Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

    Ризите са вече извадени с помоща на подръчни материали. Бях решил да правя скоба, но се стигна до изработката само на долната част, след време може би ще я довърша.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140907_133711.jpg
Прегледи:1
Размер:145.2 КБ
ID:5609226
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140907_133615.jpg
Прегледи:1
Размер:83.3 КБ
ID:5609227
    След измиването на блока отвътре се появиха неприятни раковини, които след време може би ще ми направят номер.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140907_163819.jpg
Прегледи:1
Размер:135.9 КБ
ID:5609225
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20140907_163832.jpg
Прегледи:1
Размер:122.0 КБ
ID:5609224

    Коментар


    • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

      Събирането на двигаеля продължава, но греда: основните лагери са различни за блока/с канал/ и петата/без канал/ и при монтажа коляновия вал блокира при стякане на ръка с 25см. рамо. На лагерите без канал се е отбелязала ивица от неработилата средна част на основната шийка. Пробвах леко да ги зачистя с водна шкурка 400, но резултата е нулев. При биалните лагери няма проблем.
      Лагерите са нормални, коляновия вал не е шлайфан.
      Давайте идеи за решение на проблема. Старите лагери ги разбърках, варианта за монтирането им отпада.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN4896.jpg
Прегледи:1
Размер:304.9 КБ
ID:5612624
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCN4899.jpg
Прегледи:1
Размер:301.9 КБ
ID:5612623

      Коментар


      • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

        Колега още когато пусна снимките със лагерите където си закупил мислех да ти се обадя че ще го имаш този проблем,даи тел да ти звъна утре да ти кажа как да го оправиш,че е много дълго за писане
        0885 297985,мтел-Радо
        0876 556870,виваком като домашен

        Коментар


        • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

          Днес работата малко потръгна - лагерите бяха припаснати с помощта на шабър/леко на ключовете/ и най-вече наместване на петите при стягане.
          След развъртането - http://vbox7.com/play:16bd505f98 със 150 об/мин 2-3мин. и 300 об/мин 2-3мин. се появи загрявне на фланеца за маховика, разглобих 5-та пета, но всичко беше нормално. На ново равъртане, пак топлина След свалянето от струга капнах малко масло на набивката и въртенето стана по-леко. Не съм очаквал да се нагрява толкова много от триенето м/у набивката и КВ.
          Със стегнати основни и биелни лагери вече се върти добре/според мен/.

          Коментар


          • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

            Честито ! Чакаме да го видим в движение.
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

              Между другото,мой приятел е внесъл комплект хидроповдигачи за змз/умз,какво мислите по въпроса?http://www.youtube.com/watch?v=GWdp4cQre5E

              Коментар


              • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

                Оправи ли двигателя
                0885 297985,мтел-Радо
                0876 556870,виваком като домашен

                Коментар


                • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

                  Надявам се утре да му чуя гласа.
                  При стягането на петите на лагерите се наложи леко да подчуквам петите на основните лагери за най-правилно лягане към кол.вал. При директно стягане понякога лягат на криво.
                  Някой заменял ли е пластините за законтряне на маховика с федер шайби, че мойте се скъсаха и не можах да открия нови.

                  Коментар


                  • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

                    Моите , и служебните и частния са с федершайби. Само търси по дебели.
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

                      Аз мойте си ги изрязах от ламарина малко играчка е обаче не е нещо сложно .
                      ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

                      Коментар


                      • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

                        Днес двигателя изрева, но пак проблем - усука се и се счупи привода на маслената помпа/като отверка е/. Причината може да е и в мен. Като зацепвах привода ми мина през главата една идея - да развъртя маслената помпа с бормашина през привода, направих привод за бормашината, развъртях, качи налягане на мех. датчик 4.5атм., но не качи на кобилиците, превъртях малко разпр. вал и качи - всичко точно. Монтирах привода с делкото и го възпламених, но налягане 0. Като извадих привода беше усукан и счупен, липсва около 2-3 см. от долу. С магнит не можах да извадя нищо от картера. Набързо направих нов, от пластини използвани в дограмата, горе долу като оригинилния. Двигателя работи около 5 мин. без проблем.
                        Причината за счупването може би е неправилен монтаж въпреки, че внимавах. На някой да му се е случвало нещо такова?

                        Коментар


                        • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

                          Привода не е влязал на мястото си в маслената помпа и затова така се е усукал.
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

                            Когато правя двигател и аз го развъртам със бормашината,видях го от братушкитетака е по добре понеже запълва маслените магистрали и коленовият вал със масло а всяка шика на коляновия вал е като резервоарче и се напълва и когато при зглобяването както при теб със стегнати лагери при паленето няма страшно да повлече лагера понеже веднага започва да се маже
                            0885 297985,мтел-Радо
                            0876 556870,виваком като домашен

                            Коментар


                            • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

                              Двигателя е монтиран и пробван на джипа. Проблема с налягането се оказва уреда на таблото, след смяната на два датчика на двигателя преди ремонта мислех, че няма достатъчно налягане, но и сега на таблото показва по-малко от реалното:
                              http://vbox7.com/play:414bf20932
                              Компресията след едночасова разработка е 10-10.5 атм. Двигателя работи някакси по-меко/или така ми се струва/. Като мощност нямам още впечатления, не смея да го напъвам.
                              Вече е и с нова визия отпред:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141008_162704.jpg
Прегледи:1
Размер:122.9 КБ
ID:5615587
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20141008_163740.jpg
Прегледи:1
Размер:129.1 КБ
ID:5615586

                              Коментар


                              • От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.

                                Честито ...а номера защо да не е на бронята ?
                                На нас клиренс ни трябва , не скорост

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X