Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за двигател газ 24

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за двигател газ 24

    Щом прекъсва и на двете горива ,вероятно е запалването.Проверявано ли е делкото,поне на стробоскоп.Пукнатина в изпускателниа кол. не трбва да влиае толкова, в смукателниа повече .

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за двигател газ 24

      Не не прекъсва а пърпори.Ето тука е спукан колектора и си миля, че от там пърпори при подаване на много газ.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Picture 007777.jpg
Прегледи:1
Размер:138.3 КБ
ID:5359778

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за двигател газ 24

        От там е. Даже е почерняло.

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за двигател газ 24

          Според мен проблема може да е от смукателния колектор.Смуче въздух и губи мощност.От изпускателния само ще пърхори,но няма да губи мощност.
          0888 50 13 35

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за двигател газ 24

            Здравейте колеги. Както винаги на сложните въпроси има прост отговор. След като се чудех какво да правя и след поредният майстор , взех нещата в свой ръце , още повече като видях , че майстора е сменил една от свещите и е сложил такава с дълга резба се амбицирах още повече. Явно попаднах на майстор които не му се занимава с такава техника или има пренебрежително отношение. Късмет, че не се е случило нещо лошо. Та така смених въпросната свещ с българска ВМЗ 7, такава имах под ръка, и вече две седмици УАЗа върви супер и работи като часовник. Няма да пърпори мяма да глъхне и набира прилично. Според мен целият проблем е бил от една неработеща свещ или по-точно прекъсваща свещ. Следващото нещо което ще трябва да се прави е да се отстрани теча на масло от тялото или тръбопроводите на въшния маслен филтър, защото доста капе. Благодаря на всички които ми даваха съвети каква може да е причината за мойте оплаквания. Вашите мнения са ценни за мен и извода който си направих е , че двигателят не е толкова сложен и като му обърнеш достатъчно внимание се справя доста добре и не създава грижи оказа се ,че и аз мога да се справя с дребните ремонти. А и да се похваля освен, че върви по добре и разхода на газ е 15-16/100 само асвалт.

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за двигател газ 24

              Отново да повдигна темата.
              Въпроса ме е следният, от маркуча за картерните газове излиза сивкаво бял пушек и духа силно , маслото е 15W40 МОБИЛ 1 - наливно, от това положение постоянно задръства отдушника с бяла пяна ( майонеза) имам такава и по върхът на щеката за масло. Двигателят върви добре след смяна на свещите пали от раз не пипа антифриза и има малка загуба на масло главно от течове - от лоената набивка на коляновия вал. Динамиката ме у добра потдържа 60-70 км. и като сваля свещите когато е работил на бензин ( 20 км.) имат керемиден цвят на газ са бели. Компресията е 6,8 на четирете цилиндъра. Налягането на маслото е между 3 и 5 атмосфери. Дали има проблем в сигметните и оттам да надува в картера и трябва ли да ги сменя или клапаните имат проблем. Въобще не ми харесва да работи така.
              Предварително благодара за мненията.

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за двигател газ 24

                Надуването в картера е ясно от къде е,но каква ти е представата за духа силно.Комбинацията от бял пушек и духа силно е факт че действително имаш проблем.Колегата ти е написал че при него е имало счупени сигменти.Също ти е обяснено и за компресията да я премериш на загрят двигател след това се слага малко масло в цилиндъра през отвора на свеща и пак мерене.Тогава кажи има ли разлика или няма.Ако собственика не те е излъгал за основния ремонт(може и да не е все пак 3 до 5 налягане на маслото е доста добре)не ми се вярва да е износил сигменти за 2000 км.За да си спокоен и за да си отговориш на въпросите вземи свали главата и погледни вътре какво става.След това по на дълбоко и т.н.После по обратния ред.Гарнитурите са на смешни цени и не е проблем.Успех

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за двигател газ 24

                  Компресията на 24д-трябва да е 8.5-9атм.Не ти трябва да му мислиш много,свестен майстор,напасване на клапаните,нови сегменти и карай смело

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за двигател газ 24

                    Меренето на компресията го правих на топъл двигател , така че да мога да го пипам не да пари но и не беще много студен. Премерих и на четирите цилиндъра 6,8 на първи и четвърти и 6,6 на втори и трети после масло в цилинъра и отново мерене и няма разлика. Така разбрах , че не е проблема в клапаните. Но съм много далече от 8,5-9 атм. явно, ще се наложи да отворя мотора.
                    Дали ще стане само със смяна на сегменти?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за двигател газ 24

                      я помисли пак за клапаните
                      Където не мога пеш продължавам с Уаза.
                      Съдействие за закупуване на гуми с отстъпка срещу
                      Съдействие на закъсали автомобили

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за двигател газ 24

                        не те разбирам

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за двигател газ 24

                          Ще стане само със сигменти и лек шлайф на главата ,всичко това ще,ти струва към 60-70лв без труд.Но после ти трябват около 400-500км да се напаснат по ризите.Успех.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за двигател газ 24

                            Клапаните трябва да правиш колега
                            Първоначално публикуван от FORI33 Преглед на мнение
                            не те разбирам
                            0885 297985,мтел-Радо
                            0876 556870,виваком като домашен

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за двигател газ 24

                              А че ще се отвара мотора,това стана ясно на всички тука само не знам какво още му се чудиш.Ако е имало основен ремонт то по пътя на логиката трябва и клапаните да са пипнати.Не ми се вярва на толкова малко километри да издуха клапан,па да ги духне така че и на четирите цилиндри да са със сравнително еднаква компресия.Най доброто което може да ти се случи е да минеш само със сегменти.Аз като купих уаза протече вода в маслото е,викам си,едни гумени пръстени и съм отново в играта.Като извадих буталата-задрали и сегмените счупени.Така че може да се очаква всичко и това се получава само след първото прегряване още повече пък на ремонтиран двигател(ако е ремонтиран де).Взех си нови бутала,сегменти,ризи и отново на пътя ама по лек с 200 лв.Не се предавай и смело напред.
                              П.п. От клапани не духа в картера и белия пушек от отдушника също не ми харесва.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за двигател газ 24

                                Вчера говорих с майстор и се разбрахме за другата сездмица да го вкараме в бокса. Извадихме маркуча на отдушника и както се беше прегънал от него излезе чиста вода. Белия пушек се оказва водна пара. Според него става конденз вмотора и маслото не го поема и се изпарява защото не губя антифриз. Каза , че мотора работи много добре и това духане не е чак толкова силно, като на издухал мотар. Аз му казах за компресията , че е малка , но той каза че ще си я имери той , аз едвали съм я измерил както трябва.
                                Неговата логика е, че двигателят няма радиатор за охлаждане на масллото ( премахнат е) и маслото работи при по-висока температура някъде 100-115 градуса а може и 120 градуса а температурата на антифриза не превишава 65-70 градуса и то при по-дълъг пробег, от там се получава конденз и маслото го изпарява а при по къс водата остава в маслото и става на " майонеза". При старт на студен мотор няма пушек само духане и малко като затопли започва да пуши. Второ без масленият радиятор налягането в системата е по голямо , както при мен 4-5 атм. че при форсиране достига до 6 атм. и буквално прави маслото на пяна ако имаше радиатор налягането щяло да падне поне с 2 атмосвери..
                                Неговият съвет е да изчистим капака на клапаните от натрупаната " гняз" " майонеза" да провери рагулирането на клапаните , да сложи истински термостат дето да държи постоянна температура на охладителната течност поне на 80 градуса , ще смени маслото с по истинско и така ще покарам известно време и ако нещата не се променят тогава ще се отваря мотора. Ще пиша задължително какво става.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X