Обява

Свий
Няма добавени обяви.

голф 4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • голф 4

    Въпроса ми не е много за тук , но в този форум са май хората които решават проблемите с автомобилите по принцип, за това ще питам направо.
    Намираме се в Хамбург, купихме един голф 4 V5 2,3 turbo diesel. Колата е блъсната челно счупени са фаровете, левия калник, капака, бронята са за смяна, радиатора е спука(за смяна) и еърбезите му са изкочили. Тъй като еърбезите са се задействали автомобилът не пали(двигалеля върти но не пали) предполага се, че е блокирано запалванете заради еърбезите. Всичките сме студенти с 6-ци по труд и техника. Моля специалистите да кажат как да си решим проблема, така че да стигнем на самоход до България. Въобще как да оправим запалването, за какво да внимаваме при смяната на калниците, радиатора и фаровете.

  • #2
    Повечето съвременни автомобили имат авариен изключвател на бензиновата помпа който сработва при удар. Голфаджиите да кажат къде е той и как да го резетнете.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Ще съм много благодарен на този който помогне, обещавам бира!
      Имам и още един въпрос? Радиатор за мотор 1,8 гти турбо, става ли за тд 2,3? И този датчик дали ще можем да го резетнем сами или ще трябва компютърна намеса в сервиз?

      Коментар


      • #4
        На моя Форд е само бушон - вадиш-слагаш и готово. Ама на Голф 4 не знам.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          quadra !!!!! Туй, тука за печки ще си говорим !!!


          Аз не знам да се произвежда такъв двигател (2,3) от VW !!!!!

          А когато става въпрос за Голф .... Нафта .... той е 1,9 !!!!!!!


          Вероятно мога да помогна ..... ама .....???

          Напишете ми трите букви на мотора !!!!!
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • #6
            За запалването немога да видам савет,но за останалото ще пробвам.Първо щеви трябва подходящ инстромент,желателно е да имате "гедоре",торсове(май и лимбуси им казват) със 6-тограм и евреиска звезда.Ако можете вдигнете а-ла на две стоики и свалете двете предни колела,развийте рапидките които даржат пластмасовият подкалник След кото махнете подкалниците в задният ккай на калника,отвътре има още една пластмаса свалете и нея ище стигнете до една дотса подла рапидкадето държи калника в средната част отзад.Вдолния краи на калника мисля имаше лаисна под която има две рапидки,развиват се с кръстата отверка.Оглядаите дали при свалянето на подкалника е освободена и бронята.Освен откъм арките на калницити тя се държи и под капака с едни пластмасоди щипки,и отдолу под черното декоративна лаисна на бронятя.Следкато са заминали калниците и радиатора,най-вероятно е счупена и пластмасовата рамка на радиатора,която носи фаровете,основата на пр броня(алуминиева и се чупи също при челен удар)радиаторите(воден+кондензатор за климатика) и заключващия механизъм за пр капак.Като свалите бронята,ще видите дали тези неща са повредени,можите да ги свалите всичките накуп.Даржът се на няколко винта към роговете.Преди да сваляте фараве радиатори перки и др.убедете се че сте откачили всички ел. букси и маркучити на охладителната с-ма.Освен споменатата по-горе за калниците има по една рапидка горе от към вратите,не я развиваите докрай.Другите елементи даржащи калника са под пр. капак и под пластмасовите водачи на пр броня.Дано съм помогнал,че стана малко хаотично,ама още не съм допил кафето..А,да не забравя,огледаите всички тампони на ДВГ и СК.Успех.Ако трябва още инфо,питайте.
            ПП.Ако сменяте капака пазете челното стакло.Поздрави.
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #7
              И аз за първи път чувам за такъв мотор на голф. Маи-нещо баркаш кубиците. А икначе така както го обясняваш трабва си колата да мине на тестера да се изчистат грешките. Процедурата е 5 мин ама си трябва тестер.

              Коментар


              • #8
                абе мотор V5 2.3 има, но е бензин
                така, че първо се уверете какъв е мотора, да не е като сипете нафта
                да не запали повече

                относно прекъсването на горивото, вижте дали в колатя няма книжката
                за експлоатация там, е показано къде се намира този бутон
                защото след '95г. е задълително да го има във всеки автомобил, но различните марки го слагат на различни места
                може все пак да погледнеш под шофьорската седалка, по предните колони, при форд съм виждал да е в багажника
                LR RR Classic VM2.5

                Коментар


                • #9
                  Benzin e motora e otto 1j 32500u. sorry za latinicata ma neznam kak se raboti s kirilizatora i nesam si u nas

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от joro Преглед на мнение
                    Въпроса ми не е много за тук , но в този форум са май хората които решават проблемите с автомобилите по принцип, за това ще питам направо.
                    Намираме се в Хамбург, купихме един голф 4 V5 2,3 turbo diesel. Колата е блъсната челно счупени са фаровете, левия калник, капака, бронята са за смяна, радиатора е спука(за смяна) и еърбезите му са изкочили. Тъй като еърбезите са се задействали автомобилът не пали(двигалеля върти но не пали) предполага се, че е блокирано запалванете заради еърбезите. Всичките сме студенти с 6-ци по труд и техника. Моля специалистите да кажат как да си решим проблема, така че да стигнем на самоход до България. Въобще как да оправим запалването, за какво да внимаваме при смяната на калниците, радиатора и фаровете.
                    Е нали беше турбо дизел сутринта...

                    Коментар


                    • #11
                      qvno nqma takav motor, pak i kolata ne e pri men a e oshte pri targoveca i ne q kupuvam az a priqtel i mi davat dezinformacii i za tova pisha i po nqkoq druga glkupost . . . sajalqvam za koeto

                      Коментар


                      • #12
                        Мале,а аз рано сутринта,гладен и недоизпил съживителната чаша кафе се фърлих толкоз неща да пиша.Междо другото 2.3 бензин мотора е едно голямо стадо коне,а тук в България акциза за а-ли над 163кс,маи още си стой.Около КАТ е пълна мъгла:трябвали мпс-то да е с TUV,не трябва ли,та ако още несте я купили колата проверете ги тези неща да няма разочеровани...Поздрави.
                        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                        Коментар


                        • #13
                          Ако е AGZ мотор е 150 к.с. и не е акцизен !! но AQN е 170 к.с. и ......

                          Сега малко акъл ....
                          Първо като давате на контакт чува ли се бенз. помпа ....???
                          Ако не ... се наврете в краката на шофиора махнете пл. капак и си осигурете достъп до предпазителите и релетата ...
                          Релето на помпата е 4-то от ляво на дясно ..... с 2 големи и 5 малки крака ...
                          Вижте дали щрака ... ... ако не ..... проверете дали му ходи захранване и какво става ... на един (17 крак) от големите крака.
                          После работи ли помпа (бръмчи) .... отпред извадете входящото гориво ... и си измийте .... ръцете ... с бензин ... ВНИМАВАЙТЕ!!! ...
                          А бушона на помпата е отпред на акумулатора (на плюса 50А).
                          Ако се наложи укъсете (с мост) 17 и 23 крак на релето и помпата ТРАБВА да тръгне....
                          Завъртете на стартер и вижте дали има искра (сложете една друга свещ на някой кабел) ... да няма бензин на близо !!!!

                          И питайте .... мързи ме вече .....
                          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                          Коментар


                          • #14
                            150 HP e!
                            Shte probvame i shte pisha no shte do moje bi sedmica!
                            Blagodarq mnogo za saveta! I se izvinqvam pak za kirilicata!!!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X