От: Новият ми/стар/ УАЗ 31512.
Бавно работата продължава, но както е казал народа: "Бърза работа-срам за майстора". Главата е рендосана 3мм., ще се сменят само лагери и сегменти. Познат ми подари руски сегменти за ГАЗ 53, като сложих нормалните в ризата разстоянието на ключа е 0,3-0,4 мм. по дължината на цялата риза, при 1,2мм. за старите. Проблема дойде като се опитах да ги монтирам на буталата - каналите са тясни 2.0мм., а сегментите 2.5мм.
В комплекта има лъскави и матови компресионни сегменти, за работила риза кои са за предпочитане?
Взех и набивка на Viktor Reinz за по-голям диаметър 78х84х8мм., поради липса на указаната в друга тема.
Двигателя ще се събира и пробва, но не е отминала и тази идея:
Бавно работата продължава, но както е казал народа: "Бърза работа-срам за майстора". Главата е рендосана 3мм., ще се сменят само лагери и сегменти. Познат ми подари руски сегменти за ГАЗ 53, като сложих нормалните в ризата разстоянието на ключа е 0,3-0,4 мм. по дължината на цялата риза, при 1,2мм. за старите. Проблема дойде като се опитах да ги монтирам на буталата - каналите са тясни 2.0мм., а сегментите 2.5мм.
В комплекта има лъскави и матови компресионни сегменти, за работила риза кои са за предпочитане?
Взех и набивка на Viktor Reinz за по-голям диаметър 78х84х8мм., поради липса на указаната в друга тема.
Двигателя ще се събира и пробва, но не е отминала и тази идея:
Коментар