От: Доработки по 469
Здрасти,
Съгражданина ти така е решил че това купе ще си кара и иска да си го поизмени според вижданията си.
Аз от кога чакам някой да каже нещо за това решение с алуминия
Имам малък стаж в фирма която правеше каросерии и конструкции на голи шасита (Трансформа се казваше) и там правеха с подобни профили оребрението, върху което се слагаше или рифиел или водоустойчив шпрерплат, в зависимо от поръчката бордови, фургон или друг. Едни от последните поръчки на които присъствах са Бусовете на АЙКО - правени от нас, като конструкция на фургончето държат все още а са минали над 2 години, постоянно търкаляне и профилите са си още там (наскоро загледах едно), а ги обработваха с някаква не особено силна химия като покритие. Предполагам че ще държи малко повече и тук...
А че има грешки -има
Ще се отстраняват до колкото се може ако са фатални...
Пиши като си дойдеш.
Здрасти,
Съгражданина ти така е решил че това купе ще си кара и иска да си го поизмени според вижданията си.
Аз от кога чакам някой да каже нещо за това решение с алуминия

Имам малък стаж в фирма която правеше каросерии и конструкции на голи шасита (Трансформа се казваше) и там правеха с подобни профили оребрението, върху което се слагаше или рифиел или водоустойчив шпрерплат, в зависимо от поръчката бордови, фургон или друг. Едни от последните поръчки на които присъствах са Бусовете на АЙКО - правени от нас, като конструкция на фургончето държат все още а са минали над 2 години, постоянно търкаляне и профилите са си още там (наскоро загледах едно), а ги обработваха с някаква не особено силна химия като покритие. Предполагам че ще държи малко повече и тук...
А че има грешки -има
Ще се отстраняват до колкото се може ако са фатални...
Пиши като си дойдеш.

Коментар