Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фабрично коригирани неравности по купето на уаз с олово-калаена композиция

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фабрично коригирани неравности по купето на уаз с олово-калаена композиция

    Правя една 452 . Това там долу на снимката беше гадно намачкано и единствения начин беше рязане, изчукване и наново заваряване.
    Зачистих хууууубаво с флекса ,но не става.Мик-мака плюе, праска и не иска да заварява. Какво беше учудването ми когато установих че цялата оградена с червено област е покрита с олово-калаена композиция. Година на производство 1982.
    Интересно ми е някой друг натъквал ли се е на такива "корекции"
    Аз съм правил и други УАЗи но досега такова нещо не съм виждал.
    Прикачени файлове
    Уморените коне не ги убиват , нали ??

  • #2
    Re: Фабрично коригирани неравности по купето на уаз с олово-калаена композиция

    Това си е стандарна процедура за китване на по-големи неравности при руските коли от това време. Има го описано в техническите ръководства на всички. Пише че ако е дебел слой кит пада, и затова се напоява този припой, който отгоре се шлайфа и полира. Може и да не е заводско, просто да е правено там в някой сервиз в съответствие с техническите изисквания. Навремето имах Волги и в книгата за ремонт и експлоатация съм го виждал това.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Re: Фабрично коригирани неравности по купето на уаз с олово-калаена композиция

      Аз съм го виждал в заводско изпълнение на москвич 407 - всички шевове бяха калайдисани.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #4
        Re: Фабрично коригирани неравности по купето на уаз с олово-калаена композиция

        И аз съм го виждалл на форд 1958 година,но на руска кола - не .
        при това добре шлайфано и полирано.
        Уморените коне не ги убиват , нали ??

        Коментар


        • #5
          Re: Фабрично коригирани неравности по купето на уаз с олово-калаена композиция

          Имах НИСА от 62г и тя беше така, много интересни неща има по тия "чирепи" нали
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #6
            Re: Фабрично коригирани неравности по купето на уаз с олово-калаена композиция

            Във "предполимерната" епоха това е била една много разпространена технология, всъщност единствената за репариране на метални повърхности. Дори не само за възстановяване, а и за първоначално фабрично оформяне на сложни заоблености, като бомбета на калници и др. Един автомонтьор с 40-ина години стаж в киноцентъра като поддръжка на автомобилния реквизит ми е разказвал, че от по една кола са сваляли до 100кг калай за да продават материала и после маскирали нещата със съвременен полимерен кит, но понеже на места слоя достигал до5-6см, ефекта бил поразителен и ги изловили.
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #7
              Re: Фабрично коригирани неравности по купето на уаз с олово-калаена композиция

              имаше едно предаване по дескаварито за една фирма която правеше къстам коли по поръчка .ама не помня името .та правиха тия хора от един мисля кадилак от петдесет и някоя година пълно възтановяване на купето.и местата на заварките ги калайдисваха.първо свалиха с горелка стария калай и сложиха нов. ама като гледах голяма игра падна с тоя калай. сетих се фирмата беше на ковингтън

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X