Обява

Свий
Няма добавени обяви.

задвижването на Панда 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Силно ме интересува как са организирани таблото и парното на Пандата.
    Всяко много х много има някаква раздатъчна купия след скоростната. В нея мощността се разделя на потоци между мостовете или между тях и външни устройства като в тракторите, крановете, другите работни машини.
    Грубо казано има две схеми - парттайм и фултайм. За простота ще говорим само за 4х4. В прости условия в парттайма работи само единия мост, другият просто се вози. Когато е необходимо се включва вторият, това увеличава общото сцепление с пътя, от там се увеличава проходимостта. Обикновенно водещ е задният мост, допълнително се включва предния. Във фултайма мощност се предава постоянно и към двата моста. И двете схеми имат някакви предимства и някакви недостатъци.
    Тия включвания се уреждат по различни начини. Класическият е лост или копче в кабината, с което шофьорът може да свърши тая работа по свое желание. Тогава се задейства редуктор, който принудително прехвърля обикновенно половината мощност на допълнителния мост. По-новите и по-специализираните стари са автоматични. Автоматиката е или обгонни муфи, които изпускат буксуващия мост ако колата е фултайм, или превключващи, които принудително прехвърлят мощност към разтоварения ако колата е парттайм по произход. Конструкцията им може да е всякаква: фрикционна, инерциална, хидравлична, вискозна, с принудително или пасивно управление.
    Ъ, май стана голяма каша. То, тва край няма, ама питай каквото искаш, щото от понеделник вече съм на работа и няма време)

    Коментар


    • #17
      ....

      Евала Стефане,чел сам доста твои постове,и вапреки понякога доста пиперливия ти речник ти правя евала,просто си ги разбира6 нещата,Не знам какво работиш,но си чаткаш.Хаиде сега кажи ми каква кола да си взвма 4x4 до 7000лв.А относно парното и таблото откаде знаеш че имам допалнително дадени с колата радиаторче за парното и още едно табло,или налучка,а?Взех я преди 10дена за 350лв,какво толкова .....знам 4е си е Фиат
      SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

      Коментар


      • #18
        Не съм знаел бе, исках само да ги разгледам)
        Че кво като е Фиат? Прочее, изключително леки и приятни за каране коли, че и евтини за поддръжка. Да не говорим че Ф-125 по същество живее вече 50 години, Жигулитата още се произвеждат някъде. Само дето му казват ВАЗ-класика.
        Тука братче ме хвана много натясно ... Аз не разбирам нищо ни от търговия, ни от цени((( Не, не искам да давам калпави съвети, тука момчетата ще ти кажат несравнимо по-умни неща от мене. Де да знам. За 20 000 например можеш да направиш състезателен УАЗ, и класирането му ще зависи само от екипажа, желязото ще може всичко. Може би от тая цифра и тая работа като тръгнеш надолу, ще можеш да се пазариш убедено за всяка друга кочина във всяко състояние.
        А па езика ... Все някой трябва и тука да е Царевски. Без един такъв всяка конференция и всеки форум се превръща в мъртво блато. В целият български интернет няма друго смислено място, каквито и да са кусурите на това. Не си струва да се погуби. Като се появи друг злодей, аз ще легна отстрани, ще смуча бира, ще разправям вицове и ще казвам на всички че са велики. И всички ще ме обичат)

        Коментар


        • #19
          ......

          ясно,благодаря ти.За мен ти си като един дизелов стар двигател на които силата/тягата/му е в ниските обороти,а на теб силата ти е в познанията по машините,просто чета от няколко месеца форума и написаното от теб прави впечатление.Мога ли да те попитам каква машина караш,интересно ми е ти на какво си се спрял,все пак си разбирач
          SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

          Коментар


          • #20
            Аз не се спрях, то се спря в мене Багирата. Българският джип. Ако живея достатъчно дълго, много, сигурно ще успея да го довърша ...
            Шаси и ходова на УАЗ с дизел и РК от ГАЗ-69, и пластмасов монокок върху всичко това.
            Но оптимума изглежда една идея по-иначе. Истинска военна рама от УАЗ, с военни мостове, силен дизел с турбина, РК стил Атлас и брезентова кабина за триали, или същата пластмасова за всичко останало. Окачването - дългоходово, и заключващо се. Или сменяемо, според каквото ще се кара. Ама все едно няма спонсори, така че всичко така и ще си умре.
            Да, това е все още цивилен вариант, за чисто спортен вече всичко така или иначе прилича на роккроулер. Или е амфибия. Натам отиват нещата.

            Коментар


            • #21
              ....

              Браво,много е важно да знае човек какво иска,и да има планове как да го направи,Пожелавам ти успех.
              SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

              Коментар


              • #22
                Ако връзката между двата моста е твърда 50-50 и няма междинен диф много ми е чудно тая калинка как завива. Които е пробвал на асвалт да пише.

                Коментар


                • #23
                  Гумите са малки и тесни, тя е лека, като припали малко съединителя става
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Ма то в случая трябва да припали я гума я полуоска.
                    Не бе сериозно така ли е конструирана наистина.

                    Коментар


                    • #25
                      ....

                      Не съм разбирач и не сам каръл джип,ама това нешто се катери страшно много дори само с преден мост.Обаче вчера задна лява гума влезе в коловоз от голям камион и стои та гледаи,ниама измъкване,с моя приятел вдигнахме на раце задна дясна ипоставихме камък и излезе.Абе коли4ка та дранка
                      SUBARU FORESTER 2002g AWD LSD-DIF. Човек може да живее без храна 1 месец,без вода 1 седмица,без въздух 1 минута,а без акъл цял живот...

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от kinex
                        Ма то в случая трябва да припали я гума я полуоска.
                        Не бе сериозно така ли е конструирана наистина.
                        Така е, няма междуосев диф. Като истински джип, само че наопъки - повечето време е с предно.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          а защо при джиповете е решено като не е включен на 4x4 движещия мост да е задния а не предня

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от kraz
                            а защо при джиповете е решено като не е включен на 4x4 движещия мост да е задния а не предня
                            Да си виждал камьон с предно?
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #29
                              Да бе като два истински джипа
                              Питам щото имам приятел с такава. Катерела баири сравнително(с Нива) добре.В калта вървяла докато не опре щото е ниска. Най-големия проблем бил на сняг. Пътя завива волана завива а тя не.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                                Първоначално публикуван от kraz
                                а защо при джиповете е решено като не е включен на 4x4 движещия мост да е задния а не предня
                                Да си виждал камьон с предно?
                                В интерес на истината съм виждал, беше някакъв Ман за превоз на бира и други безалкохолни
                                На вид съвсем истински, ама с предно, за да е ниско отзад товарното пространство... А също някои аеродрумни автобуси са с предно по същата причина...Ама това са извращения.
                                Цялата работа идва от разположението на двигателя - като е с надлъжно разположен двигател е по-удобно да е със задно, а с напречно с предно. Затова си правете изводи дали един кросовер с напречен двигател може да замени джип
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X