Първоначално публикуван от SOR4
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от SOR4
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от SOR4
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Стефан
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от SOR4
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от SOR4
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Стефан
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от SOR4
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от SOR4
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Нейчо Наков
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от SOR4
Преглед на мнение
Майка ми е инженер технолог по заварките, в момента работи във фирма занимаваща се с обработка на метали във Варна, Работят и с Аргон и CO и програмни машини и какво ли не още , Изработват детайли за Ролсройс, редовно имат износ, но пък си държат на качеството ... Добрата новина е , че във България все още има специалисти и се работи тук таме, лошата новина е, че услугите се заплащат, а и графика им е госта натоварен. Все пак ако ти трябва качествена изработка - мога да те свържа с фирмата.

Занимавал съм се и с двете неща, и съм наясно кое колко време, средства и труд гълта.
Имал съм контакти с няколко фирми оттам, както и с други англичани, желаещи да започнат подобно производство във Великобритания. Онемявах всеки път, щом ми кажеха колко лесно е там да произвеждаш такива сглобяеми автомобили. Разликата е там, че във ВБ комплектите (каросерия + шаси + някои други чаркове) са си цяла обособена индустрия, и не ти искат от 1001 кладенеца вода да носиш, за да си регистрираш возилото. Към фирмите, разработващи подобни самоделни комплекти, също няма такива убийствени изисквания, каквито има у нас. Защо ли?
Само че това изисква влагане на средства и целодневна заетост с проекта, вместо печеленето на такива с нормална работа. Аз затова от няколко кодини едва свързвам двата края и се движа с кракомобил, вместо с кола, но вярвам, че скоро ще се види светлината в тунела (която досега все се оказваше тази на локомотива
Едва ли можем да си говорим за сериозно (над 500 броя годишно) производство в първите 2-3 години, но след това... каквото сабя покаже.
Коментар