Имам проблем с Пежо Партнер 1.9Д - тресе при ускоряване, като вибрациите са най-силни между 40 и 80 км/час и се усещат най-вече в скоростния лост. При отпускане на газта, или изключване от скорост вибрацията изчезва и отново се появява като подам газ. Тампоните на двигателя и кутията са сменени, не се чува никакво тракане, чукане и др. шумове, само много силни вибрации. Гумите и джантите са проверени, сега съм се насочил към вътрешните карета на полуоските. Някой да има идея какъв е проблема?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Помощ за Пежо Партнер
Свий
X
-
Re: Помощ за Пежо Партнер
Първоначално публикуван от IvanZИмам проблем с Пежо Партнер 1.9Д - тресе при ускоряване, като вибрациите са най-силни между 40 и 80 км/час и се усещат най-вече в скоростния лост. При отпускане на газта, или изключване от скорост вибрацията изчезва и отново се появява като подам газ. Тампоните на двигателя и кутията са сменени, не се чува никакво тракане, чукане и др. шумове, само много силни вибрации. Гумите и джантите са проверени, сега съм се насочил към вътрешните карета на полуоските. Някой да има идея какъв е проблема?no signature no problems
-
Колата е на клиент в сервиза ми. Така е от около месец. По мотора нищо не е пипано, но тампоните бяна поомекнали и ги сменихме. Двете полуоски вече са извадени, каретата са здрави, опорния лагер на дясната също. видимо няма кривина, а нямам идея как може да се направи по-точно измерване. Започвам да мисля за нещо криво по дисковете на съединителя - все пак тресе когато карам с газ, т.е силата се предава от мотора към кутията, полуоските и колелата, от пусна ли газта, веднага изчезва?!
Коментар
-
на мен също ми мирише на крива полуоска!така като го обясняваш не ще да е мотор а нещо по трансмисията! не мога да си спомня , но на една от колите си имах опорен лагер на полуоската(същокато на кардан)не вярвам да е каре то не тресе а трещи!PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
0899187766
Коментар
-
има опорен лагер на дясната, по-дълга полуоска, но той е здрав. преди година се беше разбил и тогава шумеше. каретата нямат никакъв луфт! А и както казва Янко, ако бяха разбити щяха да тракат - при подаване на газ двигателя и кутията се тресат без никакви странични шумове. днес ще свалим ск.кутия да проверим дисковете на съединителя - и без това полуоските са извадени, греда няма няколко болта и кутията е на земята.
Коментар
-
Проблема с пежото е решен! При вътрешното каре на дясната полуоска имаше вода - за резултата от това може да се досетите. Циментацията на чашката беше паднала, а едната ролка на карето си беше издълбала около 1 мм дълбока ямка. Съответно когато карето попадне в "дупката" се появява луфт и автомобила тресе. Нова полуоска и всичко е ОК! Благодаря на всички за изказаните мнения и съвети!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар