Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли фабричен дефект УАЗа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли фабричен дефект УАЗа?

    Здравейте колеги,въпроса ми е към всички Уазкаджий и се състои в следното.Начинаещ и нов собственик на УАЗ 452 ме убеждава,че при каране по черен път задължително трябва да се кара с двойното,макар да е сухо и без проблем джипа да си върви и само с задното.Иначе щяло нещо да се счупи,лагера на пиньона или нещо около него в диференциала.така ли е или не?Аз съм карал само японски джипове и не съм имал притеснения от този род.Когато пътя позволява си карам с задното,но не съм имал УАЗ и не мога да дам компетентно мнение в спора.За руските джипове съм чувал добри неща и затова това изказване на моя приятел малко ми се струва невероятно.

  • #2
    От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

    Първоначално публикуван от titko Преглед на мнение
    Здравейте колеги,въпроса ми е към всички Уазкаджий и се състои в следното.Начинаещ и нов собственик на УАЗ 452 ме убеждава,че при каране по черен път задължително трябва да се кара с двойното,макар да е сухо и без проблем джипа да си върви и само с задното.Иначе щяло нещо да се счупи,лагера на пиньона или нещо около него в диференциала.така ли е или не?Аз съм карал само японски джипове и не съм имал притеснения от този род.Когато пътя позволява си карам с задното,но не съм имал УАЗ и не мога да дам компетентно мнение в спора.За руските джипове съм чувал добри неща и затова това изказване на моя приятел малко ми се струва невероятно.
    Не е задължително да се включва двойното на черен път. Препоръчително е когато УАЗката е с товар 2-3 тона и пътя е кален и с пресечен терен.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 05-06-11, 08:46. Причина: Корекция на цитат
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #3
      От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

      Кажи на твоя приятел,че ако това е истина едно време профи УАЗ-каджиите щяха да умрат от глад.

      Те и таралежките махаха лятото. Само и само да даде малка икономия.

      Затова едно време таралежките беше една ходова позиция.
      only 4 x 4,sim AWD

      Коментар


      • #4
        От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

        Така беше и в енергото. Винаги през лятото се развиваха таралежките.
        УАЗ 31512 Мицубиши L 200

        Коментар


        • #5
          От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

          Не само в енергото и не само лятото. Като си познаваш обектите и знаеш къде може да ти потрябва двойното. През другото време муфите развити но не свалени защото се разбиват полуоските. Разхода пада с един литър бензин.
          На нас клиренс ни трябва , не скорост

          Коментар


          • #6
            От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

            Логично е където може да се кара без двойно да не се включва но ме убеждават друго.Значи съм на прав път.Ще го осветля колегата за какво става дума.

            Коментар


            • #7
              От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

              Даже е точно обратното - включването на предното, освен че повишава разхода, ускорява износването на гуми, карета, диференциали и раздатъчна кутия. Да го включваш там, където лесно се минава и без него, си е разхищение.

              Разбира се, правилното е да го включиш там, където си трябва, вместо да се напъваш да минеш на задно само и само заради износването. Ако теренът е достатъчно труден, само на задно все едно ще изядеш от ресурса на задния мост и съединителя.

              Коментар


              • #8
                От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

                Поговорих си със стари кучета УАЗкаджии и от тях разбрах,че пиньона ляга на един зъб върху короната и затова те практикували включването на предния мост за да разтоварят малко задния мост.И затова се слагали и волгови диференциали,защото те били с повече зъби и там пиньона вече лягал на два зъба.Ако е така ,значи си изясних още един въпрос свързан с автомобилите с повишена проходимост.Благодаря на всички отзовали се колеги.

                Коментар


                • #9
                  От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

                  Не съм запознат с УАЗ, но това ми се струва дивотия...
                  При хипоидните предавки винаги работят поне по два зъба, а май бяха и повече. И не е толкова заради натоварването, а заради безшумност на предавката.

                  Всъщност на ЮМЗ-то главното предаване е с хипоидна предавка, а там не се гони никакво обезшумяване... Значи и здравина се постига. Но на УАЗ би трябвало предаването да е също с хипоидни колела, иначе ще вие на умряло... Правите зъби са лесни за направа, но са много шумни.

                  Бе УАЗ-каджиите да се изкажат, че да не стана смешен
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

                    Първоначално публикуван от titko Преглед на мнение
                    Поговорих си със стари кучета УАЗкаджии и от тях разбрах,че пиньона ляга на един зъб върху короната и затова те практикували включването на предния мост за да разтоварят малко задния мост.И затова се слагали и волгови диференциали,защото те били с повече зъби и там пиньона вече лягал на два зъба.Ако е така ,значи си изясних още един въпрос свързан с автомобилите с повишена проходимост.Благодаря на всички отзовали се колеги.
                    То е така донякъде и затова е забранено да включваш ниски без преден мост. Но ако си на високи, не можеш да умориш диференциала.

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    Не съм запознат с УАЗ, но това ми се струва дивотия...
                    При хипоидните предавки...
                    То хубаво, ама в УАЗ няма хипоидни предавки. Конусни са. Осите на пиньона и короната се пресичат. И май са даже правозъби.

                    Имам само бегла идея защо са така, но фактът си е факт. Определено не са най-шумното място в УАЗа.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

                      Забраната за включени бавни без преден мост не е само при УАЗ... Презумпцията е, че може някой да се мъчи да кара силно натоварена машина само на заден мост, и той да яде цялото дърво. При което може и да се строши нещо в него. Не е задължително да е нещо от двойката пиньон-корона.
                      Докато при включен и преден мост работата се поема по равно от двата, и вече няма такава опасност за чупене на нещо.

                      А за това, че нямало хипоидни предавки чувам сега. Което не означава, че не е вярно де, просто не знаех.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Даже е точно обратното - включването на предното, освен че повишава разхода, ускорява износването на гуми, карета, диференциали и раздатъчна кутия. Да го включваш там, където лесно се минава и без него, си е разхищение.
                        Абе да, ама не точно. Като цяло включването на предния мост на черен път удължава ресурса на колата.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

                          Така де, диференциалът пак си има някаква определена здравина, както и да е конструиран. В ниски предавки е удачно да се поделя натоварването между двата.

                          Лошото е, че то се поделя приблизително по равно само на относително слаб терен. На твърдо, циркулиращата мощност си прави своето гнусно дело и лесно възникват едни такива разпределения, като 260% усилие на предния и 160% на задния мост. Спрямо това, 100% на задния и 0% на предния, все пак е по-добро.

                          Циркулиращата мощност е толкова по-голяма, колкото по-"твърда" е джипката и в това отношение, една Витара е по-скоро облагодетелствана, а един УАЗ - по-скоро не.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Така де, диференциалът пак си има някаква определена здравина, както и да е конструиран. В ниски предавки е удачно да се поделя натоварването между двата. Лошото е, че то се поделя приблизително по равно само на относително слаб терен. На твърдо, циркулиращата мощност си прави своето гнусно дело и лесно възникват едни такива разпределения, като 260% усилие на предния и 160% на задния мост. Спрямо това, 100% на задния все пак е по-добро.
                            Да ма толкова твърдо общо взето е само асфалта през лятото. На черно приплъзването на гумите спрямо настилката е достатъчно на практика винаги.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              От: Има ли фабричен дефект УАЗа?

                              Абе, междуосевият диференциал е измислен не случайно. Но с Лендровър не ми се занимава по други причини.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X