До: Български джип "Преслав"
Ако можем да помогнем с нещо - казвай!
Освен че знаем да критикуваме имаме и по няколко полезни щриха между чертите си .... Левски не е бил сам...
Щях да съм завършила Машиностроителни Техники и Технологии - редовно и Инженерен дизайн задочно - ( в тази комбинация - за да съм по- наясно с предназначението , като да измислям качествено формата), ако не бях избрала Скулптурата ...
Първоначално публикуван от SOR4
Преглед на мнение
Освен че знаем да критикуваме имаме и по няколко полезни щриха между чертите си .... Левски не е бил сам...
Щях да съм завършила Машиностроителни Техники и Технологии - редовно и Инженерен дизайн задочно - ( в тази комбинация - за да съм по- наясно с предназначението , като да измислям качествено формата), ако не бях избрала Скулптурата ...
Силни думи, но ще го направя! Започнах с капитал от 5000 лв. преди месец, да видим какво ще излезе накрая...
Само че това изисква влагане на средства и целодневна заетост с проекта, вместо печеленето на такива с нормална работа. Аз затова от няколко кодини едва свързвам двата края и се движа с кракомобил, вместо с кола, но вярвам, че скоро ще се види светлината в тунела (която досега все се оказваше тази на локомотива
Едва ли можем да си говорим за сериозно (над 500 броя годишно) производство в първите 2-3 години, но след това... каквото сабя покаже.
но и това ми стигна да завърша поставената си задача.Започнах с автора на статията Иван Колев но той нищо не знаеше повече по въпроса от това което е написал, включих в разследването и всички търсачки които зная но ударих на камък.Завода където е направен този прототип "Преслав"ЗАН е основан 1968г. и закрит през 2001г.На негово място се появява нова фирма "Преслав"АН която съществува и до днес.Търсех чрез Интернет бивши работници които са работили в този момент от създаването на джипа и попаднах на една автобиография на кмета на Велики Преслав, г-н Бодуров.Там пишеше, че през това време което търсех той е бил монтьор а след това се е издигнал до началник цех в това предприятие.Чичко Гугъл веднага ми даде информация за община Велики Преслав и имелче от което се възползвах.Докато чаках отговор от общината за повече информация относно бившия проект, намерих и форум на града, естествено и там писах, но нищо.След един ден чакане получих писмо лично от кмета г-н Бодуров, в което ми пишеше, че прототипа е запазен и общо джиповете са два.Беше така любезен да ми даде телефона на техническия ръководител на "Преслав"АН за повече информация.Позвъних веднага на инж.Тодор Тодоров, обясних му какъв фен съм на родното производство и го помолих ако може да изпрати малко снимки на техниката и дали се продава.Господина беше много коректен, обясни ми , че джипа е с двигател Перкинс 3900 които ще ми създаде проблеми при евентуално регистриране защото не покрива евро стандартите.И накрая като заключение-цената, тя уби всички мои планове и детско в мен 


Коментар