До: Странен проблем със спирачките.
Да не отварям нова тема ще пиша за друг проблем, който причиних на колата. Та преди 2/3 седмици минах през дълбока вода и колата "пийна" малко вода, започна да прекъсва и да тресе двигатела(сякаш не работи на всичките цилиндри (двигатела е 2.5тди помпа-дюза).Казаха ми да сваля дюзите и да въртя за да искара евентуално вода, направих го и докато бяха свалени ги проверихме дали работят както трябва на стенд-всички без една работят перфектно, тази едната леко пропиква.Смених и масло, както бях тръгнал и въздушен и нафтен филтър.Колата продължи да работи зле, не се форсира и пушеше бял дим.Казаха ми щом е бял дима значи трябва да и се даде предварение на помпата и да се проверят белезите на ангренажа дали идват както трябва.Тъй като за да се види белега на коляновия вал, трябва да се свали радиатори перки....сложнотия, реших да карам на проба грешка.Мръднах ремъка с един зъб към предварение, превъртях първо с гедоре вала, да не би случайно да се срещнат бутала-клапани.След което я запалих, имаше разлика-запали по лесно и не пушеше бяло от заде толкова, но мощността пак я нямаше, малко по-добре, но не както трябва и двигатела не работеше както трябва(шумен-дооостаа както преди това).Опитах и в другите посоки да въртя ремъка, но на първото място беше най-добре.Въртях и ремъка на помпата- разлика нямаше(там странното беше че нямаше белези, освен на помпата спрямо планката за която е закрепена).
От какво може да идва проблема според вас-мен вече ми идва на ум или че помпата е прецакана нещо или не дай си боже от топлинния удар да се е прецакало нещо вътре.
Да не отварям нова тема ще пиша за друг проблем, който причиних на колата. Та преди 2/3 седмици минах през дълбока вода и колата "пийна" малко вода, започна да прекъсва и да тресе двигатела(сякаш не работи на всичките цилиндри (двигатела е 2.5тди помпа-дюза).Казаха ми да сваля дюзите и да въртя за да искара евентуално вода, направих го и докато бяха свалени ги проверихме дали работят както трябва на стенд-всички без една работят перфектно, тази едната леко пропиква.Смених и масло, както бях тръгнал и въздушен и нафтен филтър.Колата продължи да работи зле, не се форсира и пушеше бял дим.Казаха ми щом е бял дима значи трябва да и се даде предварение на помпата и да се проверят белезите на ангренажа дали идват както трябва.Тъй като за да се види белега на коляновия вал, трябва да се свали радиатори перки....сложнотия, реших да карам на проба грешка.Мръднах ремъка с един зъб към предварение, превъртях първо с гедоре вала, да не би случайно да се срещнат бутала-клапани.След което я запалих, имаше разлика-запали по лесно и не пушеше бяло от заде толкова, но мощността пак я нямаше, малко по-добре, но не както трябва и двигатела не работеше както трябва(шумен-дооостаа както преди това).Опитах и в другите посоки да въртя ремъка, но на първото място беше най-добре.Въртях и ремъка на помпата- разлика нямаше(там странното беше че нямаше белези, освен на помпата спрямо планката за която е закрепена).
От какво може да идва проблема според вас-мен вече ми идва на ум или че помпата е прецакана нещо или не дай си боже от топлинния удар да се е прецакало нещо вътре.
Коментар