Първоначално публикуван от Венцислав Петров
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)
Моите уважения Венци но мисля че тук си в грешка - усилието от към кардана е 2 пъти по голямо към колелата - не по малко но може и да греша .Тагове: Няма
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW
Усилието на диференциала и полуоските е по-малко, за разлика от обикновеният мост, те затова се водят разтоварениПървоначално публикуван от v0id Преглед на мнениеМоите уважения Венци но мисля че тук си в грешка - усилието от към кардана е 2 пъти по голямо към колелата - не по малко но може и да греша .
 
А натоварването на кардана,раздатката и скоростите си е същото
							
						sigpic УАЗ-452
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW
Мисля че ти си в грешка защото именно усилието на кардана към колелата е 2 към 1 по малко от на обикновения мост.Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнениеМоите уважения Венци но мисля че тук си в грешка - усилието от към кардана е 2 пъти по голямо към колелата - не по малко но може и да греша .
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW
Колега, това упражнение с мостовете го правят и хора със стандартните двигатели, но проблема е в неправилната регулировка на диференциала.Първоначално публикуван от jonyu Преглед на мнениеПриятелю от тук нататък се готви да чупиш диференциали като кибритени клечки ние сложихме на УАЗ двигател от Рено 2.5 дизел,вярно като самолет е но през месец два все някои мост е долу.И за този проблем има решение.sigpic УАЗ-452
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW
Не, прав съм, тези мостове ги знам наизуст. Усилието на полуоската е два пъти по-малко защото тя всъщност върти малкото зъбно колело на редуктора който е 2:1. Ясно е че всяка предавка намалява усилието точно колкото е предавателното отношение. Другото голямо предимство на редукторните мостове е че дефакто половината от предавателното отношение е в редуктора който се намира непосредствено до самото колело. Това позволява голяма част от моментните удари и усилия по време на тежки натоварвания да се "филтрират" 2:1... И другото предимство е че и в диференциала и в редуктора на колелото понеже предавателното отношение е ~2:1 зъбите са физически много големи и на практика нямат чупене. Аз поне не знам за счупени зъби на корона и пиньон на редукторен мост...Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнениеМоите уважения Венци но мисля че тук си в грешка - усилието от към кардана е 2 пъти по голямо към колелата - не по малко но може и да греша .
А колегата по-горе е прав. Усилието на кардана, скоростна кутия и раздатка е същото... Е почти същото защото редукторните мостове имат предавателно отношение 5.38 вместо 4.65 на обикновените...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW
Е почти същото защото редукторните мостове имат предавателно отношение 5.38 вместо 4.65 на обикновените...
Мисля че тази разлика въобще не е за пренебрегване.
За мен не само полуоските но и двигател скорости раздатка са доста по предпазени от претоварване отколкото с обикновенните мостове.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW
Венци, с редукторни мостове максималната скорост намаля ли се или се увеличава ?
П.с Всъщност разбрах за какво става въпрос, явно съм в грешка ... но и усилието не е 2:1 към никъде
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW
След като се намаля значи мощността се увеличава .Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеНамалява се... При еднакви други условия...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Проект редукторна Уазка с двигател BMW
След като е точно така, полуоската е последната ос която предава мощността към колелата, т.е. тя остава най натоварена . Верно избегват се ударни натоварвания но мощтността си е по голяма след редуктора и тя се поема от полуоските ...Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеТочно така.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношени)
Нещо не се разбираме, точно там е разликата - при редукторните мостове полуоската предава усилието не към колелото а към редуктора... От редуктора към колелото усилието се предава от друга ос която е закачена на голямото зъбно колело и заедно им казват гъбка... Нейната дебелина е два пъти колкото на нормалните полуоски...
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношени)
Аха, ясно ... простете невежествотоПървоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеНещо не се разбираме, точно там е разликата - при редукторните мостове полуоската предава усилието не към колелото а към редуктора... От редуктора към колелото усилието се предава от друга ос която е закачена на голямото зъбно колело и заедно им казват гъбка... Нейната дебелина е два пъти колкото на нормалните полуоски...
 Знаех си че не е добра идея да споря с Венци за уазки и особено за мостове но просто не се сдържах 
П.с А снимката наистина е много интересна, явно има още много да уча ...
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Re: Редукторни мостове (здравина, надеждност и предавателно отношение)
Уважаеми v0id, моля не така! Невеж не сте, те невежите всичко си знаят и с другите нямат нужда да говорят... Нали за това е този портал кой каквото знае да обяснява на другите...
А редукторните мостове са изключително интересна концепция, малко известни са и на път съвсем да изчезнат...
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
							
						
Коментар