Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аро 10: Проблеми с паленето сутрин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Аро 10: Проблеми с паленето сутрин

    Здравеите,

    предполагам, че тази тема е позната до болка на всеки. Не искам да ставам досаден, но не мога да манеря решение на проблема.

    Автомобила е Аро 10, 1.4 карбуратор, 88 година. Смених свещите, кабелите, капачка, палец, вакуума за аванса, чукче, наковалня, кондензатор. Карбуратора е от Рено 5, френски, мисля че е Солекс. Румънският го махнах одавна. За последно регулировка на запалването и горивната смес е правена август и нещата горе-долу се оправиха. Но сега отново не пали. Пален е снощи, ходих до Метро, днес сутринта не пожела да запали

    Лятото правеше следните номера - сутрин не пали докaто падне акумулатора, оставам го за 2 часа, след това запалва веднага без да е направил и оборот на мотора.

    Бензина е 92 от OMV, Окръжна болница.

    Ако някой може да прадложи някакво решение ще съм много благодарен.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

  • #2
    Познато... Ако имаш ръчно подкачване на бензиновата помпа сутринта я поръчкай малко и тогава пали. Може да ти се изпразва поплавковата камера поради изтичане или изпарение

    Коментар


    • #3
      По принцип щом не пали или няма какво да гори или няма какво да го запали. Почваш да проверяваш едно след друго всичко по бензиновата уредба а после по запалителната. Така безпорядъчно да сменяш нещо може и да помогне ако го уцелиш проблема, ама може и да е помогне...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Случвал ми се е следният проблем: втулките на прекъсвач-разпределителя са дотолкова износени, че луфта е по-голям от височината на гърбицата, която управлява чукчето т. е. то не прави контакт. Казваш, че си правил центровка, и аз бях правил , но явно на моменти "се намества" и проблема се изясни, когато колата окончателно престана да пали.

        Успех!
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • #5
          във връзка с гореказаното ми идва на ума следното - провери си горивната помпа. извади маркуча м/у помпата и карбуратора и помоли някой да врътне стартера за 1-2 сек. виж как тече и дали има достатъчно дебит. ако се разглобява, в което се съмнявам, отвори я и виж мембраната и клапанчетата. погледни карбуратора дали случайно не засяда поплавъка на горно положение и да държи иглата затворена. също така при студен двигател виж дали има искра на всички свещи. ако нямаш искра - търси проблема - бобина, ч/н, капачка, палец....провери също така дали имаш добро захранване на плюса на бобината от контактния ключ. ако имаш добра искра на всички свещи и бензина идва в карбуратора - трябва да пали този двигател - 1.4 поне при рено(5,9,11) е доста добър и безпроблемен....незнам обаче дали е същия двигател и на арото
          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

          Коментар


          • #6
            Бензиновата помпа е от жигула, разглобява се и платната са сменени. Проверихме я, вдига бензин. Ще купя възвратен клапан и ще сложа един преди филтъра и един преди карбуратора за да не се стича бензина обратно.

            Двигателят е подобен на Рено 5, но е румънска изработка. До сега единствената разлика, която съм открил е в дебелината на шийките на коляновият вал и основните и биелните лагери. Всичко останало е едно към едно с френският двигател. Вчера обиколих няколко магазина за ремонтен комплект за карбуратора, но нямаха. Ще сменя гарнитурите, жигльорите и платната на ускорителната помпа и икономайзера понеже са стари и са се удървили от студа. Оказа се че карбуратора не е от Рено, по непотвърдени данни е от Голф 1, Солекс 7, но не е сигурно.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • #7
              По описанията, които сте дал по-горе, е много вероятно да се губят токовете/пробили или некачествени кабели или нещо друго и т.н./
              Казвате, че лятото сутрин рано не е палил, по-късно/като стопли времето/пали от четвърт. Лично съм се сблъсквал с това. Зимата е изключено да запали като престои една нощ на открито. Предполагам, че когато е топъл двигателя си пали безпроблемно, ако е така просто търсете причината в токовете - влиза влага някъде по ел.проводните елементи и докато не изсъхне от самосебеси/зимата е трудно да стане/ няма палене, освен с много "буксиране". Ако и топъл не ще да пали тогава вече нещата стоят по-различно.

              Коментар


              • #8
                Наистина когато е топъл пали перфектно. Всичко по токовете е сменено, започвам да се съмнявам в индукционната бобина. Дава искра, но незнам дали не е пробила между навивките и от влагата да окъсява.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  ПИНЦИ

                  като проверяваш бобината виж и кондензатора?
                  ПАВКО
                  0888802068

                  Коментар


                  • #10
                    Кондензатора е нов, сменен е преди 3 дни

                    Сложих възвратен клапан на бензина пради помпата и филтъра за да не се изпразват. Дано помогне Пробвах помпата - вдига бензин идеално.

                    Ако успея да намеря части за карбуратора утре ще се опитам пак да паля. Къде мога да намеря добър карбураторджия? Последния който се опита да прави нещо тотално працака нещата.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • #11
                      Запали мръсника,

                      но след като 2 дни карбуратора преседя в къщи. Смених гарнитурите, мембраната на икономайзера, жигльорите. Сега върви много по-добе, надявам се да не прави водовъртеж в резервоара Но това ще се види по-натам. Моля препоръчайте някой добър карбураторджия, все пак да го пипне някой който разбира. Ще го оставя да почине до утре сутрин, да видим тогава какво ще се случи.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • #12
                        Запали, още от първото завъртане, без да се налага дори да вдигам капака Никога не е палил така. Запали стабилно, без да припуква на по-малко от 4 цилиндъра. Вчера за да се уверя, че няма проблем с тока залях с вода индукционната бобина и делкото. Днес бяха замръзнали, но никакъв проблем - както се казва - цък - пали Седващ тест при -10 градуса. Както е тръгнало ще трябва да чакам май месец за такива температури
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #13
                          Здравеи колега,поздрави за успешното справяне с проблема.Аз имам няколко тъпи вапроса породени от това ,че за Аро 10 знам само,че е по симпатичният от двата румънски "оффроуд звяра".Сторими се че и на други калеги Арото не им е твърде познато.Та на вапроса:ако можеш драсни няколко реда,на рама ли е или е самоносещо,какви са мостовете-цели или на носачи,има ли бавни скорости?За това ми идва наум да питам,сигурно има и др интересни неща за твоита джипка .Предварително благодаря.Поздрави.
                          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                          Коментар


                          • #14
                            Здравеи,

                            С удоволствие ще опиша конструкцията на колата

                            На шаси е, има две успоредни надлъжни греди от предната до задната броня, като през около метър има напречни(получава се нещо като голяма скара).

                            Двигателят е 1.4, карбуратор по лиценз на Рено. 4 цилиндров, 62 коня, 103 нютон метра въртящ момент.

                            Скоростната е 4 степенна ръчна. Първа е 4.3:1. За другите не съм сигурен.

                            Раздатката позволява 2х4, 4х4 бързи, 4х4 бавни(редуцирани). Редукцията е от порядъка на 2:1. Основното задвижване е задно.

                            Предният мост е на двойни носачи (долен и горен) с пружини, дискови спирачки, главините са ръчни, при необходимост скачаш с двата крака в калта и завърташ механизмите за да зацепи предният диференциал към главините.Диференциала е в средата, продължава на полуоски.

                            Задният мост е цял на ресори. Спирачките са барабанни.

                            Няма блокажи на диференциалите, но са с повишено триене. Няма междинен диференциал.

                            Кормилната уредба е реализирана със секторна кутия.

                            Кабриолет е, с бризент.

                            Ето снимка:
                            http://free.bol.bg/ivangorchev/Otpred%202.jpg

                            В момента е с нов син бризент и ги няма предните халогени. Тази е доста стара, но нямам актуална.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • #15
                              Здравейте,

                              за палене - пали, но гори около 30/100 Много върви,набира като го настъпваш, но 30... Преди гореше около 14-15.

                              Сутринта запали добре, докато е на смукач пука доста здраво, като загрее спира. На плочките пред входа има останали черни петка където е бил ауспуха. Незнам дали са от лошо изгаряне или от сажди.

                              Има ли как да разбера къде е проблема? Подозирам, че горивната смес е много богата. Не дава детонации при форсиране и при гасене. Май плаче за майстор.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X