Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
    Редукторните мостове са поне два пъти по здрави от обикновените. Погледнете дебелината на полуоската и ще видите че тя е еднаква с тази на обикновения но предава два пъти по-малко усилие заради редуктора който е 2:1...
    Моите уважения Венци но мисля че тук си в грешка - усилието от към кардана е 2 пъти по голямо към колелата - не по малко но може и да греша .
    Най-добрия реглаж на преден и заден мост

  • #2
    Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

    Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
    Моите уважения Венци но мисля че тук си в грешка - усилието от към кардана е 2 пъти по голямо към колелата - не по малко но може и да греша .
    Усилието на диференциала и полуоските е по-малко, за разлика от обикновеният мост, те затова се водят разтоварени

    А натоварването на кардана,раздатката и скоростите си е същото
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • #3
      Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

      Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
      Моите уважения Венци но мисля че тук си в грешка - усилието от към кардана е 2 пъти по голямо към колелата - не по малко но може и да греша .
      Мисля че ти си в грешка защото именно усилието на кардана към колелата е 2 към 1 по малко от на обикновения мост.

      Коментар


      • #4
        Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

        Първоначално публикуван от jonyu Преглед на мнение
        Приятелю от тук нататък се готви да чупиш диференциали като кибритени клечки ние сложихме на УАЗ двигател от Рено 2.5 дизел,вярно като самолет е но през месец два все някои мост е долу.И за този проблем има решение.
        Колега, това упражнение с мостовете го правят и хора със стандартните двигатели, но проблема е в неправилната регулировка на диференциала.
        sigpic УАЗ-452

        Коментар


        • #5
          Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

          Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
          Моите уважения Венци но мисля че тук си в грешка - усилието от към кардана е 2 пъти по голямо към колелата - не по малко но може и да греша .
          Не, прав съм, тези мостове ги знам наизуст. Усилието на полуоската е два пъти по-малко защото тя всъщност върти малкото зъбно колело на редуктора който е 2:1. Ясно е че всяка предавка намалява усилието точно колкото е предавателното отношение. Другото голямо предимство на редукторните мостове е че дефакто половината от предавателното отношение е в редуктора който се намира непосредствено до самото колело. Това позволява голяма част от моментните удари и усилия по време на тежки натоварвания да се "филтрират" 2:1... И другото предимство е че и в диференциала и в редуктора на колелото понеже предавателното отношение е ~2:1 зъбите са физически много големи и на практика нямат чупене. Аз поне не знам за счупени зъби на корона и пиньон на редукторен мост...

          А колегата по-горе е прав. Усилието на кардана, скоростна кутия и раздатка е същото... Е почти същото защото редукторните мостове имат предавателно отношение 5.38 вместо 4.65 на обикновените...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

            Е почти същото защото редукторните мостове имат предавателно отношение 5.38 вместо 4.65 на обикновените...

            Мисля че тази разлика въобще не е за пренебрегване.
            За мен не само полуоските но и двигател скорости раздатка са доста по предпазени от претоварване отколкото с обикновенните мостове.

            Коментар


            • #7
              Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

              Венци, с редукторни мостове максималната скорост намаля ли се или се увеличава ?

              П.с Всъщност разбрах за какво става въпрос, явно съм в грешка ... но и усилието не е 2:1 към никъде
              Най-добрия реглаж на преден и заден мост

              Коментар


              • #8
                Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                Намалява се... При еднакви други условия...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                  Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                  Намалява се... При еднакви други условия...
                  След като се намаля значи мощността се увеличава .
                  Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                    Точно така.
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW

                      Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                      Точно така.
                      След като е точно така, полуоската е последната ос която предава мощността към колелата, т.е. тя остава най натоварена . Верно избегват се ударни натоварвания но мощтността си е по голяма след редуктора и тя се поема от полуоските ...
                      Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношени)

                        Нещо не се разбираме, точно там е разликата - при редукторните мостове полуоската предава усилието не към колелото а към редуктора... От редуктора към колелото усилието се предава от друга ос която е закачена на голямото зъбно колело и заедно им казват гъбка... Нейната дебелина е два пъти колкото на нормалните полуоски...
                        VPetrov.photography

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

                          Ей така изглежда края на полуоската при редукторния мост... Това на снимката е малкото зъбно колело. То върти едно голямо в което се намира. И голямото чрез една къса ос предава усилието към колелото...
                          VPetrov.photography

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношени)

                            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                            Нещо не се разбираме, точно там е разликата - при редукторните мостове полуоската предава усилието не към колелото а към редуктора... От редуктора към колелото усилието се предава от друга ос която е закачена на голямото зъбно колело и заедно им казват гъбка... Нейната дебелина е два пъти колкото на нормалните полуоски...
                            Аха, ясно ... простете невежеството Знаех си че не е добра идея да споря с Венци за уазки и особено за мостове но просто не се сдържах

                            П.с А снимката наистина е много интересна, явно има още много да уча ...
                            Най-добрия реглаж на преден и заден мост

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)

                              Уважаеми v0id, моля не така! Невеж не сте, те невежите всичко си знаят и с другите нямат нужда да говорят... Нали за това е този портал кой каквото знае да обяснява на другите...

                              А редукторните мостове са изключително интересна концепция, малко известни са и на път съвсем да изчезнат...
                              VPetrov.photography

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X