Здравеите,
предполагам, че тази тема е позната до болка на всеки. Не искам да ставам досаден, но не мога да манеря решение на проблема.
Автомобила е Аро 10, 1.4 карбуратор, 88 година. Смених свещите, кабелите, капачка, палец, вакуума за аванса, чукче, наковалня, кондензатор. Карбуратора е от Рено 5, френски, мисля че е Солекс. Румънският го махнах одавна. За последно регулировка на запалването и горивната смес е правена август и нещата горе-долу се оправиха. Но сега отново не пали. Пален е снощи, ходих до Метро, днес сутринта не пожела да запали
Лятото правеше следните номера - сутрин не пали докaто падне акумулатора, оставам го за 2 часа, след това запалва веднага без да е направил и оборот на мотора.
Бензина е 92 от OMV, Окръжна болница.
Ако някой може да прадложи някакво решение ще съм много благодарен.
предполагам, че тази тема е позната до болка на всеки. Не искам да ставам досаден, но не мога да манеря решение на проблема.
Автомобила е Аро 10, 1.4 карбуратор, 88 година. Смених свещите, кабелите, капачка, палец, вакуума за аванса, чукче, наковалня, кондензатор. Карбуратора е от Рено 5, френски, мисля че е Солекс. Румънският го махнах одавна. За последно регулировка на запалването и горивната смес е правена август и нещата горе-долу се оправиха. Но сега отново не пали. Пален е снощи, ходих до Метро, днес сутринта не пожела да запали
Лятото правеше следните номера - сутрин не пали докaто падне акумулатора, оставам го за 2 часа, след това запалва веднага без да е направил и оборот на мотора.
Бензина е 92 от OMV, Окръжна болница.
Ако някой може да прадложи някакво решение ще съм много благодарен.
Коментар