Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съвет за Rexton

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Аз ще се включа към темата, макар, че не е писано от 2 г тук. Имам Чероке 2.8CDI, но си взех и Рекстън 2.7Xdi,първо, че е доста по-широк, вози по-меко и ме кефи. При обслужването го огледах отдолу отблизо, мотора, кутия, всичко. На главата на мотора пише Made in Germany, на картера има емблема на Мерцедес, номера на мотора е също така начукан с точки, както на Мерцедес моторите, може да е корейски или другаде събиран, незнам. Запалването е Делфи. Кутията е 722.6, на Мерцедес, което е много добре. Шасито , на него нищо не пише, незнам какво е, примерно като при камионите да пише , кой го е сглобил-фирма. Имам един проблем с Рекстъна, нещо много се клати по завоите, люлее се в задната част, дори като вляза с по-голяма скорост в завой и на таблото присветва ESP и свири. Може би, защото вече му свикнах и съм минал над 4000 км с него. Приятел има 270 МЛ, в сравнение с Мерцедеса, Рекстъна повече ни харесва и на двамата, като проходимост по кални пътища. Разменихме си колите и ги карахме 10км по кален мек път, като в едната посока с едната кола , обратно си разменяме колите.

    Коментар


    • Джоу (x3mrjoe)
      Джоу (x3mrjoe) коментира
      Редактиране на коментар
      Смени си амортисьорите, но ти препоръчвам да са по-големи от оригиналните, като можеш да сложиш и по-дълги, ако мислиш да го вдигнеш малко.

  • #77
    Моя е още с оригиналните амортисьори, но естествено са за смяна, особено предните, но съм нямал проблеми на сух път в завоите. Зависи как караш, гуми, скорост. На малко сняг чудесно работи ESP-то , не дава да мръдне джипа. При силен вятър, почти заледен път, при 30км/ч, остри завои м/уселски, се кара без спирачка.
    Направи диагностика в движение на ABS датчиците, трябва да имат еднакви стоиности.

    Коментар


    • #78
      Джоу, а само от Рекстън ли стават, щом пишеш, за по-дълги, вероятно стават и от друга кола. Като предните накладки, стават от Хюндай Елантра, 1:1 са, 28 лв.
      Като имах предвид, че се люлее, не е вертикално, а наляво и на дясно, вози като Гранд Чероке, как люлее задницата, така и при мен. Дали ще е от амортесьори или от разни тампони?

      Коментар


      • #79
        Е, явно никой не го е поглеждал на кво дередже е отзад.
        Намери някой който разбира какво вижда да му хвърли едно око, че с боба ми излизат само разбити тампони на панхарда, освен още някой друг по щангите, като щом Рекстъна е стигнал до там, почти е сигурно, че и амовете са фира.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #80
          Може и тампоните м/у шасито и купето да са заминали, нзм как се казват.

          Коментар


          • #81
            Първоначално публикуван от nick84 Преглед на мнение
            Направи диагностика в движение на ABS датчиците, трябва да имат еднакви стоиности.
            Те, ако нямат еднакви стойности, ще светнат всички лампи по таблото( най- малко две).

            Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
            SSang Yong Kyron 2.0xdi
            Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

            Коментар


            • #82
              Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
              Те, ако нямат еднакви стойности, ще светнат всички лампи по таблото( най- малко две).
              Да да, правилно, даже би трябвало да спре abs и esp, поне така беше при една моя друга кола.

              Коментар


              • #83
                Първоначално публикуван от nick84 Преглед на мнение
                Може и тампоните м/у шасито и купето да са заминали, нзм как се казват.
                Малко вероятно, но и да са, от това само ще се усещат повече вибрации от движението по пътя и от работата на двигателят.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #84
                  Сега пак може и да не е вярно, но може и да е стабилизираща щанга, тъй като основната и цел е за стабилизиране в завои.
                  За да се включва Esp има разминаване в оборотите на колелетата, трябва добре да се огледа задното окачване.
                  При включване на EPS усещаш ли реална намеса на компютъра?

                  Коментар


                  • #85
                    Мусото е с почти същото окачване отзад, като 6г го карам без стабилизираща шанга, и в гората, и по магистрала понякога със 140÷150. Проблеми никакви когато всичко ти е наред по окачването.

                    ... е, на -15°С понякога друса по паветата, но това е през първите 15÷20 мин.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #86
                      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
                      Е, явно никой не го е поглеждал на кво дередже е отзад.
                      Намери някой който разбира какво вижда да му хвърли едно око, че с боба ми излизат само разбити тампони на панхарда, освен още някой друг по щангите, като щом Рекстъна е стигнал до там, почти е сигурно, че и амовете са фира.
                      Джоу, какво е панхарда и амове ? За мое инфо, да знам какво е това.

                      Коментар


                      • atanas_93
                        atanas_93 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Стабилизираща щанга и амортисьори.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X