Здравейте колеги,въпроса ми е към всички Уазкаджий и се състои в следното.Начинаещ и нов собственик на УАЗ 452 ме убеждава,че при каране по черен път задължително трябва да се кара с двойното,макар да е сухо и без проблем джипа да си върви и само с задното.Иначе щяло нещо да се счупи,лагера на пиньона или нещо около него в диференциала.така ли е или не?Аз съм карал само японски джипове и не съм имал притеснения от този род.Когато пътя позволява си карам с задното,но не съм имал УАЗ и не мога да дам компетентно мнение в спора.За руските джипове съм чувал добри неща и затова това изказване на моя приятел малко ми се струва невероятно.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Има ли фабричен дефект УАЗа?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Не е задължително да се включва двойното на черен път. Препоръчително е когато УАЗката е с товар 2-3 тона и пътя е кален и с пресечен терен.Първоначално публикуван от titko Преглед на мнениеЗдравейте колеги,въпроса ми е към всички Уазкаджий и се състои в следното.Начинаещ и нов собственик на УАЗ 452 ме убеждава,че при каране по черен път задължително трябва да се кара с двойното,макар да е сухо и без проблем джипа да си върви и само с задното.Иначе щяло нещо да се счупи,лагера на пиньона или нещо около него в диференциала.така ли е или не?Аз съм карал само японски джипове и не съм имал притеснения от този род.Когато пътя позволява си карам с задното,но не съм имал УАЗ и не мога да дам компетентно мнение в спора.За руските джипове съм чувал добри неща и затова това изказване на моя приятел малко ми се струва невероятно.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Кажи на твоя приятел,че ако това е истина едно време профи УАЗ-каджиите щяха да умрат от глад.
Те и таралежките махаха лятото. Само и само да даде малка икономия.
Затова едно време таралежките беше една ходова позиция.only 4 x 4,sim AWD
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Не само в енергото и не само лятото. Като си познаваш обектите и знаеш къде може да ти потрябва двойното. През другото време муфите развити но не свалени защото се разбиват полуоските. Разхода пада с един литър бензин.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Даже е точно обратното - включването на предното, освен че повишава разхода, ускорява износването на гуми, карета, диференциали и раздатъчна кутия. Да го включваш там, където лесно се минава и без него, си е разхищение.
Разбира се, правилното е да го включиш там, където си трябва, вместо да се напъваш да минеш на задно само и само заради износването. Ако теренът е достатъчно труден, само на задно все едно ще изядеш от ресурса на задния мост и съединителя.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Поговорих си със стари кучета УАЗкаджии и от тях разбрах,че пиньона ляга на един зъб върху короната и затова те практикували включването на предния мост за да разтоварят малко задния мост.И затова се слагали и волгови диференциали,защото те били с повече зъби и там пиньона вече лягал на два зъба.Ако е така ,значи си изясних още един въпрос свързан с автомобилите с повишена проходимост.Благодаря на всички отзовали се колеги.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Не съм запознат с УАЗ, но това ми се струва дивотия...
При хипоидните предавки винаги работят поне по два зъба, а май бяха и повече. И не е толкова заради натоварването, а заради безшумност на предавката.
Всъщност на ЮМЗ-то главното предаване е с хипоидна предавка, а там не се гони никакво обезшумяване... Значи и здравина се постига. Но на УАЗ би трябвало предаването да е също с хипоидни колела, иначе ще вие на умряло... Правите зъби са лесни за направа, но са много шумни.
Бе УАЗ-каджиите да се изкажат, че да не стана смешен
							
						Има ли желание-има и начин!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
То е така донякъде и затова е забранено да включваш ниски без преден мост. Но ако си на високи, не можеш да умориш диференциала.Първоначално публикуван от titko Преглед на мнениеПоговорих си със стари кучета УАЗкаджии и от тях разбрах,че пиньона ляга на един зъб върху короната и затова те практикували включването на предния мост за да разтоварят малко задния мост.И затова се слагали и волгови диференциали,защото те били с повече зъби и там пиньона вече лягал на два зъба.Ако е така ,значи си изясних още един въпрос свързан с автомобилите с повишена проходимост.Благодаря на всички отзовали се колеги.
То хубаво, ама в УАЗ няма хипоидни предавки. Конусни са. Осите на пиньона и короната се пресичат. И май са даже правозъби.Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНе съм запознат с УАЗ, но това ми се струва дивотия...
При хипоидните предавки...
Имам само бегла идея защо са така, но фактът си е факт. Определено не са най-шумното място в УАЗа.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Забраната за включени бавни без преден мост не е само при УАЗ... Презумпцията е, че може някой да се мъчи да кара силно натоварена машина само на заден мост, и той да яде цялото дърво. При което може и да се строши нещо в него. Не е задължително да е нещо от двойката пиньон-корона.
Докато при включен и преден мост работата се поема по равно от двата, и вече няма такава опасност за чупене на нещо.
А за това, че нямало хипоидни предавки чувам сега. Което не означава, че не е вярно де, просто не знаех.Има ли желание-има и начин!
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Абе да, ама не точно. Като цяло включването на предния мост на черен път удължава ресурса на колата.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеДаже е точно обратното - включването на предното, освен че повишава разхода, ускорява износването на гуми, карета, диференциали и раздатъчна кутия. Да го включваш там, където лесно се минава и без него, си е разхищение.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Така де, диференциалът пак си има някаква определена здравина, както и да е конструиран. В ниски предавки е удачно да се поделя натоварването между двата.
Лошото е, че то се поделя приблизително по равно само на относително слаб терен. На твърдо, циркулиращата мощност си прави своето гнусно дело и лесно възникват едни такива разпределения, като 260% усилие на предния и 160% на задния мост. Спрямо това, 100% на задния и 0% на предния, все пак е по-добро.
Циркулиращата мощност е толкова по-голяма, колкото по-"твърда" е джипката и в това отношение, една Витара е по-скоро облагодетелствана, а един УАЗ - по-скоро не.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Има ли фабричен дефект УАЗа?
Да ма толкова твърдо общо взето е само асфалта през лятото. На черно приплъзването на гумите спрямо настилката е достатъчно на практика винаги.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеТака де, диференциалът пак си има някаква определена здравина, както и да е конструиран. В ниски предавки е удачно да се поделя натоварването между двата. Лошото е, че то се поделя приблизително по равно само на относително слаб терен. На твърдо, циркулиращата мощност си прави своето гнусно дело и лесно възникват едни такива разпределения, като 260% усилие на предния и 160% на задния мост. Спрямо това, 100% на задния все пак е по-добро.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар