Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

    А как не успя...да ти се чуди човек.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #32
      Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

      Такова въртене на гуми не бях виждал скоро....
      LZ1VMH

      Коментар


      • #33
        Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

        Ясно е че и ние няма да видим
        егоисти едно клипче да бяхте щракнали

        Коментар


        • #34
          Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

          Първоначално публикуван от bobsen Преглед на мнение
          Ясно е че и ние няма да видим
          егоисти едно клипче да бяхте щракнали

          Това става толкова бързо обикновенно, че докато си събереме челюстите вече е свършило.
          LZ1VMH

          Коментар


          • #35
            Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

            Кога ще видим спойката между Уаз и Бмв в действие

            Коментар


            • #36
              Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

              Защо па да нямат?

              Коментар


              • #37
                Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                Не, прав съм, тези мостове ги знам наизуст. Усилието на полуоската е два пъти по-малко защото тя всъщност върти малкото зъбно колело на редуктора който е 2:1. Ясно е че всяка предавка намалява усилието точно колкото е предавателното отношение. Другото голямо предимство на редукторните мостове е че дефакто половината от предавателното отношение е в редуктора който се намира непосредствено до самото колело. Това позволява голяма част от моментните удари и усилия по време на тежки натоварвания да се "филтрират" 2:1... И другото предимство е че и в диференциала и в редуктора на колелото понеже предавателното отношение е ~2:1 зъбите са физически много големи и на практика нямат чупене. Аз поне не знам за счупени зъби на корона и пиньон на редукторен мост...

                А колегата по-горе е прав. Усилието на кардана, скоростна кутия и раздатка е същото... Е почти същото защото редукторните мостове имат предавателно отношение 5.38 вместо 4.65 на обикновените...
                По няколко пъти прегледах мненията за редукторите и нещо все не ми се изяснява....Значи ясно е, че предаването на редуктора е почти 2:1, но от това не следва ли, че колелото се движи 2 пъти по-бавно - би трябвало да е така. Но ако се предположи, че предаването на дифа е 5.38, то на колелото няма ли да се предаде движение 5.38 х 2, т.е. става много, много бавно.
                Някой може ли да каже пиньона и короната на "редукторните" с по колко зъба са? Защото прасето го знаеме колко е малко и ми се струва, че и короната е доста по-малка от на гражданските т.е. ако е така излиза, че 5.38 е предавателното число на целия мост заедно с редукторите(май открих топлата вода ). И всичко е направено с цел клиренс и по-малко прасе на дифа, а и редуктора от своя страна допринася за повдигане, освен че и натоварването се прехвърля към въпросната "гъбка", но дали наистина разтоварва полуоските около 2 пъти или по-малко , нещо тея редуктори ме пооплетоха.
                А и при редукторните мостове движението на полуоските и дифа до колкото схващам става в обратна посока спрямо гумата?

                Коментар


                • #38
                  Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

                  5.38 е общото предавателно отношение на диференциала + колесния редуктор... А диференциала ако не се лъжа е с корона с 27 зъба но за последното не съм сигурен... Ако е важно мога да проверя...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #39
                    Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                    Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                    По няколко пъти прегледах мненията за редукторите и нещо все не ми се изяснява....Значи ясно е, че предаването на редуктора е почти 2:1, но от това не следва ли, че колелото се движи 2 пъти по-бавно - би трябвало да е така. Но ако се предположи, че предаването на дифа е 5.38, то на колелото няма ли да се предаде движение 5.38 х 2, т.е. става много, много бавно.
                    Някой може ли да каже пиньона и короната на "редукторните" с по колко зъба са? Защото прасето го знаеме колко е малко и ми се струва, че и короната е доста по-малка от на гражданските т.е. ако е така излиза, че 5.38 е предавателното число на целия мост заедно с редукторите(май открих топлата вода ). И всичко е направено с цел клиренс и по-малко прасе на дифа, а и редуктора от своя страна допринася за повдигане, освен че и натоварването се прехвърля към въпросната "гъбка", но дали наистина разтоварва полуоските около 2 пъти или по-малко , нещо тея редуктори ме пооплетоха.
                    А и при редукторните мостове движението на полуоските и дифа до колкото схващам става в обратна посока спрямо гумата?
                    Открил си я (топлата вода) - правилно разсъждаваш 5.38 е "цялото" предавателно отношение - на дифа И редуктура при колелото, предимства та са:
                    1. По висок клиренс
                    2. По-малки и разтоварени диференциали (въртят се по-бързо, Но с по-малко усилие и полуоски
                    3. Здравина - изпълняват се с Прави зъби!
                    Недостатъците са (една камара):
                    1. по-сложна кострукция (два редуктура, два картера още за смазване...
                    2. Правите зъби са шумни и затова се казва че редукторните не се движат бързо (движат си се ама е страшно)
                    3. По-скъпи за производство (виж цените на "Лапландер-ите" или пък сравни цената на обикновенният УАЗ-ков с редуктурният)

                    Коментар


                    • #40
                      Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

                      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                      Ако е важно мога да проверя...
                      Не, нищо конкретно, просто пояснения. Благодаря за което!

                      Някой ако има снимка или чертеж на преден редукторен мост, по точно частта на завиващия механизъм(каретата) нека я сложи тук за доизясняване, че се оформи хубава тема.

                      Коментар


                      • #41
                        Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

                        Короната е с 27 зъба а пиньона с 9.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X