Здравейте! Преди около месец се регистрирах в форума. Попаднах на него по няколко мои търсения за информация свързана с ремонта, който предприех.
През 1996 г. купих Джип УАЗ-469, с редукторни мостове и присаден двигател Перкинз 4-ка. усилени ресьори и т.н. Независимо от многото предложения отказвах да го продам. И през онези далечни години бях един от малкото макар и самотен, който обикаляше из Балкана по типа, на по-късно зародилото се течение на офф-роуд. (Но това стана възможно, едва след като смених с инжектор от ЮМЗ, горивоподкачващата помпа на перкинса, която е с гумирано платно, което при натоварване и нагряване не осигуряваше достатъчно гориво). Не го продадох и след като 2002, докато аз бях по работа една седмица в Благоевград сви студ и замръзна блока. Продадох перкинса с дефекта, защото отдавна мислех да го махна. Няколко години джипа стоя на "трупчета", по разлинчи гаражи и отново не го продадох. (Винаги съм го карал кабрио - някои от колегите знаят какво значи това
).
Преди около месец ми се наложи да изляза в болнични и реших да сложа Джипа на дневен ред, хем да се разтоваря от напрежението, хем да го отхвърля като проблем. А и в края на миналата година станах ловец.
Първо купих двигател от Мерцедес 300Д (бус 309Д), заедно със скоростната кутия и раздатка от ГАЗ69. Започнах пълна разглобка. Сега съм на етап пясъкоструене и събиране на подходящи агрегати, части, детайли и най-важното идеи. Решил съм да използвам пълното оборудване на двигателя. Освен това да мина на хидравлично кормило, дискови спирачки и т.н.
Доста полезни неща и идеи намирам във вашия форум и в други подобни, като уазбука, но в http://www.offroad-bulgaria.com/ не мога да прочета доста неща които вече са открити и изписани - най-често се сблъсквам със съобщението че нямам достъп, сигурно ако започна темата от една страна тя ще бъде интересна за колегите, а от друга чрез тях информацията би дошла при мен, след като аз не мога да стигна до нея
Не мисля, че в момента освен тази информация, мога да добавя друга, която е интересна или си струва да се чете, но започнах да напредвам - поне Го разколачих до рама и оголено купе, а и честно казано предпочитам да коментирам нещо, което вече съм постигнал. Засега на всеки етап правя снимки (това като идея го видях във вашия форум) ще се радвам ако в едим момент успея да ги покажа, заедо със сравнението на определен завършен етап.
През 1996 г. купих Джип УАЗ-469, с редукторни мостове и присаден двигател Перкинз 4-ка. усилени ресьори и т.н. Независимо от многото предложения отказвах да го продам. И през онези далечни години бях един от малкото макар и самотен, който обикаляше из Балкана по типа, на по-късно зародилото се течение на офф-роуд. (Но това стана възможно, едва след като смених с инжектор от ЮМЗ, горивоподкачващата помпа на перкинса, която е с гумирано платно, което при натоварване и нагряване не осигуряваше достатъчно гориво). Не го продадох и след като 2002, докато аз бях по работа една седмица в Благоевград сви студ и замръзна блока. Продадох перкинса с дефекта, защото отдавна мислех да го махна. Няколко години джипа стоя на "трупчета", по разлинчи гаражи и отново не го продадох. (Винаги съм го карал кабрио - някои от колегите знаят какво значи това

Преди около месец ми се наложи да изляза в болнични и реших да сложа Джипа на дневен ред, хем да се разтоваря от напрежението, хем да го отхвърля като проблем. А и в края на миналата година станах ловец.
Първо купих двигател от Мерцедес 300Д (бус 309Д), заедно със скоростната кутия и раздатка от ГАЗ69. Започнах пълна разглобка. Сега съм на етап пясъкоструене и събиране на подходящи агрегати, части, детайли и най-важното идеи. Решил съм да използвам пълното оборудване на двигателя. Освен това да мина на хидравлично кормило, дискови спирачки и т.н.
Доста полезни неща и идеи намирам във вашия форум и в други подобни, като уазбука, но в http://www.offroad-bulgaria.com/ не мога да прочета доста неща които вече са открити и изписани - най-често се сблъсквам със съобщението че нямам достъп, сигурно ако започна темата от една страна тя ще бъде интересна за колегите, а от друга чрез тях информацията би дошла при мен, след като аз не мога да стигна до нея

Не мисля, че в момента освен тази информация, мога да добавя друга, която е интересна или си струва да се чете, но започнах да напредвам - поне Го разколачих до рама и оголено купе, а и честно казано предпочитам да коментирам нещо, което вече съм постигнал. Засега на всеки етап правя снимки (това като идея го видях във вашия форум) ще се радвам ако в едим момент успея да ги покажа, заедо със сравнението на определен завършен етап.
Искам да използвам основата защото върху нея може да се гради без ограничения. Да направя пълна "трансформация", с която да постигна качества на офф-роуд машина, но и да запазя духът на УАЗа - Спартанският му, милитари облик. (Мисле да го ползвам и за лов, затова предпочитам да запазя, задните седалки - седемте места и "кучкарника").
П.П. Ако някой колега ми направи референция, покана или каквото там е нужно, така че да имам достъп до по-конкретна (систематизирана) информация, защото съм притиснат от времето, бих могъл да действам по експедитивно, а не да преоткривам топлата вода.
Коментар