Въпроса ми не е много за тук , но в този форум са май хората които решават проблемите с автомобилите по принцип, за това ще питам направо.
Намираме се в Хамбург, купихме един голф 4 V5 2,3 turbo diesel. Колата е блъсната челно счупени са фаровете, левия калник, капака, бронята са за смяна, радиатора е спука(за смяна) и еърбезите му са изкочили. Тъй като еърбезите са се задействали автомобилът не пали(двигалеля върти но не пали) предполага се, че е блокирано запалванете заради еърбезите. Всичките сме студенти с 6-ци по труд и техника. Моля специалистите да кажат как да си решим проблема, така че да стигнем на самоход до България. Въобще как да оправим запалването, за какво да внимаваме при смяната на калниците, радиатора и фаровете.
Намираме се в Хамбург, купихме един голф 4 V5 2,3 turbo diesel. Колата е блъсната челно счупени са фаровете, левия калник, капака, бронята са за смяна, радиатора е спука(за смяна) и еърбезите му са изкочили. Тъй като еърбезите са се задействали автомобилът не пали(двигалеля върти но не пали) предполага се, че е блокирано запалванете заради еърбезите. Всичките сме студенти с 6-ци по труд и техника. Моля специалистите да кажат как да си решим проблема, така че да стигнем на самоход до България. Въобще как да оправим запалването, за какво да внимаваме при смяната на калниците, радиатора и фаровете.
Коментар