:13. Причина: допълване

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за двигател газ 24

            Колега, като казваш, че е волгов мотора масления филтър къде се намира? Не че е от значение за проблема ти, но преди дни доста спорих кои двигатели са волгови и кои не.
            Конкретно за проблема ти - щом си на газ да не би да ти е ограничено подаването на газ/навит регулиращ винт м/у изпарителя и карбуратора/.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за двигател газ 24

              Винта го развивах и навивах положенито се подобрява мининално.За това го направих с този карбуратор за да го пробвам и на бензин , но на бензин гори като ламя и пак не върви. За разход от почти литър бензин за 2км. трябва да си скъса гумите, но пак си е мъртвец. Затова се питам дали мотора не е свършил курса. Идеята е при посочените симптоми ако се сменят само сегмети и се фрезова главата да ли ще се оправи или да се настройвам за по сериозен ремонт.
              Мотора е от волга защото масреният филтър е външен от към сранта на делкото и е с двойната шайба на вала и помпата.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за двигател газ 24

                Пробвали центровка на чукче и наковалня има моменти когато пали ,работи, но не варви и гори

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за двигател газ 24

                  1- като за начало не сменяй нищо, разглоби делкото, дали пружинките на центробежния регулатор са там, като е на ГМТ на 1ви, привода за делкото трябва да е в по посока на двигателя (коляновия вал), смени бобината ако имаш под ръка
                  2- премери на топло компресията и след това я премери с по малко масло в цилиндрите и виж разликите

                  Ако пак няма промяна направи кръгова диаграма, да неби да е зацепен неправилно разпрделителния вал /ангренажа/

                  Успех!
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за двигател газ 24

                    Ник той говори че пуши интензивно от отдушника на картера. И моя беше така и като го отворих намерих сегментите на парчета. Смених само тях и сега е добре. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC02258.jpg
Прегледи:3
Размер:147.2 КБ
ID:5342247
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за двигател газ 24

                      Благодаря за съветите колеги , ще направя обстоен преглед на делкото и хлабините на клапаните ,е няма да съм аз ще е майстор, ще измиря отново компресията и ако няма резултат тогава ще се отваря двигателят. Времето е много студено и този ремотнт ще изчака по добро време, не приятно да ти лепнат ключовете по ръцете.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за двигател газ 24

                        Здравейте отново. Преди седмица времето се запролети и решх да почвам ремота. И оп изненада джипа пална от раз на бензин двигателат мърка на ниски обороти , прехвърлих го на газ и подкарах към майстора джипа изненадващо върви добре и има хубава динамика. отидох при майстора помолих го да направи пълен оглед да смени бензиновата помпа с нова , маслото и филтъра да провери компресията, да направи центровка на карбуратора и на двигателят. Днес го взех от ремонта и майстора каза, че всичко е нарет само е регулирал нивото на кабруратора било е много високо и прелива и е сменил маслото. Двигателят пали и работи нормално.Само сменил свеща на 4 цилиндър, че нещо пртепвал. Запалих от раз на бензи и потеглих "ужаз" все едно е на три цилиндъра и прекъсва , веднага го прехвърлих на газ , симтомите отшумявават постепенно за един километър и двигателят придоби и динамика и върви за сега добре. При скорост от 60-65 км. го прехвърлих на бензин - никаква разлика-държи скорост равни обороти всичко ОК няма разлика от на газ , до като не върна газта и подам после рязко- същото тепене докато качи обороти. На газ пак претепва все едно прекъсва цилиндър. Иначе на място има равни тихи обороти бачка като часовник.
                        Въпроса ми е имам спукан изпускателен колектор точно до шпшлката на първи целиндър ( утре ще го снимам) можели при натоварване от там да се получава това тепене и при високите обороти да изчезва лили прекъсва цилиндър и при високи обороти не го усещам.
                        Ако Ви задавам тъпи въпроси да ме извините ама съм счетоводител и фен на УАЗ.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за двигател газ 24

                          При мен имаше подобен проблем, само дето се появяваше когато си поиска. Голяма мъка, щото не моеш да го хванеш. Накрая се оказа супер малка пукнатина на чукчето. Едвам се забелязва и явно не работеше коректно.Сменихме чукчето и наковалнята и всичко си дойде наместо.
                          SUBARU FORESTER 2.0XT '03
                          УАЗ

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за двигател газ 24

                            Според мен не работи ускорителната помпа. Като погледнеш отгоре в карбуратора при загасен мотор и подадеш газ до край(на бевзин) трябва да виждаш как цръцва бензин.
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за двигател газ 24

                              Помпата работи, карбуратора е нов. Не съм се изказал правилно , дипа ускорява даже след като свалиха нивото на горивото още по добре. Чувасе пърпорене докато качи обороти , после работи нормално. След работа ще направя снимки и на свещите и на колектора и ще ги кача. Имам съмнения, че е от изпускателния колектор , от пукнатината, може и гарнитурата да е прогоряла . Сега се сещам , че един път на колата ми се спука тръбата на ауспуха преди гърнето и кто подадеш рязко газ да ускорява започваше така та пърпори и като отнемеш от газта утихва. Явно ще търся здрав изпускател за глава УМЗ 417.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X