Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за Пежо Партнер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за Пежо Партнер

    Имам проблем с Пежо Партнер 1.9Д - тресе при ускоряване, като вибрациите са най-силни между 40 и 80 км/час и се усещат най-вече в скоростния лост. При отпускане на газта, или изключване от скорост вибрацията изчезва и отново се появява като подам газ. Тампоните на двигателя и кутията са сменени, не се чува никакво тракане, чукане и др. шумове, само много силни вибрации. Гумите и джантите са проверени, сега съм се насочил към вътрешните карета на полуоските. Някой да има идея какъв е проблема?

  • #2
    Re: Помощ за Пежо Партнер

    Първоначално публикуван от IvanZ
    Имам проблем с Пежо Партнер 1.9Д - тресе при ускоряване, като вибрациите са най-силни между 40 и 80 км/час и се усещат най-вече в скоростния лост. При отпускане на газта, или изключване от скорост вибрацията изчезва и отново се появява като подам газ. Тампоните на двигателя и кутията са сменени, не се чува никакво тракане, чукане и др. шумове, само много силни вибрации. Гумите и джантите са проверени, сега съм се насочил към вътрешните карета на полуоските. Някой да има идея какъв е проблема?
    а от кога е така? или така си го взел, много вероятно ако са ти сменяли скоро ремъци да имаш прескочен зъб аз така карах една баничарка 1.9 дизел рено рапид и 2 месеца никой не се сети що така вибрира....
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      Според мен има разбито каре или крива полуоска.
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • #4
        Колата е на клиент в сервиза ми. Така е от около месец. По мотора нищо не е пипано, но тампоните бяна поомекнали и ги сменихме. Двете полуоски вече са извадени, каретата са здрави, опорния лагер на дясната също. видимо няма кривина, а нямам идея как може да се направи по-точно измерване. Започвам да мисля за нещо криво по дисковете на съединителя - все пак тресе когато карам с газ, т.е силата се предава от мотора към кутията, полуоските и колелата, от пусна ли газта, веднага изчезва?!

        Коментар


        • #5
          На място мотора работи перфектно, независимо от оборотите, а няма логика да е така ако имаше прескочил зъб и прочие проблеми с центровка, дюзи...

          Коментар


          • #6
            Виж каретата, от тях ще да е!
            Път е мястото, през което възнамерявам да премина!
            0884837709
            0878383528

            Коментар


            • #7
              Полуоските ги потъркаляй на огледало ако нямаш косъм-линия.

              Коментар


              • #8
                на мен също ми мирише на крива полуоска!така като го обясняваш не ще да е мотор а нещо по трансмисията! не мога да си спомня , но на една от колите си имах опорен лагер на полуоската(същокато на кардан)не вярвам да е каре то не тресе а трещи!
                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                0899187766

                Коментар


                • #9
                  на мене ми се е случвало същото от висящ лагер на кардана на мерцедес,незнам това пежо дали има кардан или е с предно щото не карам френски коли,но ако има висящ лагер може да го погледнеш от любопитство.

                  Коментар


                  • #10
                    има опорен лагер на дясната, по-дълга полуоска, но той е здрав. преди година се беше разбил и тогава шумеше. каретата нямат никакъв луфт! А и както казва Янко, ако бяха разбити щяха да тракат - при подаване на газ двигателя и кутията се тресат без никакви странични шумове. днес ще свалим ск.кутия да проверим дисковете на съединителя - и без това полуоските са извадени, греда няма няколко болта и кутията е на земята.

                    Коментар


                    • #11
                      смятам че ако имаше крива полуоска щеше да тресе винаги, а не от време на време. още повече, че от 80км/час нагоре в колата няма никаква вибрация.

                      Коментар


                      • #12
                        Каквото и да е, изменението е малко и частично. Диференциалите например започват да вият като се даде газ когато се изтрие циментацията. 2 - 10 микрона. Така че трябва да търсиш подобна гадост.

                        Коментар


                        • #13
                          Проблема с пежото е решен! При вътрешното каре на дясната полуоска имаше вода - за резултата от това може да се досетите. Циментацията на чашката беше паднала, а едната ролка на карето си беше издълбала около 1 мм дълбока ямка. Съответно когато карето попадне в "дупката" се появява луфт и автомобила тресе. Нова полуоска и всичко е ОК! Благодаря на всички за изказаните мнения и съвети!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X