Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Доработки по 469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Доработки по 469

    Къкви пари са веригите и откъде? Изглеждат доста добри.

    Коментар


    • #47
      От: Доработки по 469

      Каква е идеята за дублиране на амортисьорите ? Лично моето мнение е , че мотора не е толкова тежък , че да се налага дублаж. смятам че предницата ще се вкорави много , това ще се отрази на возията , и на проходимоста . Но знае ли човек може , и аз да греша. Ще ми е интересен резултата от теста. Успех.
      Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
      Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

      Коментар


      • #48
        От: Доработки по 469

        Ник сложете по две гайки на болтовете на купето и ги законтрете за да не ги загуби някъде в гората колегата.
        На нас клиренс ни трябва , не скорост

        Коментар


        • #49
          От: Доработки по 469

          Веригите са немски или австрийски, 400марки са купувани някога.


          Отпред според мен има нужда от една идея по твърди амортесьори от стандартните, но незнам с 2 как ще се представя ще видиме, може ако резултата не е добър да се извади по някой лист... времето ще покаже


          Гайките съм ги сложил само за да хвана купето как ще седи за да започна предницата, иначе като ги свалям да боядисвам отдолу после ще сложа "стоп" гайки

          Мерси за съветите!
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #50
            От: Доработки по 469

            Не че нещо те съветвам; ама руснака така го е направил. С по две гайки законтрени а където е една е с шплент е по-сигурно че няма да загубиш нещо( ха-ха ). Щото много вибрация имат тия машини !
            На нас клиренс ни трябва , не скорост

            Коментар


            • #51
              От: Доработки по 469

              Пробвал съм и аз с вериги на газ 69-та но при първото забуксуване снега го вадеха и като се докоснат до камък или до пръста и се вадеха. Стават си само за сняг според мен. Сега с уаза залагам на гумите само.
              пс. ако на някой му трябват вериги за 16-ки да свирка

              Коментар


              • #52
                От: Доработки по 469

                И аз с мойте правените вериги имам такъв проблем, но тези ми се струва че опъват по добре и седат много точно на тия гуми


                .....>>>>
                Ето снимки като отваряхме мотора и скоростите





                Личи си като се кара с хубаво масло и се сменя на време





                Прословутата набивка






                Някой ако си познае почерка да казва




                Смененихме палците и усилихме съединителя с други пружини












                Обяснението е след тези две снимки




                Занесохме маховика да го челосат и да направат отдушници за мостовете и раздатката, гайка за дачика който ще показва температурата на маслото в кратера и нови фиксиращи щифтове за камбаната че старите бяха изпаднали някъде...







                Имахме съмнения че омаслява от последната тапа на разпределителния вал и я
                намазахме с течен метал.





                Камбаната и капака сигурно не са били толкова чисти от отдавна










                Набивка, семеринг, гарнитури бяха сменени.
                Направихме и стойки за новия алтернатор






                ....>>>>
                Последно редактирано от Nik; 02-01-11, 19:06.
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #53
                  От: Доработки по 469

                  Тоя маховик много зор е виждал,защо не го сменихте с нов?

                  Коментар


                  • #54
                    От: Доработки по 469

                    ..>>

                    Скорости- сменихме лагери, триещи пръстени на 3та и 4та, маслоотражателните пластини, тапи..., раздатка - лагери, вилки, семеринги, свалиха на струг задната опора на опашката за да ги събереме без гарнитури между скоростите,планката за закрепването и раздатката









                    Странен фланец (не съм попадал на такъв) дебел и избутва барабана на ръчната малко по назад, но пък е с повече резба за болтовете на кардана


                    Измити и обезмаслени




                    След отварянето на капака веднага се видя от къде идваше шума в скоротите, луфта беше си луфт






                    ето ги и част от виновниците




                    Като общо състояние на зъбните колела и валовете -добро








                    3-та


                    Корпуса челосан






                    Новите лагери на Крафт (незнам за марката можеби не са от най качествените)
                    Ролковия лагер който е като за междинния вал на раздатката слагаме и на междинния вал на скоротите - по руските сайтове пише че е по надеждно (яко) с такъв, а и на новия модел синхронизирани е с такъв



                    И всичко наобратно





                    Има няколко модела триящи пръстени или както е по известно синхронизатори но не е точното техническо наименование
                    Ние избрахме тези в които са с най много матерял -СССР-ски










                    Старите ролки/иглички и новите - бяха оставени старите







                    Луфтовете почнаха да се нагласят ставаха хлабини











                    Бяха събрани без "кученца"




                    Вече събрани почти без останали части





                    Раздатката

                    .....>>>
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #55
                      От: Доработки по 469

                      ...>>>
                      Раздатката за сега си остава орегинална, след време живот и здраве ще дойдат части за такава с предавателно число 2.6 или 3.2 но това в бъдеще



                      такова изяждане на вал не бях виждал, беше наварен и стругован до еднакъв размер



                      Като изключим това, валовете и зъбните кола бяха в доста добро състояние
                      Само вилката за бързи-бавни беше много износена от страната за бързи - не е каран много на бавни значи







                      Новата и старата - от едната страна няма разлика










                      И пак събиране









                      И вече събрани




                      И освежени и външно





                      ...>>>
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #56
                        От: Доработки по 469

                        Браво Ники,цар си на руските жилеза.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Доработки по 469

                          На това му викам мераклийска работа. Голямо търпение е необходимо да изпипаш нещата в детайли. При вас явно е в изобилие. БРАВО и от мен.
                          Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                          Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Доработки по 469

                            Ники,ЧНГ,какво стана с 2.9 мотора,аз моя успях да го карам и да го сваля за доработка.Дай отзиви от твоя.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Доработки по 469

                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              Ники,ЧНГ,какво стана с 2.9 мотора,аз моя успях да го карам и да го сваля за доработка.Дай отзиви от твоя.
                              Къде можем да прочетем отзивите за твоя 2,9?
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Доработки по 469

                                Чнг на всички.Ники едно време така правих моя, ама ми ми писна.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X