Обява
Свий
Няма добавени обяви.
УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
Свий
X
-
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
Едно е да ти се иска, друго е да можеш, а трето и четвърто е да го направиш - май няма да съм с толкова големи гуми, но няма да съм и с по-малки от 265/85 R16"Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнениеЗащо са ти нужни чак такива огромни гуми редукторите си имат достатъчно клиренс тези гуми са около 500 лева парчето .
А и този двигател дали ще ги развърта .
Все пак - остава въпроса, къде ги има такива гуми и джанти, пък и къде им е ниска цената?
Коментар
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
Колега,най ефтиния вариант е в англия,миналата седмица отам брат ми изпрати за неговия джип 235х85 х16 мисля че са към 80 лири едната,говори ме за чисто нови гуми и не за тракторна шарка.Намери си човек там и за транспорта транспортната фирма взима 0.80 пи на килограм.Само искам да ти кажа че този размер гуми са с около 10см по-високи от тракторките 7.50х16,точно мога да ги премеря довечера,което е много като се има предвид че тракторките са около 80-81 см.
Коментар
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
супер са колега,но какво ще ги върти ,трябва поне мотор от газ-53 за да се движи добре.Невярвам да ги чупи мостовете ако не се товари в гората с дърва.Първоначално публикуван от dany.1 Преглед на мнениеКолега а виж аз какво съм намислил[ATTACH=CONFIG]347440[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347441[/ATTACH]7.5х20 на волгови мостове и автоматик-какво ще кажеш...
Коментар
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнениеАбе големите гуми са си големи гуми! Не можем да говорим, че сериозен оффроуд може да се прави с аспиринчета по 30-31''.
Обаче сте прави че с тоя двигател работата ще е ''Напънал се слона, па родил мишка'' -т.е. за гуми 38'' инча и нагоре си трябва и двигател минимум 170-180 коня.
Отделно въобще не съм сигурен, че редукторния мост ще го издържи това натоварване. Именно затова (е и поради други конструктивни особености) в момента си свалям редукторите и ги готвя за продажба -просто няма смисъл да съсипвам нещо дето никога не е мислено за това което на мен ми се иска.
Е ще се радвам и да пробвате с тия гуми- може пък преоразмеряването да стигне, все е по-добре да се учим от чуждите опити
.Поздрави за проекта.
Аз досега съм карал (видно и от снимките) с 14 платови тежки гуми за камион и не съм имал проблеми, макар и че съм ги понакалвал - гуми 8,25 R15, PP14 /82 см. високи - не ми се иска да слагам по-ниски, нали се подразбира/.
5 бр. - стават за Авия, решил съм да ги продам, ще продам и джантите заедно с тях или отделно (проекта трябва и да се самофинансира). В началото на ремонта бях решил да ги нарежа на "копани" и да карам с тях. С течение на времето мирогледа ми започна да се променя, а и натрупвам все по-вече информация.
Последно редактирано от Terz; 15-07-11, 09:25.
Коментар
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
Дори и мостовете да издържат на 38'' гуми ( всъщност има два редукторни джипа в България, който карат с подобни размери гуми:единия с 12 тракторки -на Цветан от форума и още един с 37''-на Йордан Колев) ,то остава проблема с двигателя. И двете коли са с големи и силни мотори: единия от ГАЗ 53, а другия БМВ над 200 к.с.
Изобщо джипа няма ли сила да пробуксува в някой сериозен наклон с тия гуми, значи е умряла работата, (лично виждане). Не е само до въртящ момент, а и до пъргавината и запас от мощност. Т.е. с този мотор за мен купуването на такива гуми е безсмислено от гледна точка на проходимост, ползата е минимална в сравнение с цената, която струват. Ако е до визия, вече е друга работата -там проблеми няма.
Коментар
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
Дано поне грунда да е епоксиден, наскоро разбрах че RM продават някакъв wash primer, който бил оригиналния заводски грунд, с който се обработват купетата в заводите.Мисля да го тествам при някой проект и ще споделя мнение.Първоначално публикуван от Terz Преглед на мнениеДен 14 (2011.07.14 - днес):
Финал пясъкоструене купе:
[ATTACH=CONFIG]347536[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347538[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347537[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347535[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347534[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347533[/ATTACH]
и Грундиране (кога, ако не сега; къде, ако не тук; кой, ако не ние - на война, като на война)/ Ела виж как се грундира на фарове:
[ATTACH=CONFIG]347541[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347542[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347543[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347546[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347545[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347539[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347544[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]347547[/ATTACH]
DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
Skype: pach_bs
Коментар
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
С този грунд боядисах. Тази вечер повторих отгоре и минах отдолу, наблегнах на таблото и двата сандъка в задните калници
Специфично е, че максимум до 6 месеца трябва да се боядиса върху грунда, иначе се прецаквал. Значи нямам време, а толкова неще липсват и още толкова трябва да се направят.Последно редактирано от Terz; 16-07-11, 02:03.
Коментар
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
Успех колега с УАЗката много добре си направил като си го минал целия джип на пясъкоструика, би ли споделил каде си направил тази процедура и колко пари ти излезе за целия джип.А и да попитам за гумите какви пари ще им искаш.Продалжавай в същия дух с това с което си се захванал.
Коментар
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
Пясъкоструенето направих при мой приятел в Габрово. За да стане обаче трябва от самото начало да е разглобен до съставни части. Аз го вкарах на 04.05.2011 г. и разглабях в движение. Подведе ме един майстор, да не пипам където е здраво - било заводстко. Ама тя така не става, като почнеш от несъвместимист на различните бои и сецстигне до там, колко неща пречат ако не са демонтирани . След това се бавих да разглабям в двжение, започнах, да отделя купето от рамата. Само мостовете не съм свалял. Известна част опясъкоструих лично самия аз - Луда работа, платил съм си пясъка, нафтата и част от труда. Излезе ми около 500 лв. Плюс 160 за грунд. Обаче съм много доволен, заслужава си - Рамата е като нова, а и купето се засмя до неузнаваемост. По него обаче имам работа - Изрязване тук-там, смяна на някои греди, укрепване на конструкциата и малко рифелована алуминиева ламарина.Първоначално публикуван от slavipl Преглед на мнениеУспех колега с УАЗката много добре си направил като си го минал целия джип на пясъкоструика, би ли споделил каде си направил тази процедура и колко пари ти излезе за целия джип.А и да попитам за гумите какви пари ще им искаш.Продалжавай в същия дух с това с което си се захванал.
Коментар
-
От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?
Отлична работа става много добре!
Moя съвет е първо да си намериш гуми и джанти като искаш толкова големи и после да правиш операциите по купето.
Лека работа и Успех!Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар