Да невероятна кола, лъскава гъзарска по магистралата лети с 200, доста скъпа и за 1.5 години на един приятел, който я караше му сменяха 2-пъти скоростната кутия и май даде един дефект някъде по електрониката. При третото чупене на СК я върна със скандал и голяма загуба на пари при условие, че неговата беше поръчкова с купища заводски тунинги и подобрения. Кола за над 150 000 лв. би трябвало поне да е качествена ама....
за скоростната кутия никой нищо неможа да ми каже явно защото у нас никой нищо незнае по въпроса, там в мото пфое автоматици не рмонтират, единственото което се знае е че дават дефекти и ги сменят непрекъснато. като цяло колата според мен не е добър избор, за тези пари може да се купи мерцедес МЛ, туарег, рейндж ровер ... всичките са по - добри
И що за СК е това? Ще излезе че тая кола освен недоразумение е и интересна. Ама тоя е много смо..., странен, честно казано, не смея да му поискам да вдигне капака.
Стефане - интересна е
Двигателя V8 е разработен от инженерите на Ямаха - други май не са се навили да вкарат такова чудо под малкия капак.
Виж за скоростната кутия не знам кой я е мислил и що за чудо е ...
Кво става с двигателите криво-лява е ясно. Обаче кво става с миниатюризираните скоростни кутии ме вълнува силно. Откак някога си проектирах първият в живота си просто редуктор тая работа не ми дава мира. Тогава ми писаха шестица, обаче аз бях шокиран от размерите и теглото на изрода. Сичко си му беше класическо, сичко правилно, работещо, и за мене разочарование едва ли не до сълзи
И що за СК е това? Ще излезе че тая кола освен недоразумение е и интересна. Ама тоя е много смо..., странен, честно казано, не смея да му поискам да вдигне капака.
Стефане - интересна е
Двигателя V8 е разработен от инженерите на Ямаха - други май не са се навили да вкарат такова чудо под малкия капак.
Виж за скоростната кутия не знам кой я е мислил и що за чудо е ...
Двигателя е проектиран от Ямаха специално за Форд Таурус. Най-продаваната кола за всички времена в Америка си нямала версия с V8 за да е пълен триумфа. Пускат малка серия с въпросния двигател и се започват едни проблеми...зъбни колелета на ангренажа и тем подобни. Днес дадения Таурус V8 е рядка колекционерска машина, въпреки че иначе Тауруса в САЩ е като Жигула тук. Когато Форд купуват Волво пак са в същото положение - имат голям пазар - САЩ, обаче пазарът си иска V8, и колкото и да им разправяш че свистенето на битурбо L6 е по-яко от боботене на V8 те си знаят своето... Та Форд се разравят да видят к`во има в килера и за свой ужас виждат че имат един единствен агрегат способен да бъде заврян напречно под капака - този от отречения Таурус V8...е, какво да се прави, запретват ръкави и пооправят нЯщото да може да не се троши толкова и го втъкват в "новия" джип. А междувременно прекрасен агрегат V8, чудесно приспособен за монтаж напречно под капака има отдавна, и той си е заслужил славата на най-високотехнологичния американски мотор - знаменития Нортстар на Кадилак, но нали се сещате колко е "удобно" от Форд да поискат двигател от GM....Та затова "всеки се спасява както може"
А скоростите не напразно са такива къси, варианта с V8 е с четири скорости, при положение че събратята му с нормално разположени двигатели отдавна са се обзавели с пет или шест скоростни автоматици...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Не мога да разбера какво имате против този автомобил. За мен той е един чудесен паркетник с не лоши за такъв възможности. Аз няколко пъти съм се возил в джипа и трябва да ви кажа, че е доста стабилен, комфортен и бърз.
Защото приятелю той даже не е паркетник, той просто е едно комби с по-големи гуми и вид на високопроходим автомобил... Но за САЩ става, там са много популярни такива изгъзици, не напразно повечето модели джипове там съществуват и във вариант само със задно... Модерно е да се кара джип и си купува лелката джип да ходи до супермаркета, само със задно. Че защо му е двойно като никога няма да излезе извън асфалта. Разликата е в това че това недуразумение струва евтино, а въпросното Волво скъпо-прескъпо. Ако не ти е интересно какви ги говорим тук, питай другаря от руското торгпредство, той много ласкави неща по адрес на Волвото ще каже...и как е заседнал в едно плажче от има-няма 60 квадрата, и как е рил с запретнати ръкави на сакото и преметната през рамото вратовръзка как после като го върна в Мото Пфое отиде и си купи от Балкан Стар за половината пари Гранд Чероки и се върнал на същото място и преорал всичко...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
както се казва за всеки влак си има пътници,но аз лично съм доволен от машинката,върши чудесна работа за това за което е взета: кара се предимно на дълъг път, зимно време се държи стабилно
Съвсем на скоро видях един плюс на Волвото:
Челен удар между ХС90 и стар Опел. Последствията за повечето от пътуващите в Опела за съжаление са със фатален край – загинали са баба,дядо и внуче, а останалите трима (също баба,дядо и внуче) берат душа е болница. Едвам са ги извадили от размазаната кола. А пътуващите в комбито мъж и жена имат само драскотини и уплаха. На Волвото му беше смачкана само предницата, а купето беше невредимо.
Така, че по отношение на безопастност, комфорт, стабилност и т.н. машината е с много плюсове. И моето мнение е , че за шофиране по асвалт е много добър избор. Естествено не става за никакъв Офроуд , като повечето си конкуренти в този клас.
Здравейте! Имам следния въпрос - не са ли пооправени нещата с новото ХС90 модел 2008 , който сега се продава от МотоПфое? Нещо съм се насочил да си взема такова (макар че колегата Vokel днес на биричка се опита да ме разубеди). Гледам че и скоростната кутия е вече 6-степенна (автоматичната), казват че и окачването е пооправено, особено предното. Та ако имате повече инфо ЗА или ПРОТИВ - драснете по някой ред да ориентирате неграмотния. Трябва да добавя, че проявленията ми извън пътя ще са епизодични и минимални - повече си търся стабилен SUV във всички климатични условия , както и доста сигурен, а и представителност да има с класа си на оборудване...
Всички съвременни автомобили са проектирани така че да запазват пътниците в тях при челен удар, което и ново предложение на пазара да вземеш все ще се представи по същия начин със стар Опел.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Много ми е любопитно, колко от тези, които пишат на темата волво, са карали такова и то от новите ?! Аз карам в момента второто си такова. И двете ми волва бяха купени от мото пфое, нови и от двете съм много доволен. Сериозни проблеми с двигател, скорости и тем подобни не съм имал. Още повече, че особено за първото си направих труда да проуча почти всичко в тази категория и клас. Карал съм и аудита и бмв-та. За парите за които си купих първото волво можеш да си вземеш А3 или BMW 1, което е меко казано смешно. Говорим за нови автомобили в гаранция. Предложения от типа, че по-добре 5 годишна "маркова" кола от колкото чисто нова друга са за хлапетиите от гимназията. По отношение на сигурността продължават да са на челните места. Потърсете резултати от камшични удари и тестове на серийно оборудвани автомобили и да не се окаже че немските автомобили тепърва въвеждат технологии на тази тема. А иначе господата от VW даже не са си сложили прословутата система 4х4 на ауди в Q7 и какво излиза че allroad е по проходим от Q7. Така че Q7 май не е по проходим от XC90. Е вярно е и че xc70 е по-проходимо от XC90. Още нещо D5 на волво е страхотен двигател. Особено в новия си вариант 185 к.с. А с Ники от мото пфое сме вкарвали едно XC 90 в такива урни така че, покарайте и тогава говорете.
А с Ники от мото пфое сме вкарвали едно XC 90 в такива урни така че, покарайте и тогава говорете.
Уважаеми колега, и сме карали и имаме и сме пробвали и какво ли не... и повярвайте ми не можете нито нещо да ни покажете нито да ни учудите още по-малко пък да ни обясните че не разбираме... В този дух направо сте сбъркали портала...
Коментар