Аз ще се включа към темата, макар, че не е писано от 2 г тук. Имам Чероке 2.8CDI, но си взех и Рекстън 2.7Xdi,първо, че е доста по-широк, вози по-меко и ме кефи. При обслужването го огледах отдолу отблизо, мотора, кутия, всичко. На главата на мотора пише Made in Germany, на картера има емблема на Мерцедес, номера на мотора е също така начукан с точки, както на Мерцедес моторите, може да е корейски или другаде събиран, незнам. Запалването е Делфи. Кутията е 722.6, на Мерцедес, което е много добре. Шасито , на него нищо не пише, незнам какво е, примерно като при камионите да пише , кой го е сглобил-фирма. Имам един проблем с Рекстъна, нещо много се клати по завоите, люлее се в задната част, дори като вляза с по-голяма скорост в завой и на таблото присветва ESP и свири. Може би, защото вече му свикнах и съм минал над 4000 км с него. Приятел има 270 МЛ, в сравнение с Мерцедеса, Рекстъна повече ни харесва и на двамата, като проходимост по кални пътища. Разменихме си колите и ги карахме 10км по кален мек път, като в едната посока с едната кола , обратно си разменяме колите.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съвет за Rexton
Свий
X
-
Моя е още с оригиналните амортисьори, но естествено са за смяна, особено предните, но съм нямал проблеми на сух път в завоите. Зависи как караш, гуми, скорост. На малко сняг чудесно работи ESP-то , не дава да мръдне джипа. При силен вятър, почти заледен път, при 30км/ч, остри завои м/уселски, се кара без спирачка.
Направи диагностика в движение на ABS датчиците, трябва да имат еднакви стоиности.
Коментар
-
Джоу, а само от Рекстън ли стават, щом пишеш, за по-дълги, вероятно стават и от друга кола. Като предните накладки, стават от Хюндай Елантра, 1:1 са, 28 лв.
Като имах предвид, че се люлее, не е вертикално, а наляво и на дясно, вози като Гранд Чероке, как люлее задницата, така и при мен. Дали ще е от амортесьори или от разни тампони?
Коментар
-
Е, явно никой не го е поглеждал на кво дередже е отзад.
Намери някой който разбира какво вижда да му хвърли едно око, че с боба ми излизат само разбити тампони на панхарда, освен още някой друг по щангите, като щом Рекстъна е стигнал до там, почти е сигурно, че и амовете са фира.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Първоначално публикуван от nick84 Преглед на мнениеНаправи диагностика в движение на ABS датчиците, трябва да имат еднакви стоиности.
Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
SSang Yong Kyron 2.0xdi
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd
Коментар
-
Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнениеТе, ако нямат еднакви стойности, ще светнат всички лампи по таблото( най- малко две).
Коментар
-
Първоначално публикуван от nick84 Преглед на мнениеМоже и тампоните м/у шасито и купето да са заминали, нзм как се казват.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Сега пак може и да не е вярно, но може и да е стабилизираща щанга, тъй като основната и цел е за стабилизиране в завои.
За да се включва Esp има разминаване в оборотите на колелетата, трябва добре да се огледа задното окачване.
При включване на EPS усещаш ли реална намеса на компютъра?
Коментар
-
Мусото е с почти същото окачване отзад, като 6г го карам без стабилизираща шанга, и в гората, и по магистрала понякога със 140÷150. Проблеми никакви когато всичко ти е наред по окачването.
... е, на -15°С понякога друса по паветата, но това е през първите 15÷20 мин.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнениеЕ, явно никой не го е поглеждал на кво дередже е отзад.
Намери някой който разбира какво вижда да му хвърли едно око, че с боба ми излизат само разбити тампони на панхарда, освен още някой друг по щангите, като щом Рекстъна е стигнал до там, почти е сигурно, че и амовете са фира.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар