Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)
А как не успя...да ти се чуди човек.
А как не успя...да ти се чуди човек.

). И всичко е направено с цел клиренс и по-малко прасе на дифа, а и редуктора от своя страна допринася за повдигане, освен че и натоварването се прехвърля към въпросната "гъбка", но дали наистина разтоварва полуоските около 2 пъти или по-малко
). И всичко е направено с цел клиренс и по-малко прасе на дифа, а и редуктора от своя страна допринася за повдигане, освен че и натоварването се прехвърля към въпросната "гъбка", но дали наистина разтоварва полуоските около 2 пъти или по-малко
) - правилно разсъждаваш 5.38 е "цялото" предавателно отношение - на дифа И редуктура при колелото, предимства та са:
и полуоски
):
ама е страшно
)
)
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар