Има ли колеги карали такъв автомобил, всякакви мнения ще са ми интересни. За ниската си цена ми допада. Единствено двигателя 2.0И 140 коня ме озъдачава че е адския мъртвец, Вървежа ме интересува толкова ли си може този модел
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Pt cruiser 2.0i
Свий
X
-
Любопитно ми стана от факта че за кола 140 коня върви колкото 90 коня японец или нещо което му е изпипан двигателя. Факт е и че при този крайслер дори няма дебитомер а само МАП . Чудно ми е толкова ли си могат тези американци, но явно да. Колата е на 100 хиляди реални километра вече я взех.
Коментар
-
Не знам Спарки, взех я на майтап жената да се учи, мене ме избива на другаде. Но факт колата е с обслужен ангренаж, свещи проверени кабели бубини, на диагностика няма грешки, катализатор няма също с втулка е на задната сонда. ( не знам дали втората сонда участва в управлението на сместта на този американец) Двигателя си е на крайслер 2.0 16в 141 коня. Но под 3000 оборота е пълен мъртвец нагоре добре ръмжи. Те така просто ми е чудно така ли е този модел..... Защото на времето преди 20 години вектра 1.8 90 коня вървеше повече, но да килограми/конски сили челно съпротивление няма база за сравнение.... А и още нещо горивната система няма филтър необслужваема е , хаха що за глупост е това...
Иска ми се по запознати като Спарки и Дядо владо да кажат, възможно ли е примерно от заминаваща си ламда сонда или мап сензор двигателя да е така муден, а да не излизат грешки с диагностика в случая колата си я чета с Лънч. чека работи, катализатора е махнат отпада варианта стопен/запушен катализатор. Друго си мисля за грешно зацепен ремък 1 зъб ( примерно) ама няма грешки, колата си има датчици разпределитен и колянов вал. Просто Америка ми е тъмна Индия с Европейците съм доста по на ТИ и там няма лабаво грешка излиза за всичко.Последно редактирано от sers; 03-10-22, 15:44.
Коментар
-
Поработи над граматиката "дядо" се пише с малка буква а "Владо" с главна🙄 някой ден ще ти ражкажа вица за черната маймуна......и си карай колата без да и се притесняваш, бавна е, лакома е, но за сметка на това е безкрайно неремонтно пригодна и уникална ( не стават части от гоУф 2 дезелярка) от там и ниската цена☕
-
-
Та и хубави новини има де..... Врътнах и едни бързи 1000 км , всичко работи климатика е супер, сложих и висок клас ГИ на газ върви по същия начин (така де купих я и заради това че газта е 80ст. в момента ), и аз четох че са бая проблемни но уви този няма индикации освен струващия ми се слаб двигател.
Коментар
-
И гранда ми 5.7 няма горивен филтър. Тоест има, ма е в резервоара и не се сменя.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Значи толкова и филтрира ))))))))
-
Всъщност филтрира, ама не държи боклуците в себе си, а ги държи в резервоара. Няма и тръба за обратно гориво, но те и доста VAGини нямат. И понеже горивото не се претаква постоянно през филтъра, а се филтрира само веднъж, изкарва повече.
Поне 5.7цата проблеми с горивна система не знам да има, тоест филтрира колкото трябва. А една 5.7ца за 300000 мили не е като да не е поизхарчила прилично количество гориво.
-
-
Ако си вдига максималната скорост, значи мощността трябва да е там
За вървенето е важен и момента(въртящият), и как е разположен спрямо оборотите. Отделно предавки и тегло - това возило е с близо 400кг(40%) по-тежко от първата Вектра.
Мощноста също е 50% отгоре, но това е при високи обороти. А момента под 30% нагоре, и то при доста по-високи обороти от при Вектра 90 коня(3000 срещу близо 4200). Ако цедиш скоростите докрай, ще върви, ама при нормално каране до по-ниски обороти, се усеща слаб.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Вярно е, че не съм карал друг DOHC двигател без променливо газорапределение и затова може така да ми се струва и отделно голямото за тази кола челно съпротивление. Пробвах я за малко 160-170 с доста засилка ги вдига без да цедя 4-та, Те максимум и дават 190. Чудно ми е дали този двигател е със статични горивни карти като няма дебитомер и оттук това да допринася за малко по лоша динамика и разход на гориво. От завода да си излиза евтин и не оптомизиран.
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеДебитомера изобщо не е необходимо условие за нещо. MAP + обороти и няколко коефициента рисуват същата картинка достатъчно точно, а често и се взима с приоритет, дори да има дебитомер.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Опел Вектра А,90 кончета-0-100 км/ч-12,5 сек.Крайслерът с двигател 141 коня-11,1 секунди.Засичаш за колко ги вдига въпросния екземпляр,и тогава преценяваш дали е приблизително в норма.Ако вече караш коли с турбина,по-мощни от 150 кончета,възприемаш атмосферката като асматик.А ако се качваш във Вектрата от Лада например,ти се струва самолет
Коментар
-
След още 1000км на странника, затвърдих мнението си за няколко проблема или недъга по рождение.
- проблем 1, още с паленето на студен мотор перката на радиатора се включва произволно на 2-3 секунди за по 1-2 секунди, напълно произволно на студен мотор. Датчика за управление на тази перка е на термостата, той също показва и температурата на таблото. Няма отклонения или странни показания. Перката също си охлажда при загрял мотор включва постоянно на климатик също.
- проблем 2, и на бензин и на газ и преди да сложа газта има едно сякаш прекъсване на около 3000 оборота двигателя няма плавна мощност а все едно подаваш и връщаш газта много рязко (предърпване) едвам доловимо.
И за двата проблема няма грешки на диагностика , замасяването на мотора видимо е наред, мисля си в някой сноп кабели да няма прекъснат кабел. За придърпването си мисля за МАП сензора но трябва да се купи нов на принципа проба грешка , което не ми се иска.
А Вие какво мислите ?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар