Обява

Свий
Няма добавени обяви.

SsangYong Kyron страшен шум отдолу

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • SsangYong Kyron страшен шум отдолу

    Колеги, ползвах търсачката, но без резултат.

    Днес си регистрирах "новата" кола SsangYong Kyron и щастлив няколко часа по-късно търсейки паркинг в тъмното правя 2-3 маневри напред назад да обърна с пълно въртене на волана, че нямаше място.
    След което давам на първа 2H (с ръчни скорости е, цял мост) при което започва някакъв зверски шум отдолу като стържене, тропане ужас. Спирам и шума спира, тръгвам и пак почва. На втора не съм и пробвал.

    Тия дни сигурно ще го закарам в Ратола, но ако може да ми помогнете с предположения какво може да е станало, къде да гледам и евентуално дали мога да карам така до сервиза или да търся платформа.

    Също така ако можете да ми препоръчате читав сервиз в Пловдив освен официалния.

    Благодаря за съдействието!



  • #2
    Ако това се случва само при навъртян до край волан, значи си на 4H или 4L.
    Щом колата ти е от вчера, докато си ръчкал това-онова, явно си включвал и 4H и 4L, като много вероятно да е останала на 4H, защото ако беше на 4L щеше да разбереш, въпреки еднодневният си опит.

    P.S. Това предполагам ти е първата джипка в живота ?
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #3
      Благодаря за отговора Джоу, не само ми е първата ами и от мерак я избирах по цвят ) следвайки лафа кола и жена са на късмет.
      Вчера не съм ръчкал бързи-бавни през цялото време си беше на 2H и звука почна като изправих да карам напред,

      Коментар


      • #4
        Сега пробвах - с изправен волан на 2H и напред и назад почва стържене

        Коментар


        • #5
          Провери предния кардан ( често ръждата изяждат шлиците от не гресиране) . Хъбовете повечето които съм срещал ги блокират на включено.
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
            Провери предния кардан ( често ръждата изяждат шлиците от не гресиране) . Хъбовете повечето които съм срещал ги блокират на включено.
            Добре, благодаря!

            Търся пловдивски майстор, приемам предложения?

            Коментар


            • #7
              Взех час за Ратола чак другата седмица.

              Междувременно установих, че стърженето го има само при 2H ?! и че 4L е голям кеф когато благоволи да зацепи и да се включи

              Коментар


              • #8
                На 4L не карай освен на хлъзгав или черен път.
                Не съм запознат със съответния автомобил, но е възможно горния съвет да важи и за 4H.
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение
                  На 4L не карай освен на хлъзгав или черен път.
                  Не съм запознат със съответния автомобил, но е възможно горния съвет да важи и за 4H.
                  Прав си колега, в книжката пише 4H да не се кара на сухо и паваж, а само на мокро и хлъзгаво.
                  Но в момента на 2H звукът плаши пешеходците

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от 0ffr0ad3r Преглед на мнение
                    Но в момента на 2H звукът плаши пешеходците
                    Какво ти дреме за пешеходците,теб нали не те плаши?

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение

                      Какво ти дреме за пешеходците,теб нали не те плаши?
                      Не така де, че новият колега може да няма чак такова чувство за хумор.

                      Относно 2H, 4H и 4L, препоръчвам на новият колега да прочете колкото му е възможно повече за системите 4х4, за да си спести в скоро време теми като: "Помагайте, счупи се ..."
                      Във Форума има писано по много за всичко, но ще трябва малко ровене.

                      Като за начало, карай само на 2H, а като попрочетеш и навлезеш в материята ще почнеш да си подбираш режимите според нуждите.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение

                        Какво ти дреме за пешеходците,теб нали не те плаши?
                        Само от рат0ла ме е страх

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение

                          Не така де, че новият колега може да няма чак такова чувство за хумор.

                          Относно 2H, 4H и 4L, препоръчвам на новият колега да прочете колкото му е възможно повече за системите 4х4, за да си спести в скоро време теми като: "Помагайте, счупи се ..."
                          Във Форума има писано по много за всичко, но ще трябва малко ровене.

                          Като за начало, карай само на 2H, а като попрочетеш и навлезеш в материята ще почнеш да си подбираш режимите според нуждите.
                          Фейслифта е awd и с независимо окачване, но след четене тук и твои постове реших, че искам парт-тайм и цял мост.
                          Иначе все още се уча, колегата по-горе като написа кардан, шлици и хъбове и си казах, ахаа знаех си, че проблема е някъде под купето.

                          Какво мислите за този комплект, че добинсон не ми е по джоба: https://rif4x4.ru/en/katalog/tovar-l..._30_mm_75_kg_/

                          Руснаците предлагат много готини предни и задни силови брони, но все са за фейслифта и за моя не намирам никакви
                          https://ojeep.ru/katalog-tovarov/bam...t=WyJreXJvbiJd
                          https://ojeep.ru/katalog-tovarov/bam...t=WyJreXJvbiJd

                          Коментар


                          • #14
                            Kyron е с независимо отзад само ако е 2.7 дизел или 3.2 бензин. Няма връзка с фейсове и друг оптичен тунинг, който е резултат от другото.
                            Не си сподел дали си 2.0 или 2.7, но след като имаш 2Н не може да си 2.7 защото са AWD като Rexton 2 XVT, който е със същото окачване и задвижване като Kyron-а.
                            Преди да скачаш в каквито и да е доработки, първо го покарай и влез малко по-навътре в техническата материя за да си изясниш какво и защо искаш да променяш и доработваш.
                            Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 14-08-20, 16:23.
                            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от 0ffr0ad3r Преглед на мнение

                              ахаа знаех си, че проблема е някъде под купето.
                              Ами под купето е, и както изглежда е в раздатката!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X