Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

    Здравейте! Преди около месец се регистрирах в форума. Попаднах на него по няколко мои търсения за информация свързана с ремонта, който предприех.

    През 1996 г. купих Джип УАЗ-469, с редукторни мостове и присаден двигател Перкинз 4-ка. усилени ресьори и т.н. Независимо от многото предложения отказвах да го продам. И през онези далечни години бях един от малкото макар и самотен, който обикаляше из Балкана по типа, на по-късно зародилото се течение на офф-роуд. (Но това стана възможно, едва след като смених с инжектор от ЮМЗ, горивоподкачващата помпа на перкинса, която е с гумирано платно, което при натоварване и нагряване не осигуряваше достатъчно гориво). Не го продадох и след като 2002, докато аз бях по работа една седмица в Благоевград сви студ и замръзна блока. Продадох перкинса с дефекта, защото отдавна мислех да го махна. Няколко години джипа стоя на "трупчета", по разлинчи гаражи и отново не го продадох. (Винаги съм го карал кабрио - някои от колегите знаят какво значи това ).

    Преди около месец ми се наложи да изляза в болнични и реших да сложа Джипа на дневен ред, хем да се разтоваря от напрежението, хем да го отхвърля като проблем. А и в края на миналата година станах ловец.

    Първо купих двигател от Мерцедес 300Д (бус 309Д), заедно със скоростната кутия и раздатка от ГАЗ69. Започнах пълна разглобка. Сега съм на етап пясъкоструене и събиране на подходящи агрегати, части, детайли и най-важното идеи.
    Решил съм да използвам пълното оборудване на двигателя. Освен това да мина на хидравлично кормило, дискови спирачки и т.н.
    Доста полезни неща и идеи намирам във вашия форум и в други подобни, като уазбука, но в http://www.offroad-bulgaria.com/ не мога да прочета доста неща които вече са открити и изписани - най-често се сблъсквам със съобщението че нямам достъп, сигурно ако започна темата от една страна тя ще бъде интересна за колегите, а от друга чрез тях информацията би дошла при мен, след като аз не мога да стигна до нея

    Не мисля, че в момента освен тази информация, мога да добавя друга, която е интересна или си струва да се чете, но започнах да напредвам - поне Го разколачих до рама и оголено купе, а и честно казано предпочитам да коментирам нещо, което вече съм постигнал. Засега на всеки етап правя снимки (това като идея го видях във вашия форум) ще се радвам ако в едим момент успея да ги покажа, заедо със сравнението на определен завършен етап.
    Искам да използвам основата защото върху нея може да се гради без ограничения. Да направя пълна "трансформация", с която да постигна качества на офф-роуд машина, но и да запазя духът на УАЗа - Спартанският му, милитари облик. (Мисле да го ползвам и за лов, затова предпочитам да запазя, задните седалки - седемте места и "кучкарника").

    П.П. Ако някой колега ми направи референция, покана или каквото там е нужно, така че да имам достъп до по-конкретна (систематизирана) информация, защото съм притиснат от времето, бих могъл да действам по експедитивно, а не да преоткривам топлата вода.

  • #2
    От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

    Давай. Аз ще искам да ти дадат права. За еди бит дават двама небити, а ти вече си ял дървото ...

    Коментар


    • #3
      От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

      Благодаря! Пробвах и вече влизам и чета. Сега е вече 5:30 и май взех да не приемам. Цяла нощ. Утре или в Неделя като се върна мисля да напиша План/Алгоритъм на ремонтите, за да систематуизирам и подредя последователно нужните операции. Освен това водя сметка на разходите и смятам да ги опиша. Личния труд и на приятелите естествено не влиза.
      Последно редактирано от Terz; 14-05-11, 04:36. Причина: Допълване

      Коментар


      • #4
        От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

        Давай смело,ще следя с интерес. Да знаеш само, че това с което си се захванал води до пристрастяване.
        Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
        Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

        Коментар


        • #5
          От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

          Първоначално публикуван от Terz Преглед на мнение
          Благодаря! Пробвах и вече влизам и чета. Сега е вече 5:30 и май взех да не приемам. Цяла нощ. Утре или в Неделя като се върна мисля да напиша План/Алгоритъм на ремонтите, за да систематуизирам и подредя последователно нужните операции. Освен това водя сметка на разходите и смятам да ги опиша. Личния труд и на приятелите естествено не влиза.
          Успех, колега!
          Евала на такива ентусиасти!

          Коментар


          • #6
            От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

            Откъде си ; да те видим; да ти помогнем. ( споменаваш Благоевград ). Иначе ти пожелавам успех в работата.
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #7
              От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

              Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
              Откъде си ; да те видим; да ти помогнем. ( споменаваш Благоевград ). Иначе ти пожелавам успех в работата.
              Най-добре в профила си напиши координатите. Успех!

              Коментар


              • #8
                От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

                Колеги, Благодаря за подкрепата!

                Казвам се Георги
                Работя в София
                Адвокат съм по професия
                Родом съм от Габрово
                Ремонта на Джипа се извършва в Габрово
                GSM +359 898 567-777

                Наистина води до пристрастяване
                2 дни бях плътно зает с други работи и отсъствах.
                Наех гараж с телфер и днес мисля да прекарам частите и двигателя. Още не са ми приключили с пясъкоструенето на купето и рамата.
                1. Мисля там на място веднага да "пообработя", да подготвя някои неща по рамата и да позакърпя купето, както и да доорежа ламарините в двигателния отсек, вече съм махнал калниците и подкалниците, оставих само вертикалната стена, за да ме води в размерите и взаимното местоположение на калниците, подкалниците и предния капак. Поорязах ламарината към кабината под парното и от двете страни, надолу. (Няма как да орежа двигателя, а ламарините мога да ги заваря, пък и искам да работя спокийно, защото смятам че най-важно е обмислено и прецизно да сложа двигателя)
                2. Да почистя и изрежа старите стойки на жапковите амортисьори;
                3. Да променя предната греда (на радиатора и маската), като я изрежа и обърна на 180 градуса, за да освободя място, а след това да я монтирам с болтове. Така ще освободя и отвор в рамата за да почистя и грундирам и вътре или поне така ми се иска
                4. Да определя места за стойките на новите телескопини амортисьори, така че предните да не пречат на тампоните на двигателя, а задните да не опират в купето (Амортисьори мисля да сложа от камион ГАЗ 53, намерих ги нови на 40 лв.). Да разбера какъв да е ъгъла на наклона на амортисьорите;
                5. Да намеря лапи за предните ресьори с уши за амортисьорите - ако някои знае къде има да подскаже;
                6. Да намеря подходящи тампони за купето (мисля да го вдигна) (Вече имам идея, но се оказа, че трябва да сглобявам всичко горен тампон, планка под него, каруцарски болтове 12 мм. (якост 8.8 не 10 мм., втулки, и тампон отдолу);
                7. Да намеря подходящи планки за подлагане под ушите на ресьорите;
                8. Да намеря привод от раздатката на ГАЗ-69 за извод за механична лебедка???

                Коментар


                • #9
                  От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

                  Ако можеш качвай и снимки - ще е много по-полезно и интересно за всички!
                  Още веднъж - успех!

                  Коментар


                  • #10
                    От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

                    Далече си. № 3- не разбрах каква греда ще режеш и обръщаш. №4 - виж от друг УАЗ какъв е наклона на амортисьора. №5 - Търси Драго от Бяла Слатина. №6 - тампони от магазина; ако искаш по-високи Скорпиона от Ямбол произвежда. Успех.
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • #11
                      От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

                      Това бе началото ...
                      Ден 1 (2011.04.29):
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5338_th.jpg
Прегледи:1
Размер:210.4 КБ
ID:5290084Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5340_th.jpg
Прегледи:1
Размер:172.4 КБ
ID:5290087Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5343_th.jpg
Прегледи:1
Размер:201.2 КБ
ID:5290093Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5382_th.jpg
Прегледи:1
Размер:180.8 КБ
ID:5290077Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5379_th.jpg
Прегледи:1
Размер:170.5 КБ
ID:5290096Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5351_th.jpg
Прегледи:1
Размер:130.4 КБ
ID:5290082Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5346_th.jpg
Прегледи:1
Размер:169.9 КБ
ID:5290078Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5347_th.jpg
Прегледи:1
Размер:169.5 КБ
ID:5290088Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5350_th.jpg
Прегледи:1
Размер:123.4 КБ
ID:5290080Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5360_th.jpg
Прегледи:1
Размер:127.5 КБ
ID:5290094Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5359_th.jpg
Прегледи:1
Размер:109.6 КБ
ID:5290081Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5354_th.jpg
Прегледи:1
Размер:155.6 КБ
ID:5290095Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5363_th.jpg
Прегледи:1
Размер:116.1 КБ
ID:5290090Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5362_th.jpg
Прегледи:1
Размер:168.0 КБ
ID:5290083Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5355_th.jpg
Прегледи:1
Размер:160.8 КБ
ID:5290085Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5357_th.jpg
Прегледи:1
Размер:157.8 КБ
ID:5290089Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5383_th.jpg
Прегледи:1
Размер:147.5 КБ
ID:5290079Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5386_th.jpg
Прегледи:1
Размер:150.4 КБ
ID:5290091Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5384_th.jpg
Прегледи:1
Размер:170.3 КБ
ID:5290086Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5387.jpg
Прегледи:1
Размер:174.6 КБ
ID:5290092

                      Коментар


                      • #12
                        От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

                        Все още бях с надеждата, че на мястото на Перкинс 4-ката ще сложа Мерцедес и ще го подкарам по родните гори и поля...
                        Тук влязох във филма " човек"
                        Ден 2 (2011.04.30):
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5391_th.jpg
Прегледи:1
Размер:181.9 КБ
ID:5290107Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5392_th.jpg
Прегледи:1
Размер:208.4 КБ
ID:5290116Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5393_th.jpg
Прегледи:1
Размер:209.8 КБ
ID:5290114Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5395_th.jpg
Прегледи:1
Размер:222.5 КБ
ID:5290108Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5397_th.jpg
Прегледи:1
Размер:175.2 КБ
ID:5290115Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5396_th.jpg
Прегледи:1
Размер:191.3 КБ
ID:5290110Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5399_th.jpg
Прегледи:1
Размер:192.5 КБ
ID:5290123Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5402_th.jpg
Прегледи:1
Размер:146.6 КБ
ID:5290120Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5401_th.jpg
Прегледи:1
Размер:178.5 КБ
ID:5290127Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5403_th.jpg
Прегледи:1
Размер:182.5 КБ
ID:5290126Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5404_th.jpg
Прегледи:1
Размер:215.2 КБ
ID:5290111Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5411_th.jpg
Прегледи:1
Размер:182.8 КБ
ID:5290117Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5408_th.jpg
Прегледи:1
Размер:206.7 КБ
ID:5290113Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5410_th.jpg
Прегледи:1
Размер:176.9 КБ
ID:5290122Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5406_th.jpg
Прегледи:1
Размер:214.0 КБ
ID:5290109Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5407_th.jpg
Прегледи:1
Размер:195.4 КБ
ID:5290121Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5409_th.jpg
Прегледи:1
Размер:194.4 КБ
ID:5290125Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5400_th.jpg
Прегледи:2
Размер:309.7 КБ
ID:5290119

                        Коментар


                        • #13
                          От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

                          След като демонтирах стъкларията, (противно на мнението на майстора) - махнах калниците, маската, изрязах подкалниците и махнах "жабковите амортисьори".
                          Демонтажа продължава - оголих купето и демонтирах седалките (мисля да запазя задната седалка и малкте седалки в "кучкарника", като ги претапицирам, за да става джипа и за лов)
                          Ден 3 (2011.05.01):
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5418_th.jpg
Прегледи:1
Размер:171.9 КБ
ID:5290129Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5419_th.jpg
Прегледи:1
Размер:173.8 КБ
ID:5290143Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5413_th.jpg
Прегледи:1
Размер:178.1 КБ
ID:5290134Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5414_th.jpg
Прегледи:1
Размер:172.8 КБ
ID:5290138Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5417_th.jpg
Прегледи:1
Размер:204.5 КБ
ID:5290131Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5416_th.jpg
Прегледи:1
Размер:181.5 КБ
ID:5290137Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5436_th.jpg
Прегледи:1
Размер:147.7 КБ
ID:5290142Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5438_th.jpg
Прегледи:1
Размер:156.9 КБ
ID:5290139Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5420_th.jpg
Прегледи:1
Размер:148.1 КБ
ID:5290133Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5425_th.jpg
Прегледи:1
Размер:150.3 КБ
ID:5290130Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5427_th.jpg
Прегледи:1
Размер:177.3 КБ
ID:5290132Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5439_th.jpg
Прегледи:1
Размер:168.0 КБ
ID:5290141Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5423_th.jpg
Прегледи:1
Размер:158.3 КБ
ID:5290128Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5426_th.jpg
Прегледи:1
Размер:176.5 КБ
ID:5290135Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5437_th.jpg
Прегледи:1
Размер:148.2 КБ
ID:5290140Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5428_th.jpg
Прегледи:1
Размер:114.1 КБ
ID:5290136Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5442_th.jpg
Прегледи:1
Размер:145.7 КБ
ID:5290144Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5443_th.jpg
Прегледи:1
Размер:208.3 КБ
ID:5290145

                          Коментар


                          • #14
                            От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

                            Последва първа проба и замерване на двигателя, оказа се, че ми пречат:
                            1. купето (подкалниците вече ги бях махнал) - задната част на двигателя опира;
                            2. предния капак май идва ниско, т.е. опира в двигателя;
                            3. жабковите амортисьори - стъпат където трябва да са тампоните на двигателя;
                            4. предната греда - пречи на радиатора, защото е доста по-висок;
                            5. кормилната кутия - опира някъде в двигателя;
                            6. ААА карданите - предния стана къс, а задния идва дълъг;

                            Ден 5 (2011.05.03):
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5511_th.jpg
Прегледи:1
Размер:210.6 КБ
ID:5290154Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5512_th.jpg
Прегледи:1
Размер:188.3 КБ
ID:5290156Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5513_th.jpg
Прегледи:1
Размер:210.1 КБ
ID:5290158Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5516_th.jpg
Прегледи:1
Размер:208.2 КБ
ID:5290150Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5519_th.jpg
Прегледи:1
Размер:109.9 КБ
ID:5290157Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5521_th.jpg
Прегледи:1
Размер:139.0 КБ
ID:5290155Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5520_th.jpg
Прегледи:1
Размер:163.0 КБ
ID:5290146Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5522_th.jpg
Прегледи:1
Размер:179.0 КБ
ID:5290148Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5527_th.jpg
Прегледи:1
Размер:195.2 КБ
ID:5290151Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5525_th.jpg
Прегледи:1
Размер:200.9 КБ
ID:5290149Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5523_th.jpg
Прегледи:1
Размер:213.6 КБ
ID:5290147Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5524_th.jpg
Прегледи:1
Размер:168.8 КБ
ID:5290153Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5526_th.jpg
Прегледи:1
Размер:201.3 КБ
ID:5290152Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5535_th.jpg
Прегледи:1
Размер:182.1 КБ
ID:5290159Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5546_th.jpg
Прегледи:1
Размер:163.2 КБ
ID:5290167Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5531_th.jpg
Прегледи:1
Размер:174.1 КБ
ID:5290161Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5530_th.jpg
Прегледи:1
Размер:183.0 КБ
ID:5290162Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5547_th.jpg
Прегледи:1
Размер:172.1 КБ
ID:5290163Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5536_th.jpg
Прегледи:1
Размер:145.7 КБ
ID:5290160Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5539_th.jpg
Прегледи:1
Размер:192.8 КБ
ID:5290164Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5538_th.jpg
Прегледи:1
Размер:127.4 КБ
ID:5290169Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5540_th.jpg
Прегледи:1
Размер:167.9 КБ
ID:5290168Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5543_th.jpg
Прегледи:1
Размер:170.1 КБ
ID:5290166Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5544_th.jpg
Прегледи:1
Размер:177.2 КБ
ID:5290165

                            Коментар


                            • #15
                              От: УАЗ (Т-34 Делукс) - пълна трансформация, но в рамките на "милитари духът" ?

                              Ето за този филм говорех.
                              От тук нататък (вече и член на форума ), взех стратегическо решение - наех собствен гараж с телфер, реших всичко да се разглоби, до основа, да се опясъкоструи, грундира и като конструктор "Лего" да започне сглобката, като включа преработка или подмяна на редица основни или други възли и детайли. Тук с майстора стигнахме до почти непреодолими различия и той излезе в "отпуск".
                              Прекарах джипа до цеха за пясъкоструене и демонтирах купето от рамата.

                              Ден 7 (2011.05.12):
                              1. Рама:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5667_th.jpg
Прегледи:1
Размер:174.3 КБ
ID:5290180Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5674_th.jpg
Прегледи:1
Размер:167.1 КБ
ID:5290179Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5668_th.jpg
Прегледи:1
Размер:168.9 КБ
ID:5290177Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5673_th.jpg
Прегледи:1
Размер:190.3 КБ
ID:5290175Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5671_th.jpg
Прегледи:1
Размер:167.2 КБ
ID:5290170Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5681_th.jpg
Прегледи:1
Размер:183.6 КБ
ID:5290173Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5683_th.jpg
Прегледи:1
Размер:167.5 КБ
ID:5290178Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5685_th.jpg
Прегледи:1
Размер:198.7 КБ
ID:5290176Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5680_th.jpg
Прегледи:1
Размер:177.3 КБ
ID:5290174Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5677_th.jpg
Прегледи:1
Размер:188.8 КБ
ID:5290171Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5676_th.jpg
Прегледи:1
Размер:198.1 КБ
ID:5290172

                              2. и купе:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5686_th.jpg
Прегледи:1
Размер:152.1 КБ
ID:5290185Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5691_th.jpg
Прегледи:1
Размер:177.8 КБ
ID:5290184Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5694_th.jpg
Прегледи:1
Размер:185.0 КБ
ID:5290181Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5693_th.jpg
Прегледи:1
Размер:153.2 КБ
ID:5290183Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5692_th.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5290187Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5687_th.jpg
Прегледи:1
Размер:97.6 КБ
ID:5290188Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5688_th.jpg
Прегледи:1
Размер:114.8 КБ
ID:5290186Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5689_thm.jpg
Прегледи:1
Размер:101.6 КБ
ID:5290189Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP5690_th.jpg
Прегледи:1
Размер:141.9 КБ
ID:5290182
                              Последно редактирано от Terz; 06-07-11, 13:20.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X