Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За и против смяна на маслото на трансмисията с машина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Че какво ше му стане, ако се смеси минерално със синтетично масло? Ще се “пресече” ли?
    това с пресичането го слушам от няколко петилетки. Ама още не съм видял да се пресече масло /ако не му ръгнеш водица де/.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Ще ти се разсърди колата и няма да и свири радиото 🤣


      Като сложиш 3 литра минерал 15w40 за дизели,после 4 литра 5w50 синтетика за бензин и долееш с 5W40 полу синтетика какво става освен,че си се набутал със синтетичното масло?Нищо,едно голяяяяямо нищо не става.

      Същия номер с трансмисиите,колко народ точи само 3 литра минерал и долива само 3 литра синтетика,че ги е шубе да го източат цялото.И нищо,каймак да хване не съм видял,нищо и няма,тя върви с минерал пък да ти се разсърди на синтетиката няма как да стане.

      А пресичането и течовете след смяна със синтетика и аз съм го чувал ма съм чувал и за Дядо Коледа,Караконджули разни и турбо Баба Яга........па едно не съм видял от тия,като пресечена синтетика

  • #17
    Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
    Че какво ше му стане, ако се смеси минерално със синтетично масло? Ще се “пресече” ли?
    това с пресичането го слушам от няколко петилетки. Ама още не съм видял да се пресече масло /ако не му ръгнеш водица де/.
    За трансмисионните не мога да кажа категорично , но при някои от дву-тактовите масла се стига до основен ремонт. А по темата , тази година го източих с лидълска помпичка , след което свалих масления картер и смених и филтъра. Като предпочитам това да го правя ако не знам историята на автомобила.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Подобен номер го правим и ние на дълги дистанции където смяната на филтъра може да е проблемна и фатална - точиш с помпата през щеката,сипваш новото и караш даже без да сменяш филтъра,не е перфектната смяна ма е по-добре от никаквата.


      За двутактовите може да си прав,аз нямам много опит с тия,за трансмисионни обаче или двигателни 4 такта било то дизел или бензин ммммммм нищо им няма,даже им става по-готино.

  • #18
    В крайна сметка, какво направи питащият колега? Интересувам се, защото съм се заплеснал в един такъв лексус, а ми е интересно какви дертове могат да се очакват. Изчетох съветите с интерес, ама всичко описано на мен ми е отвъд моженето (отделно и желанието), та как се е справил собственикът на въпросното возило и неговите прилежащи дертове ме интересува живо.
    Поздрави!

    Коментар


    • #19
      На Мерцедеса ми има пробка и на хидротрансформатора. По-голямата част изтича баш оттам, другата от пробката на картера. Той така или иначе се сваля, за смяна на филтъра и една проходна изолация. На други коли няма ли пробка на хидротрансформатора?
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Почти не се среща, от доста години.Правилният метод го е описал NIKSD.Хубаво е да имаш и втори човек да пали и гаси, или някаква помпичка.

      • NIKSD
        NIKSD коментира
        Редактиране на коментар
        Аз до правилния метод стигнах след сума и четене, сервизни бюлетини... Съвсем скоро пак ше сменям маслото на трансмисията- искам да мина на синтетичен Амсойл, че я товаря много и тегля ремарке с мотори и искам да махна минералното Тойота WS.
        Ако някой почерпи баничка, ще направя снимки каъо тръгна да се мажа с масло под колата.

      • Veni1
        Veni1 коментира
        Редактиране на коментар
        Все повече нямат..
        Дори си мисля, че твоята е една от последните, на които им се точи торка.
        722,6хх беше, нали?

    • #20
      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      На Мерцедеса ми има пробка и на хидротрансформатора. По-голямата част изтича баш оттам, другата от пробката на картера. Той така или иначе се сваля, за смяна на филтъра и една проходна изолация. На други коли няма ли пробка на хидротрансформатора?
      Тоа па


      То дори на всички мерцедеси няма
      )))))
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #21
        Аз съм сменял само на Терано 2 автомат . Към 8 л събира общо , при отваряне на пробката изтича около половината . Взех си 12 л масло и направих три смени , като от смяна до смяна минавах към 100-тина км да се омеси добре . По груби сметки е останало около литър от старато .
        Смяната е елементарна и бърза , точиш от пробката и наливаш през тръбичката на щеката.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Без смяна на филтър и почистване на магнитите?

        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Филтъра го смених, магнити не съм чистил.

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X