Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аро 10: Проблеми с паленето сутрин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Под ред:
    Въздушен филтър, не пишеш да си го сменял
    Ниво в карбуратора. Полавък и/или иглен клапан
    Продухване на въздушен(и) жигльор(и)

    Коментар


    • #17
      Въздушният филтър е сменян скоро (преди около200-300 км).

      Когато разглобявах карбуратора не видях да има възможност за регулиране на нивото на бензина в казанчето. Всички жигльори са нови. Снощи забелязах, че докато е на смукач работи мърляво. Държи около 2500 оборота и пука. Но когато започна да му свършва бензина докато работеше на място около мунута работеше по-добре, вдигна около 3500 оборота на смукач, пукането изчезна. После угасна. Проверих обратният бензин, не е запушен, помпата връща.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #18
        Ако на студен двигател на смукач работи по добре като му привършва горивото в камерата - намали нивото.Изкриви поплавъка или сложи още едно уплатнение на иглата която спира бензина.
        Ако е на позагрял двигател е нормално да се дави на смукач.
        Прегледай да не тече от друго място. 1.4 - 30/100 е близо до рекорда.
        Замисли се за газова уредба място имаш много забравяш помпата, карбуратора лесно се регулира при добре подбрани изпарител и плочка може и да е си по-мощен и икономичен, а и цената на газта.

        Коментар


        • #19
          Преди имаше газ, работеше много добре. Гореше около 12-13 градско, но я махнахме понеже колата не се караше. Чудя се дали да слагам газ, понеже колата я карам малко и за това се опитвам да стегна карбуратора. Не се вижда да тече от някъде, от както изчистих карбуратора последният път спря да пали. Дърпахме го - пак нищо. Предложиха ми да го закарам в сервиз Изток на 4-ти километър (кръговото на Цариградско за Студентски град). Лошото е, че карбуратора е от Рено 5 (Solex 32 BIS) и незнам дали ще могат да го направят. Има доста странни неща по него и сега събирам литература за да си обясня как работи, какъв е пътя на горивото, размери на жигльорите и т.н. Писах във форума на Рено. Колегите казаха, че ще потърсят литература.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #20
            Ако не си променял жигльорите и от 14-15 започва да харчи 30 нещо не си направил както трябва.Сваляй свещите ако са мокри пробвай без смукач да палиш на дърпане с повечко газ на педала.Ако си правиш проби и си човъркаш карбуратора не го вкарвай в разхода - засечи го само на каране.При каране над 20 км. наведнъж да си поработи да загрее свещите трябва да са сухи и керемидени на цвят градско и по-светли с постоянна скорост извънградско и ако не харчи масло.
            Занеси им само карбуратора ако мислиш, че са добри майстори.
            Като го запалиш някоя вечер на тъмно виж дали ти скачат тоци по кабелите,свещите и делкото може и да полееш малко вода да си сигурен дали там е проблема.

            Коментар


            • #21
              Делкото и бобината ги заливахме вече няколко пъти. Една вечер го оставихме да замръзне, на сутринта запали от рас. Проблем с тоците няма.

              Карбуратора го свалих пак, сега е накиснат в коресилин, доста боклук изпадна. Утре ще го сглобя бавно и гледайки кое от къде е, как се движат потоците от гориво, въздух и горивна смес. Дано открия проблема.

              Препоръчайте някой добър сервиз, където имат газ-анализатор и не те гонят с пръчката като те видят с кола с карбуратор Да го погледнат, да не въртя иглата за обогатяване на око.
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X