Ден втори, откакто съм част от вашия форум и вече може би е време да задам един важен въпрос...
Както вече ви писах, съм музикант. Тоест - всяко действие, надвишаващо смяна на чистачките на колата представлява сложна мисия. Да не кажа невъзможна.
За сметка на това чета всевъзможни форуми, всевъзможни постове, свързани с коли. Откакто се сдобих с моя стар почти 20 годишен Lexus rx 300, съм гледал да обслужвам колата в срок. Но сега, скоро, наближава момента, в който трябва да обслужа трансмисията. Тя, казват всички, при първата генерация Лексуси RX 300 е капризна и изисква да и обръщаш навреме внимание.
Четох много в различни форуми. Има специално масло, слагат се мисля 8 литра в скоростната кутия и още един в задната раздатка (ако бъркам термините, не ми се подигравайте, нямам никаква идея какво е "задна раздатка", звучи ми като термин от порно сайт).
И тук идва големия въпрос, който имам към вас, като хора, които доста повече от мен познават темата.
Четох, че било далеч по-добре маслото на скоростната кутия да се смени в сервиз, в който има специална машина. Която чрез вакуум издърпва цялото масло на колата. После вкарва специална промиваща течност, след това чак зареждаме с новото масло.
Когато прочетох това, си дадох сметка, че автоматиците, които съм карал преди това (едно BMW 730 1999 година и един Мерцедес очиларка от 199
 са били автомобили, които не съм и допускал, че трябва да обслужвам в частта им "трансмисия". Тоест - бързо съм се освободил от тях.
От друга страна мнозина пък обясняват, че не било добре за по-старите коли да преминават през подобна смяна на маслото с машина. Вече не помня всички аргументи, но основния бе, че това са стари автомобили, за които подобна процедура е безмислено скъпа, а освен това и доста "агресивна". Тези хора твърдят, че просто трябва да се смени маслото чрез добре познатото източване, плюс филтъра (който май е нещо с магнит).
Отварям темата, за да чуя вашето мнение - "за или против смяната на трансмисионното масло с машина".
Ще се радвам да споделите опит с мен, защото нотите научих лесно, но не мога да сменя една крушка на мигач в колата.
Обещах ви и снимки, вчера снимах в тъмното пред Била в Младост 4. Ето го моят верен японски американец:
							
						
					Както вече ви писах, съм музикант. Тоест - всяко действие, надвишаващо смяна на чистачките на колата представлява сложна мисия. Да не кажа невъзможна.
За сметка на това чета всевъзможни форуми, всевъзможни постове, свързани с коли. Откакто се сдобих с моя стар почти 20 годишен Lexus rx 300, съм гледал да обслужвам колата в срок. Но сега, скоро, наближава момента, в който трябва да обслужа трансмисията. Тя, казват всички, при първата генерация Лексуси RX 300 е капризна и изисква да и обръщаш навреме внимание.
Четох много в различни форуми. Има специално масло, слагат се мисля 8 литра в скоростната кутия и още един в задната раздатка (ако бъркам термините, не ми се подигравайте, нямам никаква идея какво е "задна раздатка", звучи ми като термин от порно сайт).
И тук идва големия въпрос, който имам към вас, като хора, които доста повече от мен познават темата.
Четох, че било далеч по-добре маслото на скоростната кутия да се смени в сервиз, в който има специална машина. Която чрез вакуум издърпва цялото масло на колата. После вкарва специална промиваща течност, след това чак зареждаме с новото масло.
Когато прочетох това, си дадох сметка, че автоматиците, които съм карал преди това (едно BMW 730 1999 година и един Мерцедес очиларка от 199
От друга страна мнозина пък обясняват, че не било добре за по-старите коли да преминават през подобна смяна на маслото с машина. Вече не помня всички аргументи, но основния бе, че това са стари автомобили, за които подобна процедура е безмислено скъпа, а освен това и доста "агресивна". Тези хора твърдят, че просто трябва да се смени маслото чрез добре познатото източване, плюс филтъра (който май е нещо с магнит).
Отварям темата, за да чуя вашето мнение - "за или против смяната на трансмисионното масло с машина".
Ще се радвам да споделите опит с мен, защото нотите научих лесно, но не мога да сменя една крушка на мигач в колата.
Обещах ви и снимки, вчера снимах в тъмното пред Била в Младост 4. Ето го моят верен японски американец:

. Тъпо, ама яко. Дано на лексуса поне да може да се сменя. Ако може, го смени ЗАДЪЛЖИТЕЛНО. Всеедно де така са го решили инжЕнерЕто. Някой слагат външни филтри, други допълнителни кулери и тнт. Всичко това според мен зависи от типа на експлоатация на колата. Аз на моята за сега не съм правил такива доработки. Ти ако теглиш разни неща или караш много градско в летните жеги със задръствания, не е лошо да помислиш за допълнителен охладител, както вече казаха колегите по-горе.
. Купувам го онлйн от един сайт, оилгруп мисля, че се казваше. И от макскар съм взимал - все същото. Това масло е специално за ТАЗИ кутия. Има много производители на масла с тази спецификация, но от това което съм говорил с колеги каращи с такива кутии различни автомобили - мобила е абсолютен еквивалент на оригиналното масло. В твоя случай маслото на Тойота което препоръчват е произведено от Aisin и като спецификация е 1:1 с мобила, при волво е същото - маслото е произведено в япония. Вече какво ще сипеш ти си е лично твоя преценка. 


							
						
Коментар